Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Angelique
Mia Monte Zottegem
Hallo,Weet er soms toevallig iemand wanneer er opendeurdagen zouden zijn bij Mia Monta in Zottegem. Heb al keer gemaild maar krijg geen antwoord.BedanktGroetjesAngelique
Andere Reacties: 4 24-8-2006 21:21:02

Angelique
Fotograaf regio Waregem-Kortrijk
Hallo,Wij zijn op zoek naar een fotograaf die redelijk goed meevalt qua prijs?Heeft er iemand ideeën??BedanktGroetjesAngelique
Andere Reacties: 4 24-8-2006 21:11:33

Angelique
Kortrijkse Goudcentrale - Ringen
Hey,Zijn er mensen die ervaring hebben met de kortrijkse goudcentrale voor hun huwelijksringen??Valt dit daar mee van prijs?? Wat mag je zo ongeveer verwachten??Groetjes
Andere Reacties: 1 24-8-2006 21:10:40

Leen
bruidsboeket conserveren
Hallo,Heeft er iemand toevallig meer informatie over (en/of foto's van) het ingieten van het bruidsboeket in hars?Het vriesdrogen spreekt ons niet zo aan, maar het is moeilijk om info over de nieuwe harstechniek te vinden.Bedankt,Leen09.09.06
Andere Reacties: 1 24-8-2006 20:49:59

Caroline
Dansen of drinken?
Hoi allemaal,De meeste van onze vrienden dansen best graag, maar de mannelijke helft hangt nog liever gewoon aan de toog. Nu is het probleem dat die toog in onze zaal volledig afgescheiden is van de dansvloer en ik ben bang dat ze met z'n allen daar ...
Andere Reacties: 6 24-8-2006 16:30:11

Marijke
eigen ontwerpen
Ik ben op zoek naar een trouwoutfit met een broek. Kent iemand leuke ontwerpen? Vooral eigen ontwerpen spreken mij wel aan. Liefst regio Hasselt - Leuven
Andere Reacties: 0 24-8-2006 16:10:51

Karen
's gravenhof
Hallo,is er iemand die binnen dit en 3 maanden in het 's gravenhof in schilde trouwt?Groetjes,Karen22.12.2006
Andere Reacties: 1 24-8-2006 15:55:06

Karen
Welke kousen?
Hallo dames,Ik vraag me af welke nylon kousen jullie dragen! De kleur kiest ieder wat het best is onder zijn kleed.Maar ik vroeg me meer het model af. Echte broekkousen? of van die kousen tot aan het bovenbeen en dan stop? Eventueel met sjartellen?He...
Andere Reacties: 13 24-8-2006 15:51:00

Karen
bericht uit nieuwsgierigheid
Hallo,Vandaag is hier precies al wat gescheld op deze site, door al die reclame makers!Even gewoon uit nieuwsgierigheid zijn er hier bruidjes die onmiddellijk op honneymoon vertrekken en daarmee bedoel ik dan ten laatste den dag na het huwelijk? Naar...
Andere Reacties: 6 24-8-2006 15:48:38

Marjolijn
Aan Annemie: BBQ
Hallo Annemie,Tja, wij doen die barbecue in feestzaal park hoge kempen in neeroeteren maar wij zijn het laatste trouwfeest dat ze daar nog doen. Daarna verandert de bestemming in logement/hotel. In Bokrijk is er het Dennenhof. Dat vond ik ook een moo...
Andere Reacties: 0 24-8-2006 15:28:07

Sofie
ceremonie Wuyts en devooght en feestzaal abdijhoeve kelchterhoef
Wuyts en devooght? de feest(b)engel heeft daar iemand ervaring mee?en de abdijhoeve in kelchterhoef? groetjes
Andere Reacties: 4 24-8-2006 14:30:44

Sofie
09-09-2006
Nog 16 dagen!! wie trouwt dan nog? wat moet je nog doen? al nerveus? ik wel!!!!!groetjes sofie
Andere Reacties: 9 24-8-2006 14:27:25

Kristel
Prijs La Sposa
hoi iedereen. Ik ben onlangs op de website van La Sposa (www.splasposa.com) terecht gekomen en vind de kleren zeer mooi. Jammer genoeg is er geen prijs vermeld. Weet er iemand hoeveel die ongeveer kosten?Bedankt!
Andere Reacties: 7 24-8-2006 14:21:41

Sofie
intrede feestzaal
wat nemen jullie als intrede in de feestzaal? nog zestien dagen ik word al heel nerveus!!!!
Andere Reacties: 3 24-8-2006 14:06:27

carmen
Nicky Vankets
Heeft er iemand een idee wat een trouwjurk van Nicky Vankets kost, in welke prijsklasse ligt dit? Ik vind zijn collectie echt prachtig, maar vrees dat de prijzen boven mijn budget liggen.Als er iemand toevallig een trouwjurk heeft van Nicky Vankets ...
Andere Reacties: 7 24-8-2006 13:34:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...