Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kimberly
gastenboek
Hallo,We hebben een gastenboek voorzien want het is leuk vinden we om achteraf, de hopelijk vele reacties van de genodigden, te kunnen nalezen.Leggen jullie dit gastenboek op tafel bij de inkom? Daar waar de mensen dus passeren als ze naar het toile...
Andere Reacties: 3 16-5-2006 9:10:33

Kimberly
het weer
Hoi,Ik trouw nu zaterdag en het weer ziet er alles behalve denderend uit! 16 graden en grote kans op neerslag!Nu hoor ik hier en daar mensen die zeggen, je moet eieren dragen naar het klooster.Wie doet dit nog allemaal?Ik geloof daar niet echt in, he...
Andere Reacties: 11 16-5-2006 9:08:35

Kate
Marylise
Wie draagt nog een kleedje van marylise? Trisara? Welk kleur en welke stof?Ikke heb het mijne al gepast maar blijkt dat het kleur van hetkleedje nu anders is dan het pasmodel. Wie brengt me raad? Heeft iemand hetzelfde kleedje?Nog 25 dagen en ikke vo...
Andere Reacties: 6 16-5-2006 5:23:15

Kelly
vraag ivm uitnodiging
Hallo, wij hebben een kaart gekozen met een geïntegreerde uitnodigingskaart in verwerkt. Voor de receptiegasten en de avondgasten hebben we al een tekst maar voor de mensen die de hele dag uitgenodigd zijn hebben we nog niets de drukker wilt dat...
Andere Reacties: 8 15-5-2006 18:02:32

Tina
Wie trouwt ook op 3/6/2006 ?
Hellow,Wij trouwen binnen 3 weken op 3 juni 2006 in St.Niklaas met feest en receptie in parkhotel Lokeren ? Wie nog ? En waar ?Leuk om weten !! En al stressy ?Groetjes Tina en Frederic
Andere Reacties: 3 15-5-2006 17:11:12

Cindy
kousenband verkopen
Hallo bruidjesWie van jullie gaat er op het avondfeest zijn kousenband verkopen voor geld aan de genodigden?Ik ben erover aan het twijfelen om het te doen. Naar het schijnt zouden er wel veel mensen dat doen maar als dan iemand die je echt niet graag...
Andere Reacties: 8 15-5-2006 14:41:05

Marijke
dagindeling
Hallo, we hebben eindelijk een officiële huwelijksdatum: 15/09/2007 en een zaal vastgelegd! We zitten nu te denken hoe we best onze dag zouden indelen. Kunnen jullie eens zo een indeling doorsturen? Trouwen jullie op dezelfde dag voor de wet en ...
Andere Reacties: 13 15-5-2006 14:02:18

valerie
Website online
Ik ben blij dat ik kan mee delen dat onze website eindelijk online staat! Dus als je zin hebt om een kijkje te nemen!
Andere Reacties: 6 15-5-2006 10:11:39

Kelly
Freejess
Hallo, kan er iemand het telefoonnummer en email adres doorgeven van FreeJess?Hun website is nog "under construction"Alvast bedankt,Kelly
Andere Reacties: 9 15-5-2006 9:28:12

Marjolijn
Aan Jeroen: brunch acaciahof
Hallo Jeroen,Nog een vraagje ivm die brunch. Ik ben op de site geweest maar ik vond daar weinig informatie. Is dat een brunch of echt alleen middageten? Wat kan je er allemaal eten?groetjes,marjolijn
Andere Reacties: 0 14-5-2006 13:57:37

Ann
Slecht weer!!!
Hey Bruidjes,Over 5dagen is het zover en zoals het er nu gaat uitzien gaat het een hele regenachtige dag worden :0( Hoop dat er nog verandering in de zaak gaat komen want zou het heel jammer vinden als ik foto's en receptie allemaal naar binnen zou m...
Andere Reacties: 4 14-5-2006 12:50:19

Els
Nog nieuwe bruidjes?
Hey iedereen! Ik merk dat er een aantal bruidjes zijn die nog niet in het "nog te trouwen" lijstje staan op onze forumwebsite. Dus bij deze gelieve jullie namen en datum door te geven. Het adres van onze website is forum.trouwen.com.Alvast ...
Andere Reacties: 32 14-5-2006 9:08:08

Cindy
Weer iets van ons lijtje !!
HeyNog 42 dagen!!Vandaag is mijn ventje voor mijn bruidsboeket geweest. Heb hem op pad gestuurd met enkele voorbeeldjes. En hij was super blij en zij dat het echt knap zal zijn. Ben benieuwd. Onze bruidsjongens hadden nog schoenen nodig en die hebben...
Andere Reacties: 0 13-5-2006 22:28:32

Phyllis
Nog 75 dagen en 21 uur
Hellow hellow,Amaai, de tijd vliegt. Ik heb op mijn computer een aftelklokje staan dat aftelt naar 7uur 's ochtends op onze trouwdag. Sinds dat klokje de 100 dagen is gepasseerd, vliegt de tijd!!Er is al veel gedaan maar er moet nog o zoveel gebeuren...
Andere Reacties: 3 13-5-2006 9:18:05

Inge
gescheiden ouders
Hallo bruidjes,mijn ouders zijn al 14 jaar uit elkaar en hebben elkaar sinds niet meer gezien. Ze hebben me beloofd geen scenes te maken en zich volwassen te gedragen. Toch zit ik met vragen. Wie plaats ik waar in de mis? Wie zet ik aan de eretafel? ...
Andere Reacties: 14 12-5-2006 21:23:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...