Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Ellen
extra kilootjes
Ik ben bang dat ik wat aan het verdikken ben. Ik heb dus echt geen moed om te beginnen dieeten. Telkens in de winter heb ik dit probleem. Ik ben zaterdag mijn kleedje gaan passen en gelukkig was het nog ruim genoeg. Hebben er nog dit probleem?Wij zit...
Andere Reacties: 9 14-3-2006 15:05:24

Ellen
speech
Hallo iedereenWeten jullie nog creatieve manieren om op een leuke manier een toespraak te houden op het avondfeest. alvast bedanktgroetjes Ellenwww.users.poink.be/ellenenwim
Andere Reacties: 2 14-3-2006 15:01:57

Ann-Sophie
Wie trouwt ook in Haaltert ?
Hallo collega trouwers,Op 9 september aanstaande trouwen wij in de st.gorikskerk in Haaltert. Afgelopen weekend is al een wij trouwen collega getrouwd in dezelfde kerk. Uiteraard zijn we het paar gaan bewonderen en proficiat wensen. Het is voor ons o...
Andere Reacties: 5 14-3-2006 13:54:52

Cindy
JOEPI !! Morgen eerste pas !!
Oké, morgen mag ik terug voor mijn eerste pasbeurt,bij Lilian Claes.Ben benieuwd om me terug in mijn kleedje te zien...Ik hou jullie op de hoogte...groetjes Cindy
Andere Reacties: 4 14-3-2006 13:32:20

Evy
Voor alle koppels die trouwen NA 20 oktober 2006
Voor alle bruidjes die bezig zijn met de voorbereidingen en pas trouwen na 20/10/2006 kijk eens op http://www.workshoptrouwen.be/Groetjes,Evy22-07-2006
Andere Reacties: 0 14-3-2006 13:04:37

Silvia
Stress: onvoorziene omstandigheid!!
Hey allemaal,over exact 45 dagen trouwen wij .. op zich geweldig!!!Maar sinds vorige week ligt mijn moeder in het ziekenhuis met een zware hernia. Zij moet nu donderdag geopereerd worden, en zal daarna nog een maand moeten rusten.Dus heel het huishou...
Andere Reacties: 8 14-3-2006 10:30:59

Lindsay
Aan Mieke
Hoi Mieke,in het berichtje over Wim Meeussen vraag je of ik Lindsay van Peter ben.Mijn vriend heet inderdaad Peter. En ik heb 3 jaar op KdG gezeten.Kennen wij elkaar?Groetjes,Lindsay06/05/06
Andere Reacties: 5 13-3-2006 21:20:22

Sofie
live muziek: akkoorden van liedjes gezocht, om te bespelen op gitaar
Dag bruidjes,Heb vorige week hier ook een berichtje geplaatst om aan de teksten te geraken van onze liedjes in de mis. Heb ze ondertussen allemaal gekregen waarvoor ik jullie wil bedanken natuurlijk. Maar ik ben ook nog op zoek naar de akkoorden voor...
Andere Reacties: 3 13-3-2006 20:50:40

Skiwi
Aan Sylvia; fotoreportage in badkamerwinkel
sylvie,enkele berichtjes geleden ehb ik gelezen dat jullie je fotoreportage in een badkamerwinkel gedaan hebben.Ik ben nog hopeloos op zoek naar een binnen- en buitenlokatie in de omgeving van rumst (antwerpen).Was dat tof?? niet teveel mensen die in...
Andere Reacties: 6 13-3-2006 20:35:32

anita
avondfeest
Hallo medebruidjes,Wij trouwen op 28 oktober en graag zou ik van jullie weten hoe jullie het anondfeest organiseren en hoe laat jullie de mensen laten komen. Wij zijn van plan om 's middags een broodjeslunch te houden voor de suite, nadien een koud ...
Andere Reacties: 4 13-3-2006 19:50:58

Sofie
Wim meeussen: hoe best te bereiken?
Dag bruidjes,We zijn van plan om aanstaande zaterdag eens te gaan kijken voor onze ringen bij wim meeussen. Nu zouden we met de trein gaan omdat mijn ventje niet graag in een vreemde stad rijdt met de auto en zeker niet als hij niet weet hoe hij moet...
Andere Reacties: 8 13-3-2006 19:38:21

kris
cadeau ventje
Hallo bruidjes,Ik heb eens een vraagje: wat geven jullie als cadeau aan je ventje op jullie trouwdag.Horloge of ketting kan ik aan mijn vriend niet geven want hij heeft het al.Kunnen jullie mij helpen?groetjes Kris25/08/06
Andere Reacties: 5 13-3-2006 18:32:48

Annelies
kapper + make up Gent
Hoi medebruidjes, ik ben op zoek naar een goeie kapper en naar iemand die make up verzorgt in het Gentse (liefst een combinatie van beide :-)Iemand suggesties?Annelies
Andere Reacties: 3 13-3-2006 15:43:04

Vicky
Bedankingswoordje
HalloIk ben op zoek naar een tekstje om de mensen te bedanken om te komen, voor hun cadeau,...Wat er normaal gezien op de bedankingsfoto komt.Hebben jullie ideetjes?BedanktVicky09.09.06
Andere Reacties: 4 13-3-2006 15:01:37

K
huwelijkscontract of niet?
Beste,Ik had een vraag in verband met een huwelijkscontract. Als we volgens het wettelijk stelsel trouwen, is dat met gemeenschap van goederen. Ik heb ook gehoord dat je bij de notaris een extra clausule kan laten opstellen waarin staat dat alles voo...
Andere Reacties: 6 13-3-2006 12:45:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...