Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Veerle
ringen
hoi hoi bruidjes,Ik heb gisteren weeral iets van m'n lijstje kunnen schrappen, wij hebben onze ringen gekozen, en dit bij "de ridder-borzee" in antwerpen; Witgouden kleur, 7mm breed, voor mij een steentje, en de ring zelf is een geslagen g...
Andere Reacties: 6 7-3-2006 16:14:53

Tilly
gezocht kar voor bruidskinderen
Beste bruidjes,We zitten vandaag aan de kaap van 60 dagen, en op de forum van de trouwshop http://www.trouwshop.be/_forum/forum_posts.asp?TID=23059&PN=4&TPN=2, had ik een berichtje gezien van Lore'tje, die voor haar bruidskindjes een karretje...
Andere Reacties: 2 7-3-2006 15:55:50

Lynn
vermenigvuldigen
hallo bruidjes, ik vroeg me af wat jullie doen na de openingsdans. Ik zou dan graag met mijn vader dansen en mijn vriend met zijn moeder...Maar wat gebeurt er hierna? Ik met mijn schoonvader en mijn vriend met mijn moeder?GroetjesLynn
Andere Reacties: 5 7-3-2006 15:41:33

Ineke
Eucharistisch gebed -vredewens
Hello!Is er hier iemand die haar tekst wil geven voor het eucharistisch gebed en de vredewens?Avast mercikesAnn
Andere Reacties: 4 7-3-2006 12:27:42

Kelly
fotolocatie melle-lede
Hallo,Wij zijn op zoek naar binnen en buitenlocaties voor omgeving melle-lede. We hebben 1 gevonden aan de molen in oordegem. Maar dat is een beetje te weinig want niet op al onze foto's moet die molen staan. Ik hoop dat iemand leuke ideetjes heeft. ...
Andere Reacties: 9 7-3-2006 9:50:43

Fien
ik ben erg geinteresseerd in et hele trouwgebeuren n nu we er n taak over hebben wil ik er alles ove
welk ritueel, welke betekenis schuilt er allemaal achter het loslaten van witte duiven? Waarom dragen wij als vrouwen (ik later toch een vrouw, hoop ik) een kouseband? En waarom trouwen wij in het wit? Dit is een taak voor engels, maar ik ben al veel...
Andere Reacties: 4 6-3-2006 19:12:35

saskia
aan katrien
hallo,mijn naam staat er inderdaad tot ben.(ben saskia). Dan trouw jij ook op 30-09-06. Wij vonden het wel een leuk klinken. Van waar ben je? Hoop enkel dat het weer meevalt
Andere Reacties: 2 6-3-2006 18:15:26

Cindy
tekst bedankjes getuigen
Bij de cadeautjes voor de getuigen zou ik een bedankkaartje willen maken, maar ik heb even geen inspiratie voor een tekstje.. wie helpt mij? (bij de andere gasten is dit 'beregezellig dat je er was..namen+datum')Cindy08/07/06
Andere Reacties: 2 6-3-2006 16:59:58

Silvia
inentingen voor dominicaanse republiek
Hallo allemaal,wie van jullie gaat nog ( of is er al geweest) naar de dominicaanse republiek?op sommige websites staat dat het wel sterk aan te raden is om een inenting tegen hepatitis A te nemen. ( naast tetanus; moest die al verlopen zijn).op ander...
Andere Reacties: 9 6-3-2006 16:02:10

Vicky
Aan Els
Dag ElsGoh, ik moet toch nog veel denken aan u berichtje van vorige week ivm uw trouwkleed.Hoe staat het er nu mee? Hebt ge al kunnen spreken met de lerares? En zijt ge al opnieuw bezig? En hebt ge al iets gehoord van uw videograaf en fotograaf? ...
Andere Reacties: 2 6-3-2006 13:47:57

Sofie
huwelijkskaars
Hey bruidjes,Waar kan ik huwelijkskaarsen vinden in de provincie Oost-Vlaanderen?groetjessofie15 07 2006
Andere Reacties: 3 6-3-2006 12:09:05

Ineke
zegening ringen
Hallo allemaal,Wat nemen jullie als tekst voor de zegening van de ringen?Ineke
Andere Reacties: 2 6-3-2006 12:07:56

gianna
Kapster aan huis gezocht regio De Haan
Hallo iedereen,Ik trouw op 04 mei en daar de datum dichterbij komt wil ik nu toch wel definitief alles geregeld hebben, een van de dingen die ik nog niet heb is een kapster. Graag had ik een kapster aan huis gehad maar de vraag ik kennen jullie goeie...
Andere Reacties: 7 6-3-2006 12:03:11

Vanessa
Bruidsjurken merk Modéca - PRIJS????
Hallo,Onlangs de catalogus van Modéca gedowload en ik vind vele modelletjes echt wel prachtige jurken. (www.modeca.com)Alleen ben ik benieuwd naar de prijs ervan. Ik zou gaan voor een sober modelletje (strapless bustier + rok), maar nergens vind...
Andere Reacties: 0 6-3-2006 10:28:33

Ellen
site niet bereikbaar
hallo iedereen;Dit is al de tweede maal dat de server bij ons plat valt van deze site. Wij konden de site berijken van vrijdag tot vandaag maandag. Hebben jullie dit ook voor?Groetjes ellen
Andere Reacties: 2 6-3-2006 10:27:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...