Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

veerle
bedanking voor de kindjes aan de kerk-graag jullie mening!!!
Andere Reacties: 0 13-8-2006 17:53:20

Wendy
dj's
Hallo, wij gaan volgend jaar trouwen. En nu zijn wij op zoek naar adressen van dj's omgeving maaseik, dilsen-stokkem.Is er iemand die ons kan helpen?Alvast heel erg bedankt...
Andere Reacties: 3 13-8-2006 16:23:57

tom
hulp gevraagd
hoy, wij zijn op zoek naar een restaurant of kasteel met tuin voor ons huwelijksfeest en seremonie (rent a priest) in de ompgeving van geraardsbergen-zottegem.. heeft iemand nuttige tips ivm een zaal en ook ivm rent a priest? alvast bedankt
Andere Reacties: 3 13-8-2006 9:01:51

griet
dansfeest
Mijn vriend en ik dansen niet graag. We zien eigenlijk enorm op tegen de openingsdans. Daarom overwegen we om niet te dansen, geen dj, en na het dessert alles rustig te laten uitlopen. Wat vinden jullie hiervan?
Andere Reacties: 7 13-8-2006 0:16:11

Katleen
Kledij bruidskindjes
Hallo, heeft iemand ideetjes waar wij kledij voor bruidskindjes kunnen vinden ? We hebben een jongen van 5 jaar, een meisje van 7 jaar en de tweeling van mijn zus (iets meer dan 1 jaar) zouden we ook in hetzelfde (ongeveer) willen kleden. Ik ben al e...
Andere Reacties: 5 12-8-2006 22:06:50

Katleen
Ervaring fotografen
Heeft iemand ervaring met volgende fotografen: schutte (Wettteren) - maison jumelle-jolly (Wetteren) - filip santens (Aalter) - guido coppens (Aalst) - de meulemeester (Evergem) ? Wij geraken er niet echt uit ! Misschien kunnen jullie reacties ons he...
Andere Reacties: 1 12-8-2006 22:04:02

sadia
Aan Ellen ivm Tybeert
Hoi Ellen,Ik heb de problemen die je beschrijft niet met deze site, als ik mij aanmeld kan ik alle berichten incl. die van mezelf lezen.Om je toch een beetje te helpen heb ik de reacties op je berichtje gekopieerd hieronder.Groetjes,SadiaRE: feestzaa...
Andere Reacties: 1 12-8-2006 12:08:42

Sabrina
1 jaar gehuwd !
Hey, vandaag zijn mijn ventje en ik 1 jaar getrouwd ! De tijd is ongeloofelijk snel gegaan, niet te doen. En nu vandaag denk ik bij elk uur van dit of dat was ik vorig jaar aan het doen. Op dit moment waren we onze foto's aan het nemen... Het we...
Andere Reacties: 3 12-8-2006 11:10:37

Ellen
werking van deze site
halloik zit me hier al vreselijk druk te maken in het feit dat ik een berichtje gestuurd heb i.v.m. feestzaal Tybeert en niet eens de recties kan lezen. Die vraagt mij telkens om aan te melden bij mijn eigen bericht en dat van anderen kan ik zonder p...
Andere Reacties: 1 11-8-2006 18:40:01

Greet
aan Carry - slootjenshoeve Greet
Hi Carry,Je slaagt de nagel op de kop. Komen wij heel enthousiast thuis van de slootjenshoeve en dan direct die kritische commentaar ... da's echt niet plezant. We zijn gisteren naar de Hortensiahoeve gaan kijken. Mooie zaal en mooi kader maar ook ee...
Andere Reacties: 3 11-8-2006 17:15:02

Mieke
Aan Angelique
Inderdaad, ik woon in Wetteren in dezelfde straat van Tom en Inge. Wat een toeval, dat ik jou hier tegenkom. Inge heeft me verteld dat jullie gaan trouwen. Nen dikke proficiat!Voor wanneer is het? Heb je al een zaal gevonden?Heel veel succesMieke
Andere Reacties: 1 11-8-2006 15:05:46

Ann-Sophie
bijkomende site
Hallo,Kan iemand mij nog eens het adres van de site geven die hier door enkele mensen werd opgericht , het is iets met forum maar de rest van de link ben ik kwijt !groetjesAnn-Sophie
Andere Reacties: 2 11-8-2006 14:50:34

Lien
gratis make-up aan huis
Hallo trouwertjes,Wanneer je bij mij een een Mylène party vastlegt voor je trouw, dan kom ik gratis je make-up doen op je trouwdag! Geïnteresseerden mogen altijd mailen en zo kan ik jullie in contact brengen met mensen waar ik al ben mogen...
Andere Reacties: 1 11-8-2006 12:50:55

Caroline
laatste dag
Hallo meisjes,dit moet ik echt even kwijt!!!!Morgen is onze grote dag... ik be echt een prefectioniste en heb alles tot in de puntjes gepland. Zo had ik alle liedjes voor in de kerk op CD acxhter mekaar gezet en getest in de kerk dinsdag. Mijn nicht ...
Andere Reacties: 1 11-8-2006 12:47:18

Kelly
enkel burgerlijk huwelijk
Hoi,Wij maken gebruik tijdens het burgerlijk huwelijk van muziek aangezien we enkel voor de wet trouwen.Nu vraag ik me af hoe lang het tekenen duurt. Ik heb een liedje van 3min49sec.Zou dit voldoende zijn of zou het te kort zijn?Kelly25/08/06 (nog 2 ...
Andere Reacties: 1 11-8-2006 12:01:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...