Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Tine
huwelijksverjaardag
Hoi,Binnenkort zijn wij een jaar getrouwd. Wij gaan die dag gezellig samen eten, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die dan nog een kado aan elkaar geven. En wat dan ? Ideetjes zijn welkom ! Alvast bedankt...
Andere Reacties: 1 19-7-2006 10:40:31

Caroline
Domein Terassel (Meise) of De Venkel (Kortenberg)?
Heeft iemand ervaring met een van beide zalen of misschien wel de twee? Ik weet echt niet welke te kiezen...
Andere Reacties: 0 18-7-2006 23:04:39

Caroline
We twijfelen tussen deze twee zalen. Heeft iemand ervaring met een van beide of de twee? Ik vind het echt heel moeilijk om de knoop door te hakken...thanks!
Andere Reacties: 0 18-7-2006 23:01:48

Caroline
Beide zalen zien er heel leuk uit, maar ik vind het heel moeilijk om de knoop door te hakken. Heeft iemand van jullie ervaring met deze zalen of misschien zelfs de beide zalen? Ik wil echt dat deze dag niet misloopt. :)
Andere Reacties: 0 18-7-2006 22:59:19

carry
fotolocatie binnen!
weet er iemand een binnenlocatie voor foto's in regio mechelen of leuven. Wij zouden trouwen in Putte maar geven ons feest in kampenhout tussen mechelen en Leuven.De buitenfoto's zouden we doen in planckendaal.Andere tips zijn altijd welkom
Andere Reacties: 5 18-7-2006 21:42:46

Sissi
Bedankingen
Hey,Wij zijn van plan om als bedanking na ons huwelijk een foto van ons op te sturen.We geven dat liever niet de avond zelf omdat we het wel tof vinden dat de mensen nog even terug denken aan onze dag wanneer ze die foto krijgen.Nu zijn we aan het tw...
Andere Reacties: 3 18-7-2006 18:25:05

Michèle
spaarvarken
Wij hebben op onze uitnodiging gezet dat we graag geld zouden hebben om ons te helpen bij onze bouwplannen.Nu hadden we het idee om de envelopjes met geld in een groot spaarvarken te steken. Dit is echter moeilijk te vinden en echt handig zijn we nie...
Andere Reacties: 2 18-7-2006 17:18:48

Sissi
Bruidskindjes
Hey, Zijn er nog mensen die geen bruidskindjes hebben?Ik heb een nichtje die net geen 2 zal zijn, maar ik denk dat dat wel redelijk jong is en dat ze niet goed zal beseffen wat haar allemaal overkomt (en het dus misschien niet echt positief zou ervar...
Andere Reacties: 9 18-7-2006 15:38:15

elke
gastenboek - tekstje
Ik denk dat dit onlags nog eens aan bod is gekomen. Maar er was toen maar 1 reactie op gekomen. Ik zou namelijk graag een tekstje op de eerste pagina van het gastenboek schrijven. Heeft iemand hier een leuk tekstje voor?
Andere Reacties: 1 18-7-2006 14:19:33

pascale
leeftijdsvershil
wij trouwen op 14 april en men ventje wordt op 15april dan 27.dubbel feest.ikzelf ben dan op dat moment 43.wat vinden jullie van het leeftijdsverschil?graag had ik ook geweten dat er nog zulke zijn.alvast proficiaat aan alle koppeltjes op deze site.
Andere Reacties: 9 18-7-2006 13:29:12

Marisa
op welke leeftijd trouwen jullie
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig wat zowat de leeftijd is dat mensen trouwen. Ikzelf zal er dan 22 zijn en ik ben er trots op dat mijn vriend me op 21jarige leeftijd gevraagd heeft te huwen :)
Andere Reacties: 48 18-7-2006 10:18:38

Guy
Aan Phyllis
Hoi,Geloof het of niet, maar wij zijn van plan om woensdag net hetzelfde te doen. Effe gaan uitwaaien aan de kust.Ook bij ons moeten er nog een aantal mensen bevestigen.Veel succes en maak er een prachtige dag van.groetjes,Guy
Andere Reacties: 3 18-7-2006 9:37:08

Guy
Zenuwen!!
Hallo allemaal,Volgende week zaterdag, de 29ste, is onze grote dag. De zenuwen beginnen stilaan te komen. Zijn er nog mensen die zeer binnenkort trouwen? En waar?groetjes,Guy
Andere Reacties: 9 18-7-2006 8:49:03

Els
budget trouw niet onoverkomelijk
Hey,voor de mensen die omver vallen van de prijzen: wij zijn getrouwd voor een 4300 euro, daarin zitten de receptie (met een 9-tal hapjes, waar we niets anders dan lof over hebben gehad, receptie voor 100 man trouwens), dan een avondfeest met drie ga...
Andere Reacties: 8 18-7-2006 7:23:12

Evy
het kort hard af...
dag iedereen,gewoon even een berichtje om wat zenuwen weg te schrijven.Nog 39 dagen, amai, het leek allemaal nog zo ver weg, maar dat is het niet meer. Een jaar geleden kwam ik hier en daar stond toen nog bijna 400 dagen te gaan op...Alles is zo goed...
Andere Reacties: 4 18-7-2006 0:21:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...