Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Skiwi
misboekje nalezen
hey,ik heb van onze pastoor de opdracht gekregen om ons boekje eens te laten nalezen door mensen die totaal neits met ons te maken hebben.die zouden sneller fouten zien dan mensen die je kent ... wat daarvan waar is weet ik wel niet maar ja.Is er iem...
Andere Reacties: 13 21-4-2006 9:53:22

Ingrid
Aan Sarah -Mechelen 15.07.06
Hoi Sarah, zie dat jullie ook voor de Venkel gekozen hebben, wij ook op 16.09. Kan je me misschien achteraf laten weten hoe het geweest is? Heb nog van niemand gehoord die daar hun feest gegeven hebben. Wij gaan onze foto's trouwens gewoon in M'len n...
Andere Reacties: 2 21-4-2006 8:41:58

Ingrid
Aan Sarah -Mechelen 15.07.06
Hoi Sarah, zie dat jullie ook voor de Venkel gekozen hebben, wij ook op 16.09. Kan je me misschien achteraf laten weten hoe het geweest is? Heb nog van niemand gehoord die daar hun feest gegeven hebben. Wij gaan onze foto's trouwens gewoon in M'len n...
Andere Reacties: 0 21-4-2006 8:41:57

Hilde
Zaaaalig liedje
Hoi iedereen,Wij hebben echt een zaaaaalig liedje om de kerk binnen te komen ik wou dit graag met jullie delen omdat ik toch wel merk dat er nog veel mensen zijn die een mooi liedje zoeken.... het liedje is van Eva cassidy en het heet songbird ! Moe...
Andere Reacties: 6 20-4-2006 20:00:20

Inge
bruidsschoenen sophie sposa
Hallo toekomstige bruidjes,aangezien ik groot ben, ben ik op zoek naar een schoen met een laag hakje. Sophie Sposa lijkt me mooie schoenen te hebben. Weet iemand of er winkels in Limburg zijn waar je deze schoenen kan kopen? Ik vind enkel info over a...
Andere Reacties: 6 20-4-2006 19:58:38

Silvie
muziek?
Hoi,in de kerk gebruiken wij een CD voor de muziek (geen koor, duo...). Maar nu dacht ik plots dat iedereen er zo ongeveer wel zal willen bij zijn in de kerk.Wie zou ik dan kunnen vragen om de CD 'in goede banen te leiden'...?
Andere Reacties: 9 20-4-2006 19:40:13

Skiwi
nog eens ivm openingsdans
het is al enkele keren gevraagd,maar toch ben ik nog op zoek naar een goeie openingsdans welke niet te melig is ....ik vond 'From this moment' van Shania Twain mooi of Come what may uit Moulin rouge, maar mijn partner vindt dit maar neits ...iemand e...
Andere Reacties: 13 20-4-2006 19:39:58

Vicky
Foto uitnodiging
Dag DamesIk zit met de handen in't haar. Zondag gaan we onze foto's voor de uitnodiging nemen. Het zouden zwart/wit foto's moeten wrden. Maar waar zouden we die kunnen nemen? Graag een originele locatie. We wonen in nokke Heist en ja, het strand...
Andere Reacties: 6 20-4-2006 17:26:11

lies
drukker in de buurt van Leuven of Grimbergen
Hey,Kent er iemand een goeie drukker in de buurt van Leuven of Grimbergen voor een redelijke prijs?groetjes Lies
Andere Reacties: 2 20-4-2006 16:52:20

Tina
AAN SOFIE
Aan Sofie ...Vanwaar zou je me kennen ? Ben van St.Niklaas. Misschien vanop TV hebben in sept 2005 eens meegedaan aan tv-programma.groetjes
Andere Reacties: 4 20-4-2006 15:01:02

Tina
Foto trouwkleed
Hallo,Ben maandag men kleed gaan passen en het is bijna volledig klaar. Wordt gemaakt door een familielid.http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?showtopic=3740Vermits ik hier niet direct een foto kan plaatsen denk ik, zet ik hierboven de link waar ...
Andere Reacties: 12 20-4-2006 14:23:57

Kimberly
duifjes
Hoi,Nemen jullie allemaal 2 witte duiven bij het buiten treden van de kerk? Of is dit niet meer echt de mode? Eerlijk gezegd heb ik dit over het hoofd gezien...Kimberly20/05/06
Andere Reacties: 8 20-4-2006 10:41:21

Eva
Wanneer kregen jullie de meeste bevestigingen???
Dag Ladies,Ons uitnodigingen zijn nu 2 weken verstuurd en we hebben alleen van de trouwe vrienden een bevestiging gekregen dat ze op het feest komen. Van de familie hebben we nog niets gehoord.Is dat nu echt zo dat ze pas op het laatste moment verwit...
Andere Reacties: 13 20-4-2006 9:43:52

Lynn
liedje binnenkomen zalen
hello girls, Ik ben nog op zoek naar een leuk en swingend nummer om de feestzaal binnen te komen. Welk liedje nemen jullie? Groetjes,Lynn
Andere Reacties: 10 20-4-2006 8:33:08

Sofie
geen cermoniemeester
Bruidjes,We komen juist van bij onze ceremoniemeester om onze dag te bespreken wie, wat, wanneer enzo. En we wisten vorig jaar nog niet of we een ceremoniemeester gingen nemen of niet, toen we het vervoer gingen vastleggen. Maar vanavond komen we te ...
Andere Reacties: 7 19-4-2006 22:17:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...