Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Elke
ons menuutje
Hey iedereen,een tijdje terug stelde ik hier de vraag of er misschien iemand was die me wilde helpen met originele benamingen voor onze menu. Hieronder vinden jullie het resultaat van de zoektocht:ons menu:Voorgerecht: Zalmmousse met dillesausSoep: A...
Andere Reacties: 0 30-6-2006 17:36:57

sofie
feest in oude boerderij
hey bruidjes,Wij denken eraan om ons huwelijksfeest te geven in een gerenoveerde, zeer authentieke vierkantshoeve. Bedoeling is om een boerderij (we denken aan 't hof van de putte in Brakel) te huren, en de feest te geven in de gerenoveerde schuur. N...
Andere Reacties: 0 30-6-2006 16:45:24

mioe
Eline 08-07-2006
Hey,Ben jij Eline die volgend weekend ik Drongen trouwt?GroetjesMioe
Andere Reacties: 0 30-6-2006 14:08:08

Cindy
vergissing uitnodiging
Hallo,Nu kom ik tot de constatie dat we enkele mensen hebben uitgenodigd voor het dansfeest terwijl die eigenlijk ook voor het avondeten en de receptie hadden moeten uitgenodigd worden.We hadden namelijk verschillende kaartjes, afhankelijk waarvoor j...
Andere Reacties: 4 30-6-2006 13:39:13

Cindy
bedankkaartje
hey,nu onze trouw achter de rug is, ben ik aan het denken aan ons bedankkaartje ( foto).we hadden als uitnodiging "een krantje". iedereen vond dit super origineel, dus in dezelfde lijn wil ik onze bedanking maken. Maar ik weet niet wat of h...
Andere Reacties: 4 30-6-2006 12:39:43

sadia
Uitnodiging
Hoi bruidjes?Kennen jullie de turning card al? (http://www.trouwkaarten.nu/trouwkaarten/turning-card/) Ik vind deze kaart heel mooi maar wel erg duur. Vandaar vroeg ik me af of er onder jullie creatieve mensen zijn die weten hoe ze deze kaart in elka...
Andere Reacties: 2 29-6-2006 22:57:59

gretel
schoonouders ... vervolg
Wou jullie toch eventjes op de hoogte houden ivm men schoonouders (heb hiervoor al enkele berichtjes gepost hierover)Had ze de kans gegeven om te komen, maar ze moesten me wel iets laten weten voor 25juni, en ja hoor 25juni zat er een briefje in de b...
Andere Reacties: 10 29-6-2006 22:16:12

Katrien
Tybeert Lokeren
Hey!!Ik ben vorige week langs geweest bij Tybeert in Lokeren. Ik vond de zaal wel mooi maar kon ze mij niet versiert voorstellen...Heeft er toevallig iemand foto's of een filmpje van deze zaal (wanneer ze af is)? Het zou me echt wel helpen om een g...
Andere Reacties: 2 29-6-2006 21:22:56

Kelly
vraagje burgerlijk huwelijk
Hoi, Misschien een domme vraag maar worden eerst de ringen omgedaan en daarna het trouwboekje getekend of juist andersom?groetjes Kelly
Andere Reacties: 7 29-6-2006 20:48:05

Karen
Vertaling liedjes
Hoi hoi, Iemand een gedacht op welke site ik teksten v liedjes kan terugvinden? Ik heb zo'n aantal liedjes die ik heel mooi vind, maar waarvan ik nt weet of de tekst wel zo geschikt is vr i/e mis...Alvast bedankt vr de tips!!Groetjes,Karen30-06-07
Andere Reacties: 3 29-6-2006 19:59:51

Karen
leeftijd bruidskindjes
Hoi, Wij hebben 2 schattige kindjes in de familie die we graag als bruidskindjes willen vragen. Mss een kleine hinderpaal, ze zullen beiden net 2 jaar zijn... wat denken jullie hierover? Is dit te klein? Ervaringen mee?We dachten ze al maar alleen de...
Andere Reacties: 3 29-6-2006 19:23:03

Mieke
08/07/2006
Hallo,Wou gewoon eens weten wie hier nog allemaal trouw volgende week zaterdag 8 juli??Heb eens gekeken naar het weer op skynet en ziet er nog niet zo denderend uit in feite, begin al beetje te panikeren.Want wij hebben paard en koets als vervoer, du...
Andere Reacties: 7 29-6-2006 15:54:17

Elke
een jaar
Over een jaartje is het eindelijk aan ons!!! Toch leuk om aan te denken. Bij deze; heeft iemand ideeen voor de opbouw van het misboekje?
Andere Reacties: 1 29-6-2006 11:53:21

Saar
Website
Hey bruidjes, ik wil graag ons website-adres toevoegen op de site www.forum.trouwen.com, maar lukt me niet. Kan iemand mij uitleggen hoe ik onze site daar bij kan zetten?www.saarenfrank.beAlvast bedankt!Groetjes,Saar (25/08/06)
Andere Reacties: 5 29-6-2006 11:17:50

Karen
Rolls Royce Silver Cloud
Dag AllemaalWeet er iemand waar ik zo een oldtimer kan vinden voor een iet of wat schappelijke prijs? (Liefst regio Antwerpen -Limburg)Groetjes,Karen22.12.2006
Andere Reacties: 1 29-6-2006 10:37:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...