Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

vanessa
Aan Ellen en Debra
Hey meisjes,Ik lees uit jullie berichten dat jullie ook van beernem of omstreken zijn. Leuk om te lezen dat jullie ook deze site gebruiken :) Ik trouw pas in 2007 ma is toch leuk om ideeën uit te wisselen!Groeten,Vanessa
Andere Reacties: 2 1-3-2006 14:01:34

Nathalie
Nog maar 80 dagen te gaan!
Nog maar 80 dagen te gaan! Het gaat zo supersnel, het is alsof de tijd vliegt!! Superleuk is dat en ik vind het ook echt spannend! Mijn ventje gaat volgende week voor zijn trouwkostuum en dan is bijna alles geregeld! We hebben ook de kleertjes voor o...
Andere Reacties: 4 1-3-2006 13:48:20

Ineke
aan Heidi
Heidi,Ik lees dat je een voor je uitnodiging een vierkante bordeau kaart gebruikt met daarop tekening van mannekes. Waar heb je deze van gehaald? Wij waren namelijk ook van plan om in het rood-vierkant te gaan, maar de prijzen van de drukker zijn te ...
Andere Reacties: 1 1-3-2006 12:45:06

Sofie
geschenkjes voor de kindjes
Dag Bruidjes,Wat geven jullie zoal bij het buitenkomen van de kerk aan de kindjes? Graag ideetjes en waar en vanaf wanneer je dit moet bestellen?groetjessofie15 07 2006
Andere Reacties: 8 1-3-2006 12:24:23

Lindsay
Berichtje aan Ine - passen trouwkleed
Hey Ine,ik heb gelezen dat je vandaag voor het eerst je trouwkleed gaat passen. Das toeval, ik ook!!En we zijn van dezelfde regio, dus misschien gaan we wel naar dezelfde winkel.Ik heb vandaag om 16u30 een afspraak bij het Bruidshuis. En jij?Groetj...
Andere Reacties: 3 1-3-2006 12:24:04

Ellen
Aan debra
Wij hebben priester Marc Pollet en Jullie priester Stefaan (die nieuwen) hé? Priester Marc Pollet vond dit helemaal niet er g en jullie priester is ook een moderne priester hé dus ik denk dat eeuwigheid van Clouseau wel zal kunnen.Groetjes ...
Andere Reacties: 2 1-3-2006 10:25:13

Lynn
huwelijksnacht Ekeren
Hallo allemaal, Weet iemand een gezellig hotel in de omgeving van Ekeren waar we onze huwelijksnacht kunnen doorbrengen? GroetjesLynn
Andere Reacties: 0 1-3-2006 9:43:29

Lynn
huwelijksgelofte
hallo allemaal,Ik zit een beetje in de knoei met onze huwelijksgeloften...Wat gebruiken jullie? Ik weet het, het is natuurlijk heel persoonlijk maar ik denk dat velen toch wel hier een daar hun inspiratie halen en dan hetgene eruit pikken dat bij hen...
Andere Reacties: 8 1-3-2006 9:42:17

Phyllis
SPANNEND...
Vandaag gaat mijn ventje voor de eerste kijken voor een trouwkostuum. Waarom zo spannend...? Wel, ik ga niet mee. Ik zal mijn ventje zijn kostuum pas voor het eerst zien op onze trouwdag. Ik dacht dat het me weinig ging doen maar nu ik er zo over nad...
Andere Reacties: 2 1-3-2006 8:56:26

Ellen
cadeautjes kindjes aan de kerk
Hallo AllemaalHoeveel geschenkjes voor kindjes voorzien jullie bij het buiten gaan uit de kerk?Wij hebben er nu een 35 tal maar ik begin te twijvelen of dit wel genoeg is?Groetjes Ellenusers.poink.be/ellenenwim
Andere Reacties: 4 28-2-2006 23:05:35

Sylvie
Hotelletje voor de huwelijksnacht
Beste bruidjes (en bruidegommen)We spelen met het idee onze huwelijksnacht ergens in een leuk hotelletje door te brengen.Ik vrees nogal voor de versieringen die aan ons huis zouden kunnen aangebracht worden en dan wil ik op zondagochtend niet heel vr...
Andere Reacties: 4 28-2-2006 20:25:52

marijke
site - notitieboek
Hoi, even een domme vraag...Hoe zet ik mijn favoriete bruidsjurken in het notitieboekje op deze site?
Andere Reacties: 3 28-2-2006 18:22:54

Peggy
Zaal
Hey medebruidjes in spé,We zijn er nog steeds niet uit welke zaal we gaan nemen en de tijd begint te dringen (meerdere zalen kunnen onze datum niet meer garanderen.)Zijn er mensen die ervaring hebben met : Het godshuis, Saint-Germain, Salons Val...
Andere Reacties: 5 28-2-2006 17:01:03

Tina
KAARTONTWERP
Hallo allemaal,Ik les hier geregeld dat mensen hun kaart zelf willen ontwerpen en ik heb me daaraan gewaagd want vond een volledig gedrukte kaart véél te duur. We hebben gekozen voor een blanco kaart van Intercard ( bij Ava te kopen ) en he...
Andere Reacties: 1 28-2-2006 16:16:29

joke
waar en wanneer trouwen jullie?
Ik weet dat de vraag een tijd geleden ook al eens gesteld is, maar zou ze graag willen updaten. Dus waar en wanneer trouwen jullie?Ik zal beginnen:wij trouwen op 16 september 2006 in Vorst - Laakdal. Ons feest zal doorgaan in zaal De Kriekel in Tes...
Andere Reacties: 44 28-2-2006 16:11:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...