Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Ina
Salons Mantovani, Oudenaarde
Hallo iedereen, bedankt voor jullie raad betreffende de suite.Ik trouw op 28/04/2007 en wil toch even vermelden dat de tijd niet snel genoeg voorbij gaat!!!Iemand in Salons Mantovani te Oudenaarde getrouwd? Tevreden?Groetjes Ina
Andere Reacties: 0 16-8-2006 13:00:49

Hannah
bruidsmeisje en getuige
Is er iemand die me kan vertellen wat het verschil is tussen een bruidsmeisje en een getuige. Ik zou graag mijn zus vragen als getuige en mijn beste vriendin als bruidsmeisje om een oogje op de bruidskindjes te houden.Wat zijn dan de specifieke veran...
Andere Reacties: 1 16-8-2006 12:14:14

Sofie
Kasteel van Saffelaere
Hallo,Zijn er mensen die ook in het kasteel van Saffelaere hun trouwfeest geven? Heeft iemand onder jullie ook een digitale versie van een plannetje om naar het kasteel te geraken? Had dat graag op mijn pc staan voor als we het nodig hebebn bij het d...
Andere Reacties: 4 16-8-2006 10:58:07

Isabelle
lesbische bruidjes
Ik zal best op het gemeentehuis nog eens vragen of de ringen daar standaard gegeven worden. En carine... veel succes met de laatste voorbereidingen!!!
Andere Reacties: 0 16-8-2006 9:54:27

Karen
uit vakantie
Hallo Bruidjes,Ik ben net terug van een weekje belgische kust, met typisch belgisch weer!Dat weer had 1 groot voordeel, wij hebben (samen met mijn toekomstige) aan ons misboekje gewerkt! En jaja het is af! Ben ik blij om want dit was niet zo gemakke...
Andere Reacties: 1 16-8-2006 9:46:47

Lutgart
Opzoek naar goede DJ! DJ Pol Van Ghent, DJ Sweeby, ...
Hey,Ik trouw op 11 aug 2007. En ik ben opzoek naar een goede DJ. Ik trouw in de zaal "de Visscherie". Iemand al gehoord van DJ Pol Van Ghent? Van DJ Sweeby? Van DJ Frank en DJ Brecht? Of andere?Alvast bedanktLut
Andere Reacties: 6 16-8-2006 8:45:31

romy
18-08-2006 Wie ook?
Hoi ik vroeg me af of er nog meer mensen op 18-08-2006 trouwen. Nog 3 daagjes tot onze grote dag ik heb er ontzettend veel zin en maar ben ook wel behoorlijk nerveus vooral of dat het weer wel goed gaat zijn. Heb vandaag mijn jurk opgehaald kan bijn...
Andere Reacties: 5 15-8-2006 22:03:34

hannelore
zijn er nog bruidjes met kindjes??
Hallo, Ik trouw op 26/05/2007 en dan zal ons zoontje ongeveer 3 jaar zijn. Aangezien alle vrienden en fam. op het feest aanwezig zijn, weet ik echt niet wat ik met Pieter moet doen?Zal hij dat een volledige dag volhouden????Hoelang zal hij kunnen wa...
Andere Reacties: 7 15-8-2006 19:40:56

veerle
wie trouwt er ook 2 september 2006?
Hallo mede-bruidjes,Ik zie hier verschillende data's verschijnen op het forum...maar niet 2 september 2006.Ik ben toch niet de enige die die dag trouwt en nu al volop aan t stressen ben....Groetjes veerle
Andere Reacties: 7 15-8-2006 19:32:32

elke
hof van nassau - 't hof van de putte
hallo medebruidjes, heeft er iemand van jullie ervaring met deze zalen? 't Hof van de Putte lijkt ons zalig, maar we twijfelen over de trap en aparte dansvloer?!Kan iemand ons raad geven, alvast dankjewel!groetjes
Andere Reacties: 2 15-8-2006 17:23:53

elke
hof van nassau - 't hof van de putte
hallo medebruidjes, wie heeft er ervaring met één van deze twee zalen?'t Hof van de putte lijkt ons zalig maar we zitten in met de trap en gescheiden dansvloer?!Kan iemand ons aub raad geven, alvast dankjewelgroetjes
Andere Reacties: 0 15-8-2006 17:21:57

Tony
wat na het feest : overnachten of niet?
Goeiemiddag,we zijn een volgende fase van voorbereiding gestart (trouw over bijna een jaar).Eerste onwetendheid waar we niet van weten wat te doen. Kunnen jullie helpen?Wat na het feest :- rijden jullie terug naar huis?zo ja, zelf? en wat met de ve...
Andere Reacties: 9 15-8-2006 14:50:03

vanessa
Aan Kelly 14/07/2007
hey,wij trouwen ook deze dag!Leuk om te weten dat er nog mensen zijn die deze dag de stap zetten...Misschien kunnen we verder contact houden.Groeten,Miguel en Vanessa14/07/2007
Andere Reacties: 3 15-8-2006 12:08:50

Miet
Aan Nele die in Hof Ten Bosse trouwt
Wij trouwen precies een week na jullie, 26 mei 2007, in dezelfde feestzaal dus...Misschien zijn hier nog meer mensen die voor Hof Ten Bosse hebben gekozen?
Andere Reacties: 0 15-8-2006 12:03:36

Laura
Vrijgezellendag
Hallo,Heeft er iemand ideetjes voor een vrijgezellendag? Wat zou je allemaal kunnen doen? Ik ben op zoek naar allerlei opdrachtjes die zowel door bruid en bruidegom in spé kunnen gedaan worden, alsook door de mensen die meegaan op de vrijgezelle...
Andere Reacties: 2 15-8-2006 10:43:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...