Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

kim
geschenk ouders
Hoi,Wij zijn op zoek naar een passend geschenk voor onze ouders (de moeders). Eerst vonden we het cliché een foto van onszelf te geven maar bij naderinzien is dit eigenlijk wel het meest passend geschenk als herinnering aan die dag. Nu had ik ee...
Andere Reacties: 6 6-4-2006 12:24:07

kris
vraagje aan Natasha
Hey Natasha.Ik heb gelezen dat jullie van Lebbeke zijn, ik ben van Baasrode. Heeft jou vriend een zus die Sandy heet? Ik denk dat ik met haar in de klas heb gezeten in Buggenhout. Groetjes Kris
Andere Reacties: 0 6-4-2006 11:58:52

gianna
de stress begint!
hallo iedereen,Mijn stress begint te komen vandaag is het precies nog 4 weken te gaan! Nu heb ik nog enkele vraagjes: ik ben bang dat ik dingen ga vergeten of over het hoofd ga zien. Hebben jullie nog dingen dat je zegt; dat mag je zeker niet vergete...
Andere Reacties: 2 6-4-2006 11:57:26

Cindy
Playlist DJ
Amai we zijn begonen aan onze lijst. Ongeveer 100 nummers doorgeven die hij dan als leidraad gaat gebruiken.Onze smaken verschillen nogal dus gemakkelijk is wel anders.We willen geen Frans Bauer en dergelijke maar wel up tempo nummers. Iemand nog ide...
Andere Reacties: 9 6-4-2006 10:58:30

Cindy
Onze ringen !
Dinsdag zijn we onze ringen gaan kiezen !!Via via konden we in Antwerpen bij een goudsmit terecht. Veel gewone voorbeeldjes waren er ni, maar de eerste die ik zag....., ik was direct verkocht.Hij lag wel veel boven ons budget maar mijn ventje vond he...
Andere Reacties: 5 6-4-2006 10:44:27

Karen
Goede originele fotograaf regio anwerpen - limburg gezocht!
hallo allemaal,kan iemand ons helpen aan een goede fotograaf?groetjes karen 22.12.2006
Andere Reacties: 6 6-4-2006 9:56:34

Kelly
Bedankjes getuigen
Hoi iedereen,Wat geven jullie zoal aan jullie getuigen om ze te bedanken? Wij trouwen binnen 3 weken en zijn dringend naar een kado'tje op zoek!Groetjes,Kelly
Andere Reacties: 5 6-4-2006 9:34:02

Ineke
romantisch restaurant regio Leuven
Hallo allemaal,Tegen de normale gang van zaken in, houden wij geen klassiek avondfeest, maar gaan wij lekker romantisch eten onder ons getweetjes op de avond van ons huwelijk. Ik ben nog op zoek naar een restaurant regio Leuven (straal van 30 km) wa...
Andere Reacties: 5 6-4-2006 8:04:30

soetje
kledij mamas
Hoi iedereen, Er moet me effe iets van het hart. Het kan gerust zijn dat jullie vinden dat ik overdrijf, maar dat risico neem ik er dan maar bij.Mijn mama wou oorspronkelijk iets laten maken, maar heeft het financieel niet zo breed. Toen ze hoorde da...
Andere Reacties: 11 6-4-2006 2:26:13

ineke
al 11 dagen gehuwd
Hoi , Na vier maanden van voorbereiden (immers pas eind november verloofd ) was het op 25 maart zo ver. De laatste week is nog behoorlijk spannend geweest, zo belde ik maandag naar de drukker, die onze menu's zou verzorgen. En wat bleek hij was dit v...
Andere Reacties: 9 5-4-2006 14:23:46

Leen
uitnodigingen versturen
hallo allemaal,ik vroeg me af wanneer jullie je uitnodigingen versturen? De boekjes raden 6 weken vóór de trouw aan maar ik vind dit wat laat aangezien we er een heel deel persoonlijk moeten gaan brengen. Wanneer doen jullie dit?bedankt voo...
Andere Reacties: 9 5-4-2006 14:16:58

Melissa
kerk en gemeentehuis
Hallo iedereen,Ik vroeg mij af wanneer er eigenlijk het best contact wordt opgenomen met het gemeentehuis en de kerk om de datum vast te leggen.
Andere Reacties: 9 5-4-2006 13:06:48

Leen
bedankingen voor de gasten
hallo allemaal, Ik wou graag eens weten wat jullie zoal geven als bedankingen aan de gasten van het avondfeest, ik weet namelijk wel veel leuke dingen maar die zijn allemaal zooo duur hé. En 't kost toh allemaal al mee dan genoeg!!! 'K zou graag...
Andere Reacties: 12 5-4-2006 11:51:30

liesbeth
getrouwd!!!
Joepie, tot jullie spreekt mevrouw Vanneste :-) Jaja, al 4 dagen zijn wij man en vrouw. En ik kan het iedereen aanraden! WIj hebben een superdag gehad! Ik had op voorhand geen zenuwen gehad, enkel de 2 nachten ervoor slecht geslapen. Maar op de dag z...
Andere Reacties: 6 5-4-2006 10:44:23

Karen
helpen met dagindeling
Hallo allemaal,Wij zitten vast met onze dagindeling. joery is van oud-turnhout en ik van st truiden.we trouwen in st truiden voor de wet en de kerk. wij zouden graag rond 13.30 trouwen voor de wet en rond 14.30 voor de kerk.maar nu komt het: ons fees...
Andere Reacties: 2 5-4-2006 9:33:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...