Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Katleen
bruidskindjes
Hallo,Ik heb nog een vraagje over de bruidskindjes. Laten jullie hen allemaal iets dragen of hoeft dat niet? Wij hebben twee jongens (7 en 9 jaar) en een meisje van 10 jaar. Het meisje zouden we een knuffel laten dragen met daaraan onze ringen. Nu vr...
Andere Reacties: 4 14-6-2006 13:21:48

tjorvina
fotolocatie
hoi,Ik ben DRINGEND op zoek naar een leuke fotolocatie want vrijdag hebben we bespreking met onze fotograaf. Liefst regio west vlaanderen. Ik denk aan oude fabrieksgebouwen, kasteel, park, .... of iets heel orgineel?wie kan mij helpen?alvast bedan...
Andere Reacties: 2 14-6-2006 12:52:04

Katrien
last-minute zenuwen
Dag mede-bruidjes, Binnen 10 dagen is het aan ons en nu beginnen de zenuwen toch te komen... We moeten nog een aantal dingen regelen, zoals de tafelschikkingen, bedanking voor de ouders, enkele kleine tekstjes voor in het stadhuis... Ook begin ik som...
Andere Reacties: 7 14-6-2006 10:55:45

Mireille
Bruidskleedje kindje !!
Hey,Ik heb toch een leuk kleedje gevonden voor ons bruidsmeisje !Ik wilde persè een soort bruidskleedje maar daar was moeilijk aan te komen. Maar ik heb het ! En voor een hele goede prijs. Ik wilde jullie dit niet onthouden, voor mensen die ook ...
Andere Reacties: 0 14-6-2006 7:36:08

Wendy
alternatief 'bedankt lieve ouders'
hey mede-bruidjes!!Ik vroeg me af welke liedjes jullie gebruiken om de ouders te bedanken? Vind 'bedankt lieve ouders' zo vreselijk melig :) Bedankt!!Wendy05/08/06 (nog 53 dagen!!)
Andere Reacties: 2 13-6-2006 22:48:04

Caroline
Menu huwelijksfeest
Hallo iedereen,Ben momenteel bezig de menukaarten voor ons huwelijksfeest aan het maken. Dit wordt bij ons immers niet door de feestzaal verzorgd. Maken jullie de menu's ook zelf? Is er iemand die ons eens een voorbeeldje zou willen sturen?Mijn e-mai...
Andere Reacties: 3 13-6-2006 20:35:09

Karen
baobab catering
Hallo,een eindje geleden vertelde annelies dat ze voor haar trouw samenwerkt met baobab catering! ondertussen zou ze gelukkig moeten getrouwd zijn sinds 10.06 ! had graag geweten of baobab de moeite is, we zijn namelijk nog op zoek naar een goede tr...
Andere Reacties: 2 13-6-2006 19:22:31

mado
coeur d'artichaut
Heeft iemand ervaring met deze traiteur? Alle tips zijn welkom!!Alvast bedankt!mado
Andere Reacties: 8 13-6-2006 15:54:23

Stefanie
help!!! dankwoord ouders
hallo,Ik zit met een probleempje. Ik vind niet echt het gepaste dankwoord om in de mis voor te lezen voor onze ouders. Ik heb er al een paar gelezen maar ik vind niet echt het gepaste.Kunnen jullie helpen??GroetjesStefanie 01/07/06
Andere Reacties: 1 13-6-2006 15:53:10

kenn
2 vraagjes
hej, Ik heb 2 vraagjes: 1. wat hebben jullie als versiering (van bloemen) op de tafels bij het avondfeest en hoeveel kost die versiering.2. we willen graag foto's trekken in de Zoo van Anwerpen. dien je daar van te voren iets voor te regelen ( aanvra...
Andere Reacties: 4 13-6-2006 15:02:04

Kristof
Ceremoniewagen buurt Aalst
Om mijn bruidje te verrassen zou ik graag een mooie ceremoniewagen voor ons twee voorzien op onze trouwdag. We wonen in de buurt van Aalst, en onze feest is in Gentbrugge. Mijn voorkeur gaat uit naar een Oldtimer of iets dergelijks. Met dank !
Andere Reacties: 3 13-6-2006 14:44:23

Martine
nog meer stress!
nu hebben we weer wat voor! binnen 46 dagen trouwen we. we zijn nog volop bezig met de voorbereidingen. komt onze huisbaas even langs om te zeggen dat hij ons huis gaat verkopen!!! nu kunnen we nog halsoverkop een huis gaan zoeken! en omdat ons co...
Andere Reacties: 5 13-6-2006 9:38:24

Kate
getrouwd
reeds drie dagen getrouwd en nog met ons hoofd in de wolken. Ondanks de 29 graden een mooie dag met een leuke fotoshoot en veel goede commentaren. Dus 1 tip : geniet met volle teugen, de dag vliegt voorbij en je hebt te weinig tijd om tegen allen te ...
Andere Reacties: 4 13-6-2006 4:06:48

Christel
Trouwschoenen Luca Renzi maat 38 te koop
parelmoer/beige kleur, voor foto graag een mailtje, chdebie@pandora.be, nieuwprijs 125€, mogen weg voor 50€
Andere Reacties: 4 12-6-2006 22:43:00

sadia
gastenboek
Hoi bruidjes,Weten jullie waar je een gastenboek kan kopen in Leuven? Op het forum staat dat je in de Ava ook gastenboeken kan vinden, maar liggen die dan apart of zijn het dan boekjes die je kan gebruiken als gastenboek???Groetjes,Sadia
Andere Reacties: 3 12-6-2006 22:36:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...