Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

babs
tafelbenamingen.
Graag had ik originele tafelbenamingen, kan iemand me helpen?
Andere Reacties: 2 29-7-2006 16:11:33

veerle
aan katrin
hey, leuk te weten dat er nog iemand op het forum zit die op 2-6-2007 trouwt...we kunnen samen aftellen. Ik kijk er echt naar uit!Al veel vastgelegd?gr, Veerle
Andere Reacties: 2 29-7-2006 15:56:38

Ilse
Aan Nathalie
Hey Nathalie,Ik laat je zeker weten hoe het geweest is in den Ast te kampenhout.Wij hebben daar komende vrijdag ons feest.Wij huwen op vrijdag 4 augustus om 13u30 in de olv kerk van bonheiden.groetjesIlse04.08.2006
Andere Reacties: 1 29-7-2006 13:35:58

Nathalie
Fotgraaf gezocht in de buurt van Keerbergen
Hallo allemaal, wij zijn op zoek naar een goede fotograaf in de buurt van Keerbergen. Kan iemand mij aan enkele goede referenties helpen? Alvast bedankt!Nathalie.
Andere Reacties: 0 29-7-2006 11:23:59

pascale
vrijgezellenavond
Hallo,mijn verloofde werd gezegd dat er voor hem een vrijgezellenavnd wordt gedaan en dat alles voor hem wordt geregeld.maar aan mij hebben ze nog niets gevraagd of gezegd.moet ik daar nu zelf aan beginnen of hij alleen laten vertrekken en ik dan die...
Andere Reacties: 9 29-7-2006 9:30:17

karen
huwelijkskaars
dag allemaal,al een tijdje ben ik op zoek naar om mooie tekst om te laten voordragen tijdens het aansteken van onze huwelijkskaars. Ik vind steeds maar weer hetzelde gedicht (Ik heb het gezien.Mijn vlammetje was erbij...). Zo'n mooi, betekenisvol ged...
Andere Reacties: 4 28-7-2006 18:40:11

annabel
volgorde voor openings en gemeentehuis
Hallokan er mij iemand de volgorde doorgeven voor:openingsdansgemeentehuisBedanktgroetjes
Andere Reacties: 3 28-7-2006 16:57:55

Mireille
ik kom er niet uit !!!
Hallo weeral,ik weet dat hier al tig berichtjes over zijn geweest maar ik kom er gewoonweg niet uit.Wij kunnen geen foto's van onszelf geven op de trouwdag us dat doen we later maar onze ouders en getuigen willen wij op een gepaste manier bedanken......
Andere Reacties: 8 28-7-2006 14:24:44

carry
Den Ast
Hallo bruidjes,Wij zullen volgend jaar 18 augustus trouwen in zaal Den Ast in kampenhout. Ik weet dat er enkele van jullie hier deze zomer hun trouwfeest geven en het zou tof zijn dat jullie dan een verslagje op het forum zouden zetten. Tof om te wet...
Andere Reacties: 4 28-7-2006 12:13:41

sadia
uitnodiging: fotograaf of drukker
Hoi Bruidjes,Weten jullie hoeveel een uitnodiging ongeveer kost als je die bij een fotograaf zou laten maken tov als je zelf een uitnodiging met foto zou ontwerpen en die door een drukker laten printen? We hebben ongeveer zo'n 80 uitnodigingen nodig....
Andere Reacties: 2 28-7-2006 10:35:42

Inge
Aan Wendy, 05.08.2006
Hey Wendy! Ik heb je mailtje niet gezien... Maar misschien komt dat omdat onbekende e-mailadressen altijd in mijn ongewenste post komt, en ik check dat niet zo regelmatig. Sorry, je zal misschien wel nogal een gedacht hebben van me! Alleszins was dat...
Andere Reacties: 2 28-7-2006 9:08:55

Heidi
tijdstip make-up / kapster
Wat laten jullie eerst doen? Make-up of je kapsel?Mijn kapster zegt dat ik best eerst mijn make-up laat doen en dan pas naar haar kom zodat er eens mijn kapsel klaar is niet meeer moet aangekomen worden. Make-up bijwerken kan nog wel.Omdat ik om 8uur...
Andere Reacties: 10 28-7-2006 9:07:38

Lindsay
Foto's
Hallo bruidjes,ik wil gewoon even met jullie delen dat ik enorm geschrokken ben van de prijs van de uitvergrotingen en bijbestellingen van onze foto's!!!Het foto-album met reportage was al redelijk duur (1.000 EUR all-in), maar dat heb ik er persoonl...
Andere Reacties: 3 28-7-2006 7:52:31

vanessa
fotograaf enoa
hallo, heeft iemand van jullie al ervaring met enoa? Valt zijn prijs echt goed mee? Enhoe is de kwaliteit van de fotos?groetjes
Andere Reacties: 2 27-7-2006 13:51:56

pascale
weggesmeten geld
hallo,ik zelf zou nooit een trouwalbum nog doen;ik ben al eens gehuwd geweest(23jaar)en hadden dan ook één.geloof het of niet,ik vind het weg gesmeten geld want je kijkt er toch nooit in.foto's kan je zelf laten maken door vrienden of famil...
Andere Reacties: 9 27-7-2006 13:37:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...