Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Melissa
Videograaf freejess
Hallo,Wie kan mij de gegevens bezorgen van freejess? Die hun site is momenteel under construction.GroetjesMelissa07/07/07
Andere Reacties: 2 4-5-2006 19:08:35

Kelly
bruidsboeket
Hoi weet iemand een goede bloemist voor het bruidsboeketregio melle-wetteren,.........groetjes Kelly25/08/2006
Andere Reacties: 6 4-5-2006 18:31:03

Kristin
bruin spuiten
Hey, ik vind dat bruin spuiten mss ook wel een goede oplossing voor mijn trouw. Zou het graag eens laten testen! Weet iemand een adres in de buurt van Zoersel of anders Antwerpen ?Bedankt alvast!PS Evy bedankt voor het idee van de wijnfles en de wijn...
Andere Reacties: 3 4-5-2006 17:51:12

Ingrid
Fabriekspand West-Oost Vlaanderen
Joepie !! Vriendin van mij trouwt ook ! Ze is op zoek naar een fabriekspand voor haar feest, heeft iemand een idee'tje ??Groetjes, IngridNog 23 dagen...de stress begint..
Andere Reacties: 5 4-5-2006 14:56:25

kim
tekst gastenboek
Hoi bruidjes,Ik ben nog op zoek naar een tekstje voor bij het gastenboek te leggen om aan de gasten op een originele manier te vragen iets in ons boek neer te schrijven. De inspiratie ontbrrekt mij;-/Alvast bedankt,Groetjes,Kim
Andere Reacties: 1 4-5-2006 14:30:56

Annelies
reeds getrouwd
Hey hello, gewoon laten weten dat we vorige zaterdag 29/04 trouwden en het een schitterende dag werd, zelfs de weergoden waren ons goed gezind! Alles verliep dus perfect en het werd een knalfeest!! Vele groetjes!!!
Andere Reacties: 3 4-5-2006 10:37:45

Kimberly
binennkomen feestzaal
Hoi,Laten jullie je ouders ook op muziek binnen komen? Mijn mama heeft dat laatst op een trouw gezien en vond dat zeer tof! Nu wil ik haar dat plezier wel gunnen... Echter nemen wij the bongo song van Safri Duo, laten we de mensen al met serviette...
Andere Reacties: 4 4-5-2006 10:35:29

Lien
tekst bedankingskaartje : DRINGEND !!
Hallo Deze avond moeten wij naar de fotograaf en hij zal ook onze bedankingskaartjes maken. Nu moet ik dus nog een tekstje zien te verzinnen tot deze avond voor op die kaartjes.Kunnen jullie me helpen aub ? GroetjesLien26/05/06
Andere Reacties: 3 4-5-2006 8:05:35

gianna
YES! vandaag is De dag !
Hallo iedereen!Gewoon efkes om te laten weten dat vandaag onze dag is! Ik heb een korte rustige nacht achter de rug, de koffie staat klaar en tis een stralende dag, tzonneke straalt al! Ik verlang voor mijn ventje te zien!Groetjes aan iedereen!Gianna...
Andere Reacties: 7 4-5-2006 7:31:43

EGELTJES
Hoi iedereen die reageerde op mijn ideetjes voor de eerste lezing van Sara (en ook alle anderen natuurlijk),Geef me even tijd, want ik heb het verhaal zelf niet, maar ik ga eens bij collega's horen of zij het nog ergens hebben. Het komt er op neer da...
Andere Reacties: 2 3-5-2006 17:29:42

Hoeveel liedjes tijdens wettelijk huwelijk?
Een vraagje: hoeveel liedjes (hoeveel momenten zijn er)kunnen gedraaid worden tijdens het wettelijk huwelijk op het gemeentehuis (bv. na de ringen, ondertekenen huwelijksregister, begin en einde)?MerciekesKim
Andere Reacties: 7 3-5-2006 14:22:04

liedje tijdens ondertekenen huwelijksregister
Wat nemen jullie als liedje tijdens de ondertekening van het huwelijksregister door de getuigen?Ineke
Andere Reacties: 7 3-5-2006 13:11:24

aan VEERLE, verhaal over engeltje
Hey veerle, zag dat je sara een tekst aanraadde over engeltjes, zou je me die ook eens kunnen doormailen? Ben nog volop op zoek naar leuke teksten en wil de meest voor de hand liggende vermijden... bedankt, ingridi_demeyer@hotmail.com
Andere Reacties: 15 3-5-2006 11:26:59

fotootje in de krant vandaag
Voor diegenen die het Belang van Limburg hebben: vandaag staan we in het goednieuwskrantje. pagina 12 (1ste foto)Silvia & Rico ( getrouwd in Hasselt op 28 april 2006)Groetjes,Silvia
Andere Reacties: 2 3-5-2006 10:09:31

Website online!!! Neem een kijkje!
Dag medebruidjes,juist om te zeggen dat onze website online is! Weliswaar nog volop onder constructie maar toch... Neem gerust een kijkje en laat maar iets weten!www.saarenfrank.beGroetekes!Saar(25/08/06)
Andere Reacties: 5 3-5-2006 9:42:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...