Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Mireille
Vrijgezellendag gekregen !! En nog 46 dagen....
Spannend hoor! Nog maar 46 dagen, toen ik hier voor het eerst kwam zat ik zo ver over de honderd dagen dat ik dacht dat er nooit een eind aan zou komen. Wat schiet de tijd op zeg, ongeloofelijk!Afgelopen Zaterdag hebben wij onze vrijgezellendag geha...
Andere Reacties: 3 17-7-2006 23:33:11

fien
kapster aan huis west-vlaanderen
Kan er mij iemand helpen aan adressen van kapsters of kappers aan huis in west- vlaanderen?mvg,fien
Andere Reacties: 4 17-7-2006 20:41:30

Katrien
Onze site is af
Hello dames,Onze site is (eindelijk) afgeraakt en we zijn er best wel trots op. Nu is ie nog vrij beperkt maar na de 18e augustus komen de trouwfoto's erbij...http://www.katrienenfrederik.info/Veel klikplezier toegewenst!Trien
Andere Reacties: 3 17-7-2006 20:38:20

Inge
Help, lastige schoonmoeder
Hey bruidjes, ik word nog zot! Mijn schoonouders liggen weeral maar eens dwars over een stom detail. Mijn schoonmoeder is nu razend omdat mijn aanstaande vriend zijn trouwkostuum reeds heeft opgehaald (dat zij wel heeft betaald, maar kom... mijn moed...
Andere Reacties: 4 17-7-2006 19:08:09

Steven
Neem eens een kijkje op onze world wide wedding website
http://www.kristien-steven.com
Andere Reacties: 5 17-7-2006 13:21:17

Tina
Wat kost een trouwfeest ....
Voor mensen die graag een idee hebben over wat nu eigenlijk een klassieke trouw kost ongeveer :Receptie 80 pers + diner 106 pers + 50 pers dansfeest.Receptie : 8 hapkes + all-inn drank per persoondiner : 4 gangen niet duur of goedkoopAlles samen was ...
Andere Reacties: 19 17-7-2006 9:52:18

Tina
Foto's trouw Frederic en Tina
Hallo !Wij zijn getrouwd op 3 juni jl. en hebben net een maand Cuba achter de rug. Hierbij deel ik graag met jullie een deel van onze foto's ...Groetjes Tina( kopieren naar adresbalk )http://www.mijnalbum.nl/Album=F7YNWU3A
Andere Reacties: 4 17-7-2006 9:38:28

Sofie
hoeveel getuigen??
Hallo allemaal,Ik vroeg me af hoeveel getuigen je mag hebben voor de wettelijke trouw. Heeft iemand hier een idee van?Groetjes Sofie.
Andere Reacties: 4 17-7-2006 9:24:36

Kelly
bruidskleed: verkopen?
Ik ben ondertussen al 37 dagen gelukkig getrouwd. Het was echt een prachtige en onvergetelijke dag! Ik kom nog regelmatig kijken op de site, ik moet nog afkicken vrees ik :-) Voor diegene onder jullie die al getrouwd zijn, mag ik vragen wat jullie g...
Andere Reacties: 6 17-7-2006 9:00:29

Silvie
Nog 3 en een halve maand.
Bij ons is het (eindelijk!) bijna zover. Nog 3 en een halve maand en dan trouwen we. Namelijk op vrijdag 27 oktober. Het lag al van vorig jaar in maart vast dat we toen zouden trouwen. Dus na een jaar en 7 maanden ongeveer komt het nu eindleijk eens ...
Andere Reacties: 1 17-7-2006 8:59:18

Leen
bedanking getuigen en ouders
hallo,wij zijn nog op zoek naar een origineel "kadootje" voor de ouders en de getuigen om te geven op het feest. Wil een beetje origineler zijn dan een boeket bloemen of een mand met bier en koekjes! Kunnen jullie mij helpen?alvast bedankt ...
Andere Reacties: 5 17-7-2006 6:19:47

Sofie
Beamer gezocht
Hallo,Wij zijn op zoek naar een beamer, om op ons avondfeest een fotoreportage te tonen, van foto's van toen we klein waren, van wanneer we elkaar hebben leren kennen, om af te sluiten met een foto van ons wettelijk huwelijk. Nu heeft onze zaal wel e...
Andere Reacties: 4 16-7-2006 20:56:28

Ilse
nog 19 dagen te gaan
ik begin stilaan zenuwachtig te worden. Nog 19 dagen voor onze huwelijksdag. Het meeste is al een tijdje in orde maar ik ben nog steeds op zoek naar ideetjes om de getuigen te bedanken. Als er iemand ideetjes heeft, laat dan maar gerust horen.Ik vraa...
Andere Reacties: 3 16-7-2006 17:53:04

sarah
getrouwd!
waauw!gisteren getrouwd en het voelt fantastisch,het is voorbij gevlogen!vandaag zijn er al veel traantjes gelaten omdat we nu pas beseffen wat een mooie momenten we beleefd hebben!van het begin tot het einde was het fantastisch!nu de valies nog pakk...
Andere Reacties: 5 16-7-2006 17:45:40

Dorien
het ergste wat kon gebeuren ...
Hallo, gisteren heb ik heel slecht nieuws gekregen...Het ergste wat kon gebeuren, is gebeurt. Dit zei de urgentiearts gisteren. Mijn moeder is overleden, anderhalve maand voor mijn huwelijk. Ik moet een begrafenis regelen. Morgen zou mijn eerste werk...
Andere Reacties: 33 16-7-2006 17:19:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...