Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Ann-Sophie
Mijn vrijgezellenavond....
zaterdag hadden we onze vrijgezellenparty...en het was echt ongelofelijk tof !Mijn vriend en ik wisten van niets buiten dat ze mij kwamen ophalen omstreeks half 6 en hem omstreeks half 7....Ik stond al ongedurig te wachten toen mijn zus arriveerde en...
Andere Reacties: 4 29-8-2006 8:56:15

Cindy
al 2 weken getrouwd - foto's
Hallo,Even om te laten weten dat wij net van onze huwelijksreis terug zijn en ondertussen al 16 dagen getrouwd zijn.Wat een zalige dag was het!Je kan alvast wat foto's zien op de volgende link: http://foto.telenet.be/9064835232 paswoord: trouwVeel pl...
Andere Reacties: 4 28-8-2006 20:58:11

Tine
Coninxdonck??
We twijfelen tussen Hof ten Damme en Coninxdonck. Van Hof ten Damme hoor ik niets dan goede reacties, is er iemand van jullie al in Coninxdonck geweest? Please help! Ludwig en Tine
Andere Reacties: 1 28-8-2006 20:45:05

wendy
Starlimousine
Heeft er iemand ervaring met verhuurbedrijf Starlimousine? Na wat research op het internet lijkt mij dat de goedkoopste, maar zij zijn wel van Assenede (bij gent)en ons huwelijk gaat door in het noorden van Antwerpen...Meer kans om onderweg in file t...
Andere Reacties: 0 28-8-2006 20:08:31

Joke
14 kleine schildersezels voor op tafel aangeboden
HeOp 12 augustus zijn we getrouwd. Ik vind het nog altijd geweldig!We hadden op elke tafel een kleine schildersezel gezet (zie www.ikea.be bij lijsten, 15 cm hoog) met daarop het herkenningsteken van de tafel. Ik heb er 14 gekocht aan 0.50 euro. Je k...
Andere Reacties: 2 28-8-2006 19:53:44

Phyllis
NET 1 MAAND GEHUWD !!! WAT EEN GEVOEL !!!
Jaja dames, het gaat vooruit…Ik had een verslagje beloofd dus breng ik dat ook maar hé. Een maand geleden zijn mijn ventje en ik in het huwelijk getreden. De dag voor onze trouw is best nog wel druk geweest. ’s Morgens vroeg naar de ...
Andere Reacties: 6 28-8-2006 19:44:29

Sofie
Versiering aan deur bij de bruid
Hoi,ik trouw binnen 12 dagen en ik heb nog geen idee wat ik in gods naam met mijN deur moet doen. huurhuis: geen haakjes mogelijk dus!! ideetjes? dank u
Andere Reacties: 3 28-8-2006 19:29:28

Miet
Hof Ten Bosse?
Ik las in een ander topic dat Hof Ten Bosse helemaal vernieuwd zou zijn, met een suite enzo?????Ik weet daar helemaal niets van en ga daar volgend jaar trouwen...KLOPT DIT?
Andere Reacties: 5 28-8-2006 18:50:34

Sofie
Nog 12 dagen
de laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze wel dat is zo! ik slaap niet meer 's nachts bij de gedacht aan "dat mag ik niet vergeten en dat mag ik niet vergeten en dit en dat en dit....." ben ik alleen of zijn er nog zo'n bruidjes?
Andere Reacties: 8 28-8-2006 18:47:12

ellen
snoep voor kindjes
Ik hoor van velen dat ze na de viering snoep aan de kinderen uitdelen aan de kerk. Doet echt iedereen dat of ga ik een uitzondering zijn als ik dat niet doe. Onze pastoor is er niet echt een voorstander van.
Andere Reacties: 10 28-8-2006 16:15:11

Ann-Sophie
fotolocatie omgeving AALST
Hallo iedereen,Bijna alles is geregeld voor onze grote dag (nog 12 dagen) maar er is toch nog iets waar ikzelf niet direct een antwoord op heb...we hebben al voldoende buitenlocaties voor foto's maar als het wisselvallige weer blijft duren ( en zo zi...
Andere Reacties: 2 28-8-2006 13:48:55

Evy
getrouwd 26 augustus 2006
Hallo allemaal,Even laten weten dat we afgelopen zaterdag getrouwd zijn.We hebben geen druppel regen gezien, de zon kwam zelfs af en toe piepen door de wolken heen...Het was echt een schitterende dag vol met traantjes van blijdschap, ontroering en to...
Andere Reacties: 1 28-8-2006 12:06:23

Mireille
transparante paraplu's
Hallo,weet iemand waar ik van die doorzichtige paraplu's kan kopen??Onze fotografe vertelde dat die beter zijn doordat het daglicht er door komt en zelf een mooi effect kan geven als het regent door de regendruppels.Alvast bedankt !Groetjes Mireille0...
Andere Reacties: 4 28-8-2006 7:59:20

Sarah
Wie heegt er een kleed van Ian Stuart??
Oeps, vroige keer te snel geweest!Ik ben echt gek van de kleedjes van Ian Stuart?Welke hebben jullie en hoeveel hebben jullie hem betaald?Waar heb je hem gekocht?Alvast bedankt!!GroetjesSarah15/09/2007
Andere Reacties: 4 27-8-2006 20:51:14

Sarah
Wie heeft er een kleed van Ian Stuart?
Hoi bruidjesik ben echt gek van de kleedjes va
Andere Reacties: 0 27-8-2006 20:50:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...