Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Karine
Hotel Middelkerke
Hoi,Ik heb eens een vraagje en misschien kan iemand van jullie me wel helpen.Op zaterdag 2 september moeten we naar een trouwfeest in de schoorbakkehoeve te Schore-Middelkerke. We hadden gedacht om daar met ons vrienden te overnachten aangezien we va...
Andere Reacties: 2 22-8-2006 10:55:29

pascale
premie
hey,het is mischien een domme vraag.maar met een geboorte van een kind,krijg je een geboorte premie.als je huwt krijg je dan ook een premie?tis wel bedoeld voor Belgie.groetjes van Skally
Andere Reacties: 8 22-8-2006 10:38:37

carry
Aan Greet (slootjenshoeve)
Hey Greet,Ik was benieuwd of je al een zaal hebt gevonden en voorbereidingen al wat vlotter verlopen.Groetjes Carry
Andere Reacties: 3 22-8-2006 10:25:53

Katleen
Gospel - Kerk
Kan iemand van jullie ons verder helpen met adresjes waar we een goede gospelgroep voor in de kerk zouden kunnen vinden?Groetjes Kate
Andere Reacties: 5 22-8-2006 8:42:42

A
kortingen of acties via beurzen?
Hallo bruidjes Ik vroeg me af of er op beurzen kortingen gegeven worden of acties gedaan worden, bijvoorbeeld op trouwkleding, vervoer, fotograaf en dergelijke?Wij zijn nu volop aan het uitkijken, maar misschien wachten we dan beter tot oktober - nov...
Andere Reacties: 4 21-8-2006 23:14:00

Pamela
Bruidswagen
Hallo,Wij trouwen op 18 mei 2007 en zijn op zoek naar een ceremony wagen.Zoeken iets in de aard van een Rolls Royce of Jaguar.Wij zijn uit de regio Brussel-Halle.Kan iemand ons helpen?Groetjes,Pamela
Andere Reacties: 1 21-8-2006 21:36:09

Phyllis
GREETZ VANUIT INDONESIE, HONEYMOON
Hey dames,hoe gaat het met de stress? Ik kon het echt niet laten van even vanop onze huwelijksreis naar het forum te komen kijken. Het is vandaag onze laatste dag hier in het verre oosten en vermits ik nog wat resterende tijd heb staan op mijn intern...
Andere Reacties: 3 21-8-2006 17:07:47

Karen
iemand ervaring met DSO music
Hallo bruidjes,Heeft er iemand van jullie al ervaring met DSO music. Wij hebben deze mensen geboekt voor onze trouw maar volgens mij zijn ze zo goedkoop. nu begin ik te twijfelen of ze wel goed zijn!Wij hebben nog geen 900 euro betaald voor piano mu...
Andere Reacties: 1 21-8-2006 16:39:41

pascale
aan ina
hallo ik zie dat je ook in april trouwd en in september jouw kleed mag gaan kiezen.tis bijna het zelfde of bij ons.wij trouwen ook in april den 14de en mag mijn kleed gaan kiezen,ook in september.van waar ben je?
Andere Reacties: 2 21-8-2006 15:41:54

Inge
mijn eigen jurk - eerste pas
hoi medebruidjesafgelopen zaterdag mocht ik voor de allereerste keer mijn eigen kleed gaan passen en het was echt fantastisch. het paste perfect, het moet enkel aan de boezem een heel klein beetje ingepakt worden. ik had ook alle accesoires mee (ju...
Andere Reacties: 6 21-8-2006 14:35:09

pascale
schieting
hey aan iedereen,kan er mij iemand eens uitleggen wat een schieting is?ik hoor daar regelmatig van en hoor het dikwijls in men wijk.maar wij zelf weten niet wat het voorsteld en waar je daar voor moet gaan zoeken.en een ondertrouw?wat moet je daar vo...
Andere Reacties: 6 21-8-2006 14:27:12

Marjolijn
de vrijgezellen was echt tof!
Hallo iedereen,Het was dan toch dit weekend onze vrijgezellendag. Om 13.00u kwamen de vrienden van Kris (mijn verloofde) bij ons thuis aan. Ze hebben meteen het huis vol spullen gezet en gaven mij een envelop met daarin het bericht: nog even geduld. ...
Andere Reacties: 1 21-8-2006 13:01:42

sabrina
aan karen die op 30/06/07 trouwt
hallo Karen , wij gaan voor de bbq omdat dit toch een losse sfeer met zich meebrengt want wij houden niet van dat stijve gedoe ...En ook de prijs viel heel goed mee en gezien we alles zelf moeten betalen (zijn al 10 jaar samen en hebben 2 kindjes)is ...
Andere Reacties: 4 21-8-2006 12:35:55

Karine
Vrijgezellendag was fantastisch
Hoi medebruidjes,Ik had gisteren mijn vrijgezellendag en het was supertof. Om 10 uur kwamen mijn vrienden bij mij thuis toe om mij te verkleden en ze hadden ook een T-shirt laten maken met foto's van mijn toekomstige...Daarna vertrokken we en bijna a...
Andere Reacties: 1 21-8-2006 11:26:42

wendy
Altijd dubbel checken bij gemeentehuis!!
Amai dit wil ik toch wel even kwijt!! Mijn vriend een ik waren een tijdje geleden langsgeweest op ons gemeentehuis om te horen hoe lang op voorhand we een trouwdatum konden vastleggen. Die bediende leek dat nogal grappig te vinden dat we daar een jaa...
Andere Reacties: 7 21-8-2006 10:48:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...