Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

sadia
fotograaf 'schriftelijke overeenkomst' en prijslijst
Hallo allemaal,Gisteren hebben we onze fotograaf gekozen en vroeg hij het voorschot te betalen. Hij kon ons echter geen geschreven papier geven hoeveel de album nu exact zou kunnen kosten en hij kon ons ook geen prijslijst voor nabestellingen enz. me...
Andere Reacties: 7 25-3-2006 12:39:53

Daphne
alternatieve locatie
Hallo!Ik heb een vraagje namens mijn broer. Zij willen ook trouwen, nog deze zomer (door omstandigheden moet het vroeger dan gepland), maar ze zijn nog op zoek naar een locatie. Niet echt een klassieke feestzaal, maar dus een alternatievere locatie. ...
Andere Reacties: 3 24-3-2006 22:50:29

davine
aan Ellen
Ja nog 7 dagen en dan is het zover. Heb al verlof op het werk. De kindjes zijn nu aan het studeren voor hun examens eigenlijk een drukke periode voor ons, maar ik kan mijn verlof goed gebruiken om nog allerlei zaken te regelen. Als het volgende week...
Andere Reacties: 1 24-3-2006 17:38:50

tjorvina
bedanking voor mensen avondfeest maar ook receptie???
hoi,een vraagje. Normaal gezien geef de mensen die naar het avondfeest komen een bedanking. Doen ze dat normaal ook voor mensen van de receptie?groetjestjorvina19/8/2006
Andere Reacties: 5 24-3-2006 17:28:20

K
op zoek naar...
Hallo,Ik ben op zoek naar toffe, originele maar niet te dure uitnodigingen. Heeft iemand ideetjes of weet iemand waar we terecht kunnen? We wonen in de buurt van Leuven.groetjes, marjolijn
Andere Reacties: 3 24-3-2006 14:28:20

Els
Vorrstelletje: misschien iemand interesse
Hey iedereen! Naar aanleiding van die chronologische lijst is het misschien makkelijk dit ergens op een website te plaatsen. Nu kunnen die berichten niet meer aangepast worden en moet je de megalijst altijd terug opnieuw posten. Misschien is het daar...
Andere Reacties: 26 24-3-2006 13:24:25

leen
aan karen
dag karen,ik denk dat wij de decoratie overlaten aan mevrouw van der veken. uiteraard kan je alles vragen wat je wil maar ik denk dat als je heel de decoratie wil veranderen naar je eigen stijl dat je dan wel wat bij betaald.maar ik weet het niet zek...
Andere Reacties: 1 24-3-2006 12:46:08

Evelyne
tekst uitnodiging!!
hoi allemaalIk ben een tekst voor onze uitnodigingen aan het opstellen maar ik kom er niet helemaal uit. Ik zoek nog een zinnetje in plaats van indien belet graag reageren voor... We hadden zelf:Bij afwezigheid graag reageren voor... Maar mijn schoon...
Andere Reacties: 6 24-3-2006 12:18:00

Peggy
Update chronologische trouwdatums
Om Els een beetje te helpen, heb ik een update gemaakt. Ziehier...PS: waar blijven de bruidjes van 2007 ??Groetjes Peggyhttp://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl (zet gerust iets in het gastenboek )25/03/2006: Elke & Bruno31/03/2006: Davine &...
Andere Reacties: 26 24-3-2006 11:20:51

nicolas
mailadres + ochtend fotolokaties brugge en duinbergen
hoi trouwerkesals je een mailke hier zend, moet je je dan je mailadres noteren of niet?weet iemand goede locaties in brugge goede locaties. moet je binnenlocatie voorzien of doet fotograaf dat meestal?lokaties in duinbergen?greetz
Andere Reacties: 2 24-3-2006 11:07:23

nicolas

nicolas
digitale foto's van fotograaf en zelf album maken
hoikes bruidjes en bruidegommenwe moeten onze trouw wellicht helemaal zelf betalen dus letten we beetje op de rekeningen.Heeft er iemand ervaring en/of adressen van fotografen die digitaal fotograferen en die de foto's op dvd/cd bezorgen zodat je dan...
Andere Reacties: 5 24-3-2006 10:36:31

nicolas
huwelijksmis + zonder bruidskindjes
hoikes Buidjes en -gommenzijn er nog mensen die de viering gedaan hebben zonder bruidskindjes? Hoe los je dat dan op met de ringen?groetjes en dankjewel
Andere Reacties: 5 24-3-2006 10:22:45

nicolas
gitaar en dwarsfluit in de kerk
hoikes bruidjes en bruidegommen.vrienden van ons spelen dwarsfluit, sax en gitaar. Wij moeten nu voorstellen doen voor nummer is in de kerk. Heeft iemand ideeeën of tips.dankjewel
Andere Reacties: 1 24-3-2006 10:19:28

Cindy
Aan Veerle !!
Ja.. de Dj is nogal aan de hoge kant, maar alle andere die we op het oog hadden waren bezet. En bij Blue Moon Team zijn ze zeer vriendelijk en voldoen toch wel aan onze wensen. Nu nog afwachten op het feest.groetjes Cindy
Andere Reacties: 2 24-3-2006 10:13:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...