Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

lies
Nog 54 dagen
Hey iedereen,moeilijk te geloven dat alles zo snel gaat he. Ik besef het nog niet goed denk ik ^^De uitnodigingen zijn al verstuurd (de meeste toch) en nu zijn het de bloemen kiezen, het misboekje laten nazien en nog veel meer zeker :)GroetjesHappy L...
Andere Reacties: 8 19-6-2006 18:07:14

Birgit
VIP weddings: VIP huwelijksreprtage
VIP WEDDINGSEen prestigieus reportageproject voor trouwers in spé!Je huwelijksdag is één van de mooiste dagen uit je leven. Je geniet van die dag met volle teugen. Je beleeft 1 dag die volledig in het teken staat van jullie liefde voor...
Andere Reacties: 7 19-6-2006 17:52:11

-
feestzaal (west-vlaanderen)
hallo,wij zoeken nog een zaal om een tof feest te geven met daarbij lekker eten. Kent iemand salons Ter Leepe in zedelgem? Gravenhof Torhout? de Vrede Ichtegem?alvast bedankt voor jullie ervaringen mee te delen
Andere Reacties: 3 19-6-2006 16:50:26

Sofie
stiefmoeder verknalt alles!
hallo iedereen,Dit moet mij toch effe van het hart hoor! Binnen 14 dagen is het zover en nu is de stiefmoeder van mijn vriend echt ambetant aan het doen. Ze wil daar niet zitten, stappen, ... En dan zit ze achter onze rug alles zelf te regelen. T...
Andere Reacties: 7 19-6-2006 15:29:55

Karen
pfff eventjes balen
Hallo Allemaal,Na lang nadenken hadden we onze perfecte huwelijksreis gevonden. We hebben toen een optie genomen op een hotel, wat blijkt nu dat daar alles volzet is! Pff nu kunnen we gans opnieuw beginnen en alles zit al bijna vol!Onze huwelijksreis...
Andere Reacties: 2 19-6-2006 12:44:23

Sylvie
Wat gaat de tijd snel...
Dag iedereen!Vandaag zijn wij net 100 dagen getrouwd!!! Mensen, wat gaat de tijd snel! 't Is precies nog maar net geleden dat ik m'n lintmeter ophing om elke dag een centimetertje te kunnen afknippen...Vanavond gaan we dat alleszins een beetje vieren...
Andere Reacties: 6 19-6-2006 12:33:08

Nele
Fotolocatie Schotte of Du Parc in Aalst ??
Hoi allemaal,wij trouwen binnen 19 dagen en zijn nog steeds op zoek naar een leuke, beetje industriële locatie in Aalst. Ik heb hier op het forum eens iemand de twee locaties -fabriekspanden Du Parc en Schotte weten vermelden. Nu vroeg ik me af ...
Andere Reacties: 2 19-6-2006 10:44:41

Cindy
nu zaterdag is het zover...
Yep dames, nu zaterdag is het onze trouwdag. Na 1,5 jaar voorbereidingen is het dan eindelijk zover.ik zie er echt naar uit....groetjes Cindy
Andere Reacties: 8 19-6-2006 8:42:16

leen
huwelijksmis
hallo,ik heb een vraagje,weet er iemand het volgende:als je trouwt in de kerk zonder eucharistie moet je dan ook een offerande doen. {geld in het mandje gooien)?groetjes
Andere Reacties: 2 18-6-2006 21:23:52

claudia
paard en koets
zijn hier soms mensen die iemand kennen die met huifkarren rondrijden voor hun hobby? we zijn namelijk opzoek naar paard en koets voor ons en voor de familie hadden we graag een huifkar gehad. dit allemaal voor 23 juni 2007 regio turnhout.alvast beda...
Andere Reacties: 1 18-6-2006 19:37:17

Heidi
vrijgezellendag = voorbij
heykes allemaal,gisteren mijn vrijgezellendagje gehad, het was fun om zo 't stad van antwerpen onveilig te maken ;-)maar we waren zeker niet alleen, zijn zo nog een 3-tal party's tegen gekomen...wie geinteresseerd is in 't verslagje of wie wat ideetj...
Andere Reacties: 0 18-6-2006 17:23:24

sadia
vrijgezellenavond
Hoi bruidjes,Ik ben gisteren naar de bijeenkomst geweest om iets af te spreken over de vrijgezellenavond van mijn vriendin. Blijkbaar kan zij nu zelf enkel nog 8 juli gezien de drukke huwelijksvoorbereidingen. Maar dit valt nu net samen met Werchter ...
Andere Reacties: 4 18-6-2006 10:43:25

Veerle
uitnodiging, wat moet er allemaal op en hoe rangschikken?
ja, ik ben bezig met de samenstelling van onze uitnodigingen maar ik weet niet goed wat er allemaal op moet, in welke volgorde, en is het wel ok om er een appart papierke in te steken voor wie er op het avondfeest mag komen want we hebben ook gewoon ...
Andere Reacties: 4 18-6-2006 10:07:53

Veerle
video-opname ? !
Wie laat er zijn huwelijksviering opnemen? Vandaag vroeg er iemand of we dit gingen laten doen, en toen ik nee, zei ze, dat ik daar is goed moest over nadenken. Want dat je daar achteraf meer aan hebt dan aan een foto! Omdat je dan meer kan zien hoe ...
Andere Reacties: 11 16-6-2006 21:34:27

Jochen
teksten stadhuis
Hier ben ik nog eens,Ik lees hier zojuist dat men ook teksten voorziet voor het stadhuis?? Welke teksten bereiden jullie hiervoor?groetjessofie15 07 2006
Andere Reacties: 3 16-6-2006 19:34:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...