Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Annelies
intredelied
Hallo,Onze mis is volledig af,enkel zoeken we nog naar een intredelied. Heeft er iemand leuke ideetjes voor een leuk intredelied????Groetjes
Andere Reacties: 8 28-2-2006 14:47:25

kim
Ideetjes versiering zaal met bloemetjes
Graag had ik bloemstukjes laten maken voor op de tafels en ook nog enkele grotere stukjes voor bij mijn ouders thuis, auto, bruidskindjes...Ik verkies frisse kleuren, simpel en toch modern. Waar vind ik inspiratie? Tijdschriften bloemschikken, intern...
Andere Reacties: 1 28-2-2006 14:27:10

kim
Kapper / Sminkster aan huis
Kent iemand een goede kapper/kapster, sminkster die aan huis komt op de grote dag? Regio Haaltert / AalstAlvast merciekes,Kim
Andere Reacties: 1 28-2-2006 14:23:07

kim
liedjes
Dag collegabruidjes,Momenteel zijn we bezig met het kiezen van liedjes voor onze viering. Wij kiezen vooral liedjes met een mooie tekst. Dus ben ik al wat gaan snuffelen via internet... heb wel vele mooie teksten gelezen maar ken niet altijd het lied...
Andere Reacties: 11 28-2-2006 14:20:49

Ineke
kostprijs drukker
Hallo allemaal,Ik heb de prijsofferte binnengekregen voor de uitnodigingen, wij waren met een eigen ontwerp naar de drukker geweest. Enkel de kaart, zonder de enveloppes is al bijna 400 euro voor 100 exemplaren! Ik viel bijna achterover! Is dit bij j...
Andere Reacties: 13 28-2-2006 12:17:32

ilse
lingerie en tulle
Hallo bruidjesHier ben ik weer met een aantal vragen 1/ wij maken onze uitnodigingen zelf maar.. het is een langwerpige kaart waar een bladje wordt ingeplaatst maar we hebben maar 15 cm lengt en 7 cm breedte. Ik krijg geen idee dat er juist in past....
Andere Reacties: 3 28-2-2006 11:19:35

Ineke
BEDANKJES OUDERS
Hallo,Iemand mooie teksten om in het misboekje te zetten ter bedanking van de ouders? Liefst in de meer persoonlijke stijl. Ik heb totaal geen inspiratie (eigenlijk erg hé...).En geven jullie nog een cadeautje?ThanksIne
Andere Reacties: 4 28-2-2006 8:30:17

Skiwi
aan Petra: tekst bij trouwkaart
hey Petra,ben vrijdagavond nog op weekend vertrokken en geen tijd meer gehad om computer op te zetten om dit tekstje door te sturen.dit is het tekstje ddat wij gebruiken bij de inzegening/het aansteken van de huwelijkskaars:Deze kaars wil er ook bij ...
Andere Reacties: 3 27-2-2006 20:39:39

Lindsay
Berichtje aan Vicky
Hey Vicky,ik ben best wel geschrokken van Isabelle's reactie op jouw berichtje ivm de kinderen.Ieder zijn eigen mening, en ieders mening moet gerespecteerd worden vind ik!!Als het je een troost kan zijn: ik vind zeker niet dat je te veel je mening ge...
Andere Reacties: 9 27-2-2006 18:09:57

leen
1 juli
hallo,uit nieuwsgierigheid: zijn er mensen die op 1 juli trouwen en hoe lopen jullie voorbereidingen?
Andere Reacties: 6 27-2-2006 15:35:31

vanessa
Uur kerkdienst
Hallo iedereen, misschien een raar vraagje maar om welk uur trouwen jullie voor de kerk? ook allemaal in de namiddag rond 14u, wij zijn nog aan het twijfelen (moeten binnekort beslissen) maar anders is de lang precies zo lang om gevuld te krijgen. Of...
Andere Reacties: 15 27-2-2006 15:09:05

Els
Is dit normaal?
Hey allemaal,nog 33 dagen te gaan, ik heb maanden geleden al vreselijk veel stress gehad, en nu, nog geen 5 weken voor de trouw ben ik zo rustig als iets, ben absoluut niet bezig met de trouw, mijn kleed is nog niet af, maar dat komt wel in orde, ik ...
Andere Reacties: 5 27-2-2006 13:15:13

ineke
Hoe los ik dit op ?????
Beste Bruidjes, Graag jullie advies ivm het volgende. 25 maart aanstaande huwen wij, s' avonds vieren we dit met familie en vrienden met een traditioneel avondfeest. Nu kreeg ik van een vriendin een bevestiging van haar komst maar zij liet in haar ma...
Andere Reacties: 15 27-2-2006 11:56:12

Skiwi
onze ringen zijn klaar!
gewoon even om te laten weten dat ik straks onze ringen ga halen bij de juwelier.weer iets dat in orde is .......Ik heb van't weekend reeds onze eerste 15 stuks van uitnodigingen uitgedeeld bij oudleidign van de scouts (goed op voorhand, maar nu ware...
Andere Reacties: 2 27-2-2006 10:22:56

Sofie
voorblad misboekje
Dag bruidjes,Ik ben volop bezig met het samenstellen van ons misboekje. De inhoud zelf kwa teksten is al goedgekeurd door de pastoor. Alleen ben ik nog iets aant zoeken hoe ik het mooi kan aankleden. Op het voorblad werk ik met een uitgesneden kader ...
Andere Reacties: 3 26-2-2006 21:41:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...