Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Vanessa
Kapper in de regio Duffel, Mechelen, Bonheiden...
Hoi,ben nog op zoek naar een goede kapper die op mijn trouwdag bereid is iets vroeger te openen en die op afspraak werkt. Ik heb sinds mijn verhuis naar Duffel al een aantal kappers geprobeerd. Ben van geen een echt super content, maar belangrijkst...
Andere Reacties: 3 11-8-2006 10:31:29

griet
bedankingstekst ouders
Hallo, Op het feest geven we al een cadeautje aan de ouders maar ik zoek nog een leuke tekst, gedicht om daarbij voor te lezen. Mag wat losser zijn dan in kerk.Kan iemand mij helpen. Griet
Andere Reacties: 0 11-8-2006 9:41:56

marga
wanneer bedankingen
ik heb een vraagje.aangezien we morgen trouwen heb ik een dringende vraag.weet er iemand wanneer de bedankingen voor de ouders en getuigen worden afgegeven?De een zegt direct na de speech voor het eten de ander zegt juist voor de openingsdans.wanneer...
Andere Reacties: 6 11-8-2006 9:19:24

annemie
christel boone
Iemand ervaring met Christel Boone? Hoeveel kost een jurk daar?
Andere Reacties: 4 10-8-2006 22:03:27

annabel
'de kus' tijdens huwelijksviering wanneer??
Hallo iedereenmisschien een stomme vraag, maar ik begin nu te twijfelen wanneer bruid en bruidegom elkaar tijdens de huwelijksviering mogen kussen. Is dat na de geloften of na de ringen ?Groetjes
Andere Reacties: 4 10-8-2006 21:48:37

Hannelore
getuige en woordje tijdens de misviering
Hallo iedereen,ik ben de zus van een bruid en mijn zus heeft mij als getuige gevraagd en daar ben ik heel blij om! Ze heeft mij ook gevraagd om een woordje te houden tijdens de huwelijksviering. Maar ik heb niet veel inspiratie. Zijn er hier nog m...
Andere Reacties: 1 10-8-2006 16:12:15

Inge
bevestigingen
hoi medebruidjesik heb vorig weekend de uitnodigingen naar vrienden en familie verstuurd. hoe lang duurt het ongeveer vooraleer je alle bevestigingen binnen hebt?groetjesInge14-10-2006
Andere Reacties: 4 10-8-2006 16:03:33

Sandra
beige paraplu gezocht
Hallo,Zoals het onderwerp al zegt ben ik nog op zoek naar een beige of ivoorkleurige paraplu voor het geval dat het zou regenen op mijn huwelijk. Heb reeds heel Gent afgezocht maar niets gevonden. Wil er ook niet teveel geld aan geven.Wie weet een ad...
Andere Reacties: 1 10-8-2006 14:11:00

Veroniek
Fotograaf Gent
Dag allenWij zijn aan het uitkijken naar een fotograaf en we hebben een vrouwelijke fotograaf gevonden in Gent: Barbara Devriendt (www.huwelijksfoto.net).Heeft daar al iemand ervaring mee, of ken je iemand die daar ervaring mee gehad heeft. Positief...
Andere Reacties: 1 10-8-2006 13:21:09

Caroline
speech - dringend
Hallo iedereen,Weten jullie wie er allemaal moet speechen op het huwelijksfeest? Is dat alleen de bruidegom? En wanneer wordt die speech gewoonlijk gehouden?groetjesCaroline12/08/06 Nog 2 dagen!!!!!
Andere Reacties: 5 10-8-2006 10:22:28

Heidi
vrijgezellen
Dag meisjes, Zaterdag heb ik mijn vrijgezellenavond! Ben echt heel benieuwd!Van overal krijg ik te horen dat het een fantastische avond gaat worden. Blijkbaar zal ik me moeten verkleden want alle dames (12!) komen naar ons appartementje om daar mee ...
Andere Reacties: 3 10-8-2006 8:34:23

Caroline
stress de laatste dagen
Hallo mede-bruidjes,Voor ons nog 3 dagen!!! Hoe gaat het met de andere koppeltjes die hun huwelijksdag steeds dichterbij zien komen?De laatste dagen heb ik zoveel stress gehad. Ik heb mij voornamelijk zorgen gemaakt over dingen waar ik niet veel aan ...
Andere Reacties: 4 9-8-2006 22:12:07

Sharka
IK MOET EEN KNALVRIJGEZELLENAVOND ORGANISEREN
WIJ TROUWDEN TWEE MAAND GELEDEN EN ALLES VERLIEP ZALIG.bOVENDIEN KREGEN WE EEN LEUKE VRIJGEZELLENAVOND MET LEUKE OPDRACHTEN,NIET BELACHELIJK OF SCHAAMTELIJK.nU TROUWEN OOK VRIENDEN VAN ONS EN WE WILLEN HEN OOK EEN LEUKE AVOND BEZORGEN.dE JONGENS EN D...
Andere Reacties: 1 9-8-2006 22:03:58

Angelique
Fotograaf regio Waregem-Kortrijk
Hallo,Wij zijn op zoek naar een fotograaf in de regio van Waregem-Kortrijk die nog goed meevalt qua prijs.Iemand ideeën??GroetjesAngelique
Andere Reacties: 2 9-8-2006 21:24:44

Angelique
Prima Donna Deerlijk
Hallo,Is er iemand die ervaring heeft met Prima Donna in Deerlijk?? Heeft daar soms iemand zijn trouwkleed besteld??Is er veel keuze en valt het mee qua prijs??GroetjesAngelique
Andere Reacties: 3 9-8-2006 21:22:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...