Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

sadia
bruidsjongen
Hoi bruidjes,Hoe kan je een bruidsjongen van 7 jaar de ringen laten afgeven? Iemand een origineel idee?Groetjes,Sadia
Andere Reacties: 1 4-7-2006 20:31:38

Katleen
Vrijgezellen was super!!
Hey,Dit weekend was het mijn vrijgezellenfeest en het was echt een schot in de roos! Het was al wat ik er op voorhand van verwacht had en mijn vriendinnen hadden echt ongelooflijk hun best gedaan.'s Middags werd ik thuis opgehaald en zijn we naar mij...
Andere Reacties: 2 4-7-2006 13:35:25

Philip
Muziek
Zoekt u muziek op maat voor tijdens uw huwelijksmis, receptie, avondfeest? Twijfel dan zeker niet aan Hilphi! Hilphi is een jonge jazz/pop band met zeer veel ervaring! Allen krijgen ze een professionele opleiding jazz en lichte muziek aan het Lemmens...
Andere Reacties: 0 4-7-2006 11:52:01

Peter
Dj nodig
Ik ben weer paraat,na enkele weken vol spanning van ons eerste kindje kan men weer boeken.meer info op:http://djkarmelietje.spaces.msn.com/en http://users.skynet.be/fb435122/
Andere Reacties: 0 4-7-2006 11:45:05

Guy
Vrijgezellenavond
Hallo iedereen,Deze zaterdag, 8 juli, is onze vrijgezellenavond. We zijn beiden benieuwd wat onze vrienden allemaal hebben bedacht.Hebben jullie jullie vrijgezellen avond al gehad? En wat hebben jullie meegemaakt?Groetjes,Guy29/7/2006
Andere Reacties: 1 4-7-2006 10:37:09

Sofie
15 juli, openingsdans + binnenlocatie nog
Dag bruidjes,Binnen 12 dagen is het zover, dan trouwen we! Maar ik ben nog niet zeker van de openingsdans,graag zou ik willen weten welke openingsdans jullie nemen? Het blijft wel elk weekend schitterend weer en hopelijk blijft dat zo ook nog voor he...
Andere Reacties: 5 3-7-2006 21:43:56

carin
tafeldecoratie
hallo iedereen,voor ons avondfeest wil ik zelf de tafeldecoratie doen ,heeft er soms iemand ideeen groetjes carin
Andere Reacties: 0 3-7-2006 20:37:45

Anneleen
Voor Mieke
Hallo Mieke,Ik had dit al eens ergens gelezen van de beertjes, waar zijn deze te koop want ik vind dit een heel tof en origineel ideeGroetjes Anneleen
Andere Reacties: 3 3-7-2006 20:27:36

Anneleen
trouwringen
Hallo allemaal,Op 19 augustus trouwen wij, weten jullie een originele manier om de trouwringen in de kerk naar voor te brengen om deze te zegenen en om te doen.GroetjesAnneleen
Andere Reacties: 2 3-7-2006 18:13:20

martine
misboekje afprinten
hey bruidjes,Eindelijk goed weer. Ik zat eens met een vraagje, ons misboekje is af maar ik wil het afdrukken a4 maar dan in de helft maar mijn printer luistert niet. Het voorste blad komt niet vanvoor, het is moeilijk uit te leggen maar ik hoop dat j...
Andere Reacties: 1 3-7-2006 17:34:23

Ilse
trouwringen
beste medebruidjeswij hebben geen bruidskindjes en nu ben ik op zoek naar originele ideeën om onze ringen naar voor te laten brengen bij de inzegening. Wie laten jullie de misboekjes uitdelen bij de ingang van de kerk?Alvast bedankt voor jullie ...
Andere Reacties: 1 3-7-2006 17:26:21

Karen
Sofie 19/08/2006 Rolce Royce
Hallo Sofie,Bedankt voor je reactie!Mijn email adres is karen.dehopere@skynet.beGroetjes,Karen 22.12.2006
Andere Reacties: 0 3-7-2006 6:40:22

Sofie
Burgerlijke trouw personaliseren
Hallo,Wij zijn gisteren eens gaan kijken naar een wettelijk huwelijk in onze gemeente. We hebben achteraf ook even met de burgemeester kunnen praten, en hij moedigde ons ook aan om van ons burgerlijk huwelijk 'iets te maken'. Nu zijn wij op zoek naar...
Andere Reacties: 9 2-7-2006 22:18:32

mado
aan nele die trouwt volgende week!
Dag nele,Ik wens je een heel leuk feest volgende week! Hopelijk blijft het weer even goed als nu!Volgend weekend moet ik foto's maken op een trouwfeest, ik zal eens aan je denken!Laat je me nog eens weten hoe het was met Coeur d'Artichaut?Succes!
Andere Reacties: 3 2-7-2006 17:09:12

Nathalie
Wat met slecht weer?
Hallo IedereenWij trouwen volgende week op 8 juli 2006. Als ik de weersvoorspellingen bekijk zal het 50 % kans zijn dat het regent en wat wind. Welke maatregelen treffen jullie voor slecht weer? Onze locatiefoto's gebeuren in de voormiddag, we tro...
Andere Reacties: 7 30-6-2006 18:32:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...