Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

pascale
14-04-2007
hallo,volgend jaar op 14 april 2007 stappen ik en men lief manneke in het huwelijksbootje.nu had ik graag geweten of er nog mensen zijn op deze site die op dezelfde dag huwen?ik had dan ook graag geweten wat je nu al hebt gedaan en wat je nog moet do...
Andere Reacties: 1 5-8-2006 9:30:40

davida
proefkapsel
hallovandaag heb ik mijn proefkapsel gehad en het was direct goed vind het echt mooi en woensdag mag ik voor mijn 1ste pas nog 5weken en het is zover.grtjs 08.09.06
Andere Reacties: 0 4-8-2006 19:29:33

Katrien
Vrijgezellenavond voor mijn vriend-help
Hello dames,Omdat mijn vriend zijn getuige en vrienden niet zo inventief en organisatorisch aangelegd zijn, heb ik zelf een beetje zijn vrijgezellenavond in handen genomen. Om de simpele reden dat als ik het niet doe, het een avond wordt die niet ech...
Andere Reacties: 2 4-8-2006 18:25:10

Ingrid
Aan Sarah (15.07)
Hoi sarah, wat een schitterende foto's! Wij gaan ook onze foto's in Mechelen laten nemen en het zien van jullie foto's doet me al helemaal wegdromen... Zeg, hoe was jullie feest in De Venkel - je had een tijdje geleden gereageerd op een mailtje van m...
Andere Reacties: 2 4-8-2006 16:05:00

Caroline
cadeau getuigen
Hallo mede-bruidjes,Nog 8 dagen te gaan!!!!We moeten volgende week enkel nog naar onze feestzaal (om de gastenlijst en menu's te overhandigen) en naar de pastoor (om de CD te testen).Ik hoop echt dat we niets vergeten zijn!!Ik heb alleen nog niet ech...
Andere Reacties: 2 4-8-2006 15:42:51

nadia
nog iemand die trouwt op 16/6/07
is er hier nog iemand die trouwt op 16/6/07?En hoeveel van de voorbereidingen heb je dan al gedaan?wij hebben nog niet veel gedaan, de meeste mensen weten de datum al en de bruidskindjes zijn ook al op de hoogte.Verder hebben we de feestzaal vastgele...
Andere Reacties: 4 4-8-2006 15:30:36

Inge
aan benedicte
Hey Bene,inderdaad wel fijn om iemand te ontmoeten op het forum die dezelfde dag trouwt!en nu maar hopen dat het weer een beetje meezit hé ;-)begin volgende week worden de uitnodigingen verstuurd, en voor de rest is bijna alles al geregeldenkel ...
Andere Reacties: 3 4-8-2006 15:07:37

sarah
trouwfoto's
hallo!al 20 dagen getrouwd,wat gaat het snel!!!we zijn net terug van onze honeymoon en het was zalig.Dat deed deugd na al de stress!!!!wie zin heeft kan onze trouwfoto's eens bekijken op : www.enoa.be/huwelijkportfolio/sarahjanick .veel succes nog aa...
Andere Reacties: 18 4-8-2006 12:20:55

Cindy
DJ EricCordemans
Hallo,Wij hebben de DJ van het huis (Feestzaal Camargue) genomen. Heeft iemand hier ervaring mee?Groetjes,Cindy
Andere Reacties: 0 4-8-2006 11:43:34

Iene
origineel avondfeest
hallo, weet er iemand in West-vlaanderen een leuke hoeve waar je een leuk avondfeest kan houden? Aangezien wij allebei in de chiro hebben gezeten, hadden we gedacht aan een bivakhuis. Heeft er daar iemand ervaring mee? alle tips zijn welkom. een vast...
Andere Reacties: 7 4-8-2006 10:26:40

Iene
origineel avondfeest
wie heeft er een origineel idee om een huwelijksfeest in West-Vlaanderen zo goedkoop mogelijk te houden? Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd, maar ons budget is niet zo heel groot. graag reacties en ervaringen. Alles is welkom.
Andere Reacties: 4 4-8-2006 9:51:09

aniek
uittredelied kerk !!
Hey allemaal, we willen dit weekend ons misboekje eindelijk es afwerken, maar we hebben nog geen enekel idee voor een laatste lied in de keerk, dus als iedereen naar buiten gaat. We wilden eerst de bruiloftsmarch doen, uiteindelijk niet.Daarna u2 'It...
Andere Reacties: 14 4-8-2006 9:33:32

ellen
Outfort
Zoals mss al geweten is hier geven wij ons feest in outfort hoboken. Nu meen ik gelezen te hebben dat er nog koppels hier hun feest daar gegeven hebben. Nu mijn vraagje: wat vonden jullie van het feest.Waren er voldoende obers? Komen zij rond of moet...
Andere Reacties: 6 4-8-2006 9:23:41

Inge
ballonnen
hoi medebruidjesis er iemand die weet of je gewone ballonnen per stuk kan kopen in een balloonshop? ons idee was om per tafel een ballon te bevestigen met helium en aan de gasten dezelfde kleur ballon te geven bij het binnenkomen, zodat ze weten aan...
Andere Reacties: 8 3-8-2006 20:58:51

Karen
Trouwbeurs
Hoi,Weet er iemand of er binnenkort trouwbeurzen zijn? En zoja, waar en wanneer?Grtjs,Karen30-6-07
Andere Reacties: 3 3-8-2006 20:44:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...