Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Inge
speech bruidegom
Hallo bruidjes,gaan jullie ventjes speechen? we zijn op zoek naar een korte maar krachtige speech met toffe ondertoon. Ben aan het surfen maar vind enkel engelstalige speeches. Iemand een idee waar ik voorbeelden kan vinden?Groetjes,Inge30/09/2006
Andere Reacties: 3 30-8-2006 21:03:11

Liesbeth
supernieuws!!!!!
Hoihoihoi!!!Ik mag het eigenlijk tegen niemand zeggen maar ik wil het toch kwijt aangezien jullie me toch niet echt kennen hé!!!Mijn man en ik zijn ondertussen 46 dagen getrouwd en sinds zaterdag weten we........dat we een kindje gaan krijgen!!!...
Andere Reacties: 19 30-8-2006 14:14:43

els
kousen
hallo, ik vraag me eigenlijk af of iedereen kousen aandoet onder het trouwkleed? En waarom??? Ik zie het eigenlijk niet echt zitten en als het geen nut heeft... Daaaaaaaag
Andere Reacties: 9 30-8-2006 14:03:58

els
bezigheid voor kinderen?
hallo, Doen jullie iets speciaals om de kinderen de hele dag bezig te houden? Bij ons kunnen ze niet buiten en ik denk dat ik een speelhoek ga inrichten en een springkasteel ga huren (als de zaal hoog genoeg is tenminste). Een clown of zo lijkt me te...
Andere Reacties: 5 30-8-2006 13:40:57

carmen
Wat doen met de gasten tussen de kerk en de receptie???
Bruidjes, hoe zouden jullie dit oplossen: we trouwen voor de kerk om 15u00 in Hamme, daarna is er een receptie die zal starten om 17u00 voor de mensen die niet blijven voor het avondfeest, en de mensen voor het avondfeest komen er bij om 18u00. Nu ...
Andere Reacties: 6 30-8-2006 13:11:42

carmen
Als je kon kiezen...
Bruidjes,We hebben de zaal Hof Ter Buecken te Buggenhout gezien en ze was mooi, groot, maar er zijn aanpassingen mogelijk, dus we hebben er beiden een goed gevoel bij. We hebben ook nog een andere keuze nl. Salons 't Oud Gemeentehuis te Wichelen. Nu...
Andere Reacties: 0 30-8-2006 13:01:15

Martine
gezocht: tweedehands jurk
Ik ben op zoek naar een modern trouwkleed (mag ook suitekleed zijn) in de stijl van Linea Raffaelli,Rembo styling of dergelijkeNormale kledingmaat: 38-40Grootte: 1m69gewicht: 56 kgHeb jij nog een kleed hangen dat je wenst te verkopen? Neem dan alsjeb...
Andere Reacties: 1 30-8-2006 10:47:08

patricia
voor de wet?hoeveel kost het?
halloik heb een vraag.wij trouwen op 10 maart 2007.dit is op een zaterdag en zouden ook graag de zaterdag voor de wet trouwen omdat we geen kerkdienst doen.wij zijn van deinze.en hier ist ongveer een 120euro voor de zaterdag.hoeveel is het bij jullie...
Andere Reacties: 23 29-8-2006 21:18:43

soetje
tafelschikking
hoi iedereen,Nog 18 dagen te gaan en wij zijn begonnen aan onze tafelschikking. hoe verloopt dit bij jullie? Raken jullie er ook zo moeilijk aan uit als ons? Zit met de handen in het haar! xxx
Andere Reacties: 4 29-8-2006 19:05:27

Lisa
feestzaal Tudor te Brugge
Hallo iedereen,Heeft er iemand ervaring met feestzaal Tudor te Brugge?GroetjesLisa
Andere Reacties: 4 29-8-2006 15:57:23

els
hoe met plaatsaanduiding van tafels?
hello!!Ik vroeg mij eigenlijk af hoe je de mensen hun plaats aanwijst als je aan elke tafel bv een andere kleur ballon of zo hangt. Wij hebben geen ceremoniemeester, moeten wij dan zelf op een blad kijken telkens er iemand binnenkomt aan welke kleur ...
Andere Reacties: 6 29-8-2006 15:36:25

Wendy
Wanneer beginnen aan misboekje?
Hallo allemaal, hoe lang duurt het om een misboekje ineen te steken? (zoeken van gepast teksten, lay-out, zelf kopiëren..). Hoe lang op voorhand beginnen jullie hieraan? Hoeveel boekjes voorzien jullie in de kerk?Alvast bedankt!Groetjes,Wendy5/5...
Andere Reacties: 6 29-8-2006 14:09:06

nathalie
laatstejaars student fotografie gezocht
hallo,we zoeken voor ons huwelijk een laatste jaarsstudent fotografie .kan er mij iemand een tip geven
Andere Reacties: 2 29-8-2006 13:27:20

Katrien
aan Sofie ivm visagiste Gent
Beste Sofie, een tijdje geleden vroeg je naar een visagiste in de omgeving van Gent. Ik weet niet of je ondertussen al iemand gevonden hebt, maar ik ben bij Esthetic Leen in Lovendegem geweest. Ik had geen proef-opmaak gedaan, maar was toch heel tevr...
Andere Reacties: 2 29-8-2006 9:49:14

katrien
eerste trouwfoto's
Dag dames, Al een maand getrouwd, maar ik kan hier toch niet zo heel goed wegblijven. Onze eerste trouwfoto's staan intussen online. Alle credit is voor Kaat Celis, een gewéldige fotografe. http://foto.telenet.be/5092735833
Andere Reacties: 7 29-8-2006 9:22:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...