Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Carine
Reeds 11 dagen gehuwd!
Hallo lieve bruiden,Ondanks mijn weinige participatie in het forum, houd ik eraan om toch een kort verslagje te geven van mijn huwelijksweekend. Ik heb heel veel gehad aan alle ideeën en opmerkingen van jullie allen en naar het einde toe las ik ...
Andere Reacties: 2 21-6-2006 15:04:04

Ann-Sophie
uitnodigingen
Hier ben ik al terug....Wij zijn nu volop bezig met de uitnodigingen en de gastenlijst...Ik zit met een probleempje,...Wij zitten met een beperkt aantal plaatsen voor de feestzaal en nu vraag ik mij af : wat doe je met mensen waarvan je weet dat ze o...
Andere Reacties: 7 21-6-2006 9:04:22

Guy
Misboekjes
Hallo allemaal,Binnenkort is het zover en we willen onze misboekjes gaan maken.We vinden het echter moeilijk om hier een aantal op te plakken. Wij verwachten wel veel volk in de kerk.Hoeveel misboekjes voorzien jullie?Alvast bedankt,Guy en Veronique2...
Andere Reacties: 7 21-6-2006 9:02:04

Ann-Sophie
openingsdans
Hallo iedereen,Ik vraag mij af hoe dat nu zit nadat wij onze openingsdans gedaan hebben. Welke liedjes nemen jullie daarna en nodigen jullie dan de ouders uit ? In welke volgorde ?Bij ons is het wel zo dat mijn toekomstige zijn ouders er niet bij zij...
Andere Reacties: 3 21-6-2006 8:55:56

Lien
gratis make-up op je dag?!
Hallo iedereen, Vorig jaar was ik zelf nog een bruidje op deze site en nu ondertussen al 219 dagen getrouwd. Ik ben ook demonstratrice bij Mylène Cosmetica en wij bieden mensen die een feest hebben of zelf trouwen gratis make-up aan wanneer zij ...
Andere Reacties: 0 20-6-2006 19:39:33

stefanie
Welke dj was dat nu?
Hey, wij zijn op zoek naar de DJ's die samenwerken met feestzaal Ten Putte in Gistel. Wij zijn daar vorig jaar naar een feest geweest en die was echt heel goed.Maar niemand weet nog wie dat was.Wij trouwen volgend jaar maar onze feestzaal is niet Ten...
Andere Reacties: 1 20-6-2006 16:04:18

Katrien
Kostprijs DJ
Dag allen,Over enkele weken is het onze trouwdag.De neef van mijn toekomstige is DJ en is zo lief om (gratis) te willen draaien tijdens het avondfeest. Graag willen we hem met een cadeautje bedanken.Om het cadeautje een beetje in verhouding te hebben...
Andere Reacties: 10 20-6-2006 15:40:52

zonneke
oni onik
hallo, in september moet ik in de suite lopen, ik ben nogal weg van de collectie van oni onikmaar voor ik een winkel binnenstap, iemand een idee van de prijzen?
Andere Reacties: 5 20-6-2006 15:33:19

Katrien
binnenlocatie regio gent indien regen
Dag Iedereen, heeft er iemand leuke binnenlocaties in de buurt van gent of in gent zelf? Dit voor als er eventueel regen zou vallen de 24e.Bij mooi weer nemen we onze foto's in het prinsenhof, dus hopelijk hebben we de binnenlokaties niet of maar hee...
Andere Reacties: 3 20-6-2006 13:16:04

Cindy
nu gaat het regenen.....
ik heb ongeloofelijk uitgekeken naar onze dag ( 24 ste) en nu zeggen ze dat het gaat regenen.We hebben een schitterende buitenlocatie gevonden voor de foto's. Alles zou in het water vallen, iedereen nat als je in het vervoer moet ( we hebben een Amer...
Andere Reacties: 7 20-6-2006 9:26:52

Guy
Zenuwen
Hallo iedereen,Binnen een kleine 6 weken (29/7) is het zover voor ons. Ik begin stilaan al zenuwachtig te worden. Hadden/hebben jullie dit ook?Nu tracht ik mij te concentreren op 8 juli, vrijgezellendag. Het komt allemaal akelig dichtbij.groetjes,Guy
Andere Reacties: 5 20-6-2006 9:16:52

Skiwi
Rookvrij feest: een aanrader!!!!
hey,wij zijn op 13 mei 2006 getrouwd en hadden een rookvrij feest (dus rokers moesten biuten gaan staan zodat de niet-rokers er geen last van hadden).Wij hebben al megaveel HELE GOEIE commentaar hierop gekregen!!! zowel van het volk als van de mensen...
Andere Reacties: 12 19-6-2006 21:49:39

Daisy
getuige
Hallo, het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog iets geplaatst heb, ik kom wel regelmatig eens lezen...Nu wou ik toch even iets kwijt...Met Kerstmis had ik mijn zusje als getuige gevraagd, ze was heel ontroerd... Ik wilde mijn beste vriendin ...
Andere Reacties: 4 19-6-2006 20:43:17

leen
geschenkjes
hallo,is er iemand die een aandenken geeft aan de mensen op het avondfeest? of geven/ sturen jullie gewoon een bedankkaartje achteraf?groetjes,
Andere Reacties: 9 19-6-2006 18:44:40

leen
mooi tekstje
hallo,kan er iemand mij helpen met een mooi tekstje om vooraan het misboekje te zetten?bedankt!
Andere Reacties: 10 19-6-2006 18:43:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...