Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Marjolijn
brunch acaciahof
Is er al ooit iemand gaan brunchen in het Acaciahof in Overpelt? Op hun site staat weinig informatie. Wat krijg je zoal te eten? Zijn dit zowel gewoon broodjes als warm eten? Is het een echte brunch of eerder een lunch?groetjes,marjolijn
Andere Reacties: 0 25-5-2006 14:39:00

eef
plaats v bruid en bruidegom in kerk
wie weet of de bruid en bruidegom al dan niet links of rechts horen te zitten in de kerk?sommige mensen die ik ken zeggen bruid aan linkerkant, bruidegom a rechterkant maar anderen beweren dan natuurlijk het tegenovergestelde.HELP!!!
Andere Reacties: 4 25-5-2006 12:05:49

gretel
Dilemma, schoonouders uitnodigen ja? of nee?
Hey,zit met een dilemma, hebben sinds september geen contact meer met mijn vriend zen ouders, de laatste keer dat we bij hen langs gingen hebben ze gezegd dat ze niet wilden komen omwillen van mijn getuige.nu was mijn vraag, wat zouden jullie doen in...
Andere Reacties: 12 24-5-2006 21:33:28

Ann
ziek neefje
Dag allemaal,Vandaag start de chemo bij mijn neefje Axel-Pierre in Spanje. Mijn zus zal dus waarschijnlijk niet kunnen aanwezig zijn op mijn trouwdag 17 juni!Ik zit met héél gemengde gevoelens en voel mij bijna schuldig om gelukkig te zijn ...
Andere Reacties: 4 24-5-2006 14:42:19

Phyllis
HELP!!! YOU ARE - NATALIA
Dag medebruidjes,Als intredelied voor mijn ventje zouden wij graag het nummer "You are" van Natalia gebruiken. wij hebben hier echter alleen de live versie van en kunnen maar nergens aan de gewone versie geraken. Ik weet dat het nummer op d...
Andere Reacties: 6 24-5-2006 12:25:06

Caroline
Muziek kerk + ontwerp misboekje
Hallo iedereen,Ik ben mometeel bezig met het uitdenken en ontwerpen van ons kerkboekje.Welke muziek gebruiken jullie in de kerk? Gebruiken jullie CD's? Weten jullie soms mooie toepasselijke liedjes?En hoe maken jullie dat boekje? Gewoon wit papier me...
Andere Reacties: 3 24-5-2006 9:57:21

kaatje
Help! Nog steeds geen openingsnummer...
Nog 18 dagen te gaan en we hebben nog steeds geen openingsnummer. We zoeken iets traag, mag nederlandstalig zijn. Ik wil eigenlijk zo'n kippenvelnummer.Kan iemand helpen?Katrien
Andere Reacties: 9 23-5-2006 17:17:03

Cindy
ENJOY bvba
Heeft iemand ervaringen met dit evenementenbureau ?Wij denken er aan om ons huwelijk door hen te laten organiseren
Andere Reacties: 7 23-5-2006 16:23:07

Kelly
intredelied
Mag ik vragen wat jullie hebben als intredelied voor de kerk?Ik heb nog geen idee!
Andere Reacties: 11 23-5-2006 13:36:27

Ineke
HET intredelied wat is dat?
Hallo allemaal,Misschien een beschamende vraag maar buiten de klassieker "bruidsmars van Mendelsohn", heb je ook nog "Daar komt de bruid..." maar dan instrumentaal en een pak rustiger dan Mendelsohn...maar nu vraag ik mij af welk ...
Andere Reacties: 5 23-5-2006 12:21:25

Tine
trouwring witgoud, titanium of staal?
Hallo,Eventjes een vraagje: zijn er bruidjes die kiezen voor een ring van titanium of staal? En waarom? Wat zijn de voor- en nadelen van de verschillende metaalsoorten?Groetjes,Tine
Andere Reacties: 9 23-5-2006 11:41:35

Ingrid
Envelopje, opendoen ??
Beste bruidjes,Vanmiddag mag ik mijn kleedje gaan halen joepiedepoepie !! 't is wel te hopen dat het in orde is ! Maar ik heb eigenlijk een vraagje: als je een envelopje krijgt hé op de receptie of op het feest, steek je het dan direct in de voo...
Andere Reacties: 9 23-5-2006 11:17:19

Stefanie
Ceremoniemeesters
Kan er mij iemand vertellen wat zo een ceremoniemeester kost? grt
Andere Reacties: 6 23-5-2006 9:56:09

Kelly
probleempje
Hoi bruidjes...Ik moet even mijn hartje luchten. Wij trouwen binnen 18 dagen, en gisteren heb ik gehoord dat de vriendin van één van onze getuigen, in het wit zal gaan voor de suite. Mijn eerste reactie was één van "oh nee&qu...
Andere Reacties: 12 23-5-2006 8:14:22

Veerle
Mooie tekst voor viering - huwelijkskaars
Hey iedereen,M'n misboekje is bijna klaar, maar ik vind niet de gepaste tekst, voor onze huwelijkskaars. Dus nu ben ik aan het twijfelen of we wel een zo'n kaars gaan nemen! Langs de ene kant wil ik wel (ik ben gek op kaarsjes) maar langs de andere k...
Andere Reacties: 6 22-5-2006 22:40:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...