Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Davy
Bruidskindjes
Hallo,Wij hebben 2 bruidskindjes: een jongen van 7 en een meisje van 4.Wat geven jullie de bruidskindjes als cadeau? Voor het meisje hadden we al gedacht aan een beer maar wat moeten we de jongen geven?Hebben jullie enige ideëen????
Andere Reacties: 2 27-7-2006 13:01:31

Karen
Gel Nagels
Hallo bruidjes,Dit heeft onrechtstreeks te maken met mijn huwelijk!Ik heb al enkel jaren gelnagels (zelf heb ik brose diepingroeiende nagels (heeeeel lelijk)), maar sinds een tijdje krijg ik na elk bezoek aan de nagelstyliste uitslag rond mijn vinger...
Andere Reacties: 2 27-7-2006 12:54:24

Marisa
07.07.07
wie van jullie trouwt er ook die dag? Ik weet da thet er veel zijn, maar ik wil gewoon eens een idee hebben wie ik allemaal veel succes mag wensen de dag ervoor (of een paar dagen ervoor) :-)
Andere Reacties: 10 27-7-2006 12:52:21

Marjolijn
Even mijn hart luchten
Hallo allemaal,Nog 44 dagen: we naderen de trouwdatum maar nu zijn er wel wat problemen met de zaal. Een paar weken geleden stuurden we een mail naar onze contactpersoon ivm de tafels. We kregen geen reactie dus mijn vriend wou deze week eens bellen....
Andere Reacties: 4 27-7-2006 12:51:23

Karen
Aan Maaike
Hey,Oo ik dacht dat jullie nu trouwden! Sorry dat had ik fout begrepen!Ja ze is heel zakelijk (Celine is de bazin zogezegd). maar er zijn 2 dames en Saskia (met de bruine carré)die heb ik persoonlijk niet zo graag, maar ze kan wel haar vak op ee...
Andere Reacties: 0 27-7-2006 11:24:08

Karen
Hoe doen jullie dat?
Hallo allemaal,Zelf benik van Sint-Truiden en ons feest gaat door in Schilde, dat is dus een hele afstand. De naaste familie blijft samen met ons overnachten in een hotel. 's Nachts gaan we dus allemaal met een taxi naar dat hotel. Dan kunnen we natu...
Andere Reacties: 4 27-7-2006 9:33:29

veronique
huwelijksnacht
dag bruidjes,zou er iemand van julie een tip kunnen geven.ben namelijk nog op zoek voor een huwelijks overnachting in een bruidssuite in de regio vlaams brabant?wie geeft mij aub wat raad. thanks
Andere Reacties: 5 27-7-2006 1:06:13

Inge
opsteekkapsel regio Hasselt - Zonhoven
Hey bruidjes,Graag had ik mijn haar laten opsteken bij de trouw. Kent iemand een kapper die goed in in half opgestoken haren? Dit in regio Hasselt - Zonhoven - Zolder?Laten jullie je nagels doen? Weet iemand hier goede adresjes?Alvast bedankt!Inge30/...
Andere Reacties: 0 26-7-2006 19:36:23

Nathalie
tekst bij trouwkaars aansteken
Hallo allemaalWij hebben bij ons huwelijk 1 bruidsmeisje, de dochter van mijn a.s man. Zij is 4 jaar en het zou ons heel leuk lijken als zij een tekstje doet bij het aansteken van de trouwkaars. Ik heb op internet al wel e.e.a. gevonden, maar over he...
Andere Reacties: 0 26-7-2006 17:18:45

Evy
onze site
Nog 31 dagen te gaan.Wie schrijft er nog eens iets in ons gastenboek?www.users.poink.be/evychristof26/08/2006
Andere Reacties: 0 26-7-2006 15:57:53

Karen
le lac du connemara
Hallo bruidjes,Is er iemand die zijn gasten gaat laten zwaaien met servetten op het liedje le lac du connemara?Wanneer doen jullie dit dan?Groetjes,Karen22.12.2006
Andere Reacties: 12 26-7-2006 15:37:31

Isabel
Voor Kristien en Steven
Kristien en Steven,Wij willen jullie langs deze weg bedanken voor het berichtje in ons gastenboek. Ik had graag op mijn beurt iets genoteerd in jullie gastenboek, maar dat lijkt me niet te lukken...In alle geval, heel veel plezier toegewenst op 09 se...
Andere Reacties: 1 26-7-2006 14:21:35

Saar
muziek aansnijden taart
Hallo bruidjes,welk liedje gebruiken jullie voor het aansnijden van de taart? Ik zou willen dat dat ook een reuzemoment is en zou daar graag een passend liedje bij hebben (niet de bongosong want die gebruiken we al bij het binnenkomen van de zaal maa...
Andere Reacties: 4 26-7-2006 13:59:27

Karen
Aan Maaike
Hallo Maaike,Jaja wij trouwen ook in het graevenhof in schilde!Jullie ook?Ik vond in het begin de samenwerking niet zo goed. Nu zijn we donderdag 20.07.2006 nog eens daar geweest en hebben we een zaal gezien die gedecoreerd was door Celine, dit was h...
Andere Reacties: 1 26-7-2006 11:01:59

Anneleen
Tafelafroeping
Hallo bruidjes allemaal,Onze trouwdag kom snel dichterbij en alhoewel het hier al dikwijls gevraagd is ben ik er nog altijd niet uit op welke manier we de tafelafroeping zullen doen.heeft er iemand van jullie een origineel en plezant idee?Alvast beda...
Andere Reacties: 9 26-7-2006 9:55:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...