Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Ellen
dringende tips nodig
Hallo iedereenOver 11 dagen stappen we in het huwelijksbootje.Nog 2 items zijn niet in orde1: de invulling van het gastenboek2: de speechOnze creativiteit is een beetje ten einde en graag kregen wij tips.Groetjes Ellenwww.users.poink.be/ellenenwim
Andere Reacties: 3 11-4-2006 21:00:56

Philip
honeymoon
hoi iedereen,wij gaan trouwen op 28/10/2006 en zijn nu al zo een beetje aan het bekijken waar we onze huwelijksreis gaan doorbrengen.graag had ik van jullie geweten welke de echte aanraders zijn voor die periode en goede sites die misschien gespecial...
Andere Reacties: 7 11-4-2006 18:41:11

Karen
Couture Paule Bree
dag bruidjes;wie van jullie heeft er een jurk gekocht bij Couture Paule in Bree!Zo ja, de welke?groetjes,Karen22.12.2006
Andere Reacties: 8 11-4-2006 16:17:29

Karen
TAV MAAIKE EN KATRIEN ('s graevenhof)
Hallo meiden,vermits jullie in dezelfde zaal trouwen als ik veronderstel ik dat jullie van de omstreken zijn!enkele vraagjes dan:welke fotograaf nemen jullie,wie voor muziekgeven jullie gewoon een diner of ??gaan jullie naar de paasbrunche??oo ben zo...
Andere Reacties: 2 11-4-2006 15:53:07

Van Daele
videograaf gezocht
Hallo iedereen,Wij trouwen op 16 december en zijn nog op zoek naar iemand die ons huwelijk op film zou kunnen vastleggen.Ik ben van west-vlaanderen, mss hebben jullie al iemand en kunnen jullie me de contactgegevens eens doorsturen.GroetjesAn
Andere Reacties: 15 11-4-2006 15:45:06

Daphne
Mechelen
Hallo medebruidjes!Ik begin zo stilletjes aan zenuwachtig te worden, want binnen 6 weken is het zover... Er is al veel geregeld, het belangrijkste eigenlijk, enkel over onze fotolocatie zijn we er nog niet over uit. Wij zijn van Mechelen, dus als iem...
Andere Reacties: 8 11-4-2006 15:42:49

Anja
Huwelijkslijst bij Corona Brugge
Hey,Wij zijn van plan om onze huwelijkslijst te leggen bij Corona in Brugge. Heeft iemand ervaring met Corona?Groetjes,Anja
Andere Reacties: 0 11-4-2006 14:45:44

Ineke
geschenk ouders
Hallo,Ik wil graag mijn schoon- en ouders bedanken voor alles wat ze voor ons gedaan hebben met een cado. Aangezien een reis nogal duur is, willen wij zelf iets maken met een set van waardebonnetjes. We denken aan een ontbijtmand met daarin dan nog ...
Andere Reacties: 5 11-4-2006 12:40:51

tamara
proefkapsel 3 e keer
Hey iedereen,zit met een vraagje, heb al 2 proefkapsels achter de rug en ze waren allebei met krullen, nu heb k iets gezien dat echt naar m'n zin is zonder krullen, dus heb naar m'n kapster gebeld om te vragen of k nog eens een proefkapsel mocht late...
Andere Reacties: 5 11-4-2006 11:27:38

Silvia
DRINGENDE VRAAG: marco borsato nummer
Hallo allemaal,dit is even een vraagje dat onrechtstreeks met ons huwelijk te maken heeft.De getuige van mijn aanstaande is hoogzwanger ( zijn zus) maar ze moet net bevallen de week voor wij trouwen ( 28 april). Dus wij hopen allemaal dat het op tijd...
Andere Reacties: 3 11-4-2006 10:56:05

Lynn
DJ BLue Moon
Hallo allemaal, wij hebben gekozen voor DJ Blue Moon. Heeft iemand van jullie ervaring met hen? We hebben hen nog nooit bezig gehoord en hopen uiteraard op een knallend feest...GroetjesLynn
Andere Reacties: 5 11-4-2006 10:02:49

Karen
verlovingskado toekomstige echtgenoot
Hallo bruidjes,Ik zit met een probleem. Mijn ventje heeft mij totaal onverwacht een PRACHTIGE verlovingsring gekocht, zo mooi zelf dat ik hem niet elke dag durf aan te doen! Maar nu komt het, ik heb altijd gezegd als we verloofd zijn krijg jij van mi...
Andere Reacties: 9 11-4-2006 9:05:41

Ineke
welke liedjes misviering nemen jullie?
Pfff...welke liedjes kies je tijdens de huwelijksviering en dan nog wanneer...Graag zou ik van willen weten welke liedjes jullie nemen tijdens jullie misviering? Zet er ook aub bij, bij tijdens welk onderdeel van de viering jullie dit afspelen aub.Al...
Andere Reacties: 9 11-4-2006 8:18:21

Ingrid
Envelopjes waarin ??
Hoi medebruidjes,Oef mijn uitnodigingen gaan deze morgen op de post! Nu een ander vraagje: hoe doen jullie dat als je een envelopje op de uitnodiging gezet hebt? Ik bedoel voorzien jullie een 'doos' of iets anders voor de gasten ? Alle ideetjes zijn ...
Andere Reacties: 12 11-4-2006 8:05:20

Skiwi
eigen tekst op liedje
hey,ongeveer 2 weekjes geleden had ik een berichtje gepost dat ik iemand zocht om een tekst te schrijven voor een melodie van les miserables;ondertussen heb ik zo goed als zelf eentje kunnen schrijven:dit is em (melodie 'in mijn luchtkasteel' uit les...
Andere Reacties: 3 10-4-2006 20:42:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...