Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Vicky
Intens gelukkig!!!!!!!!!!!!!
Hallo allemaalIk voel me echt zo intens gelukkig!!! Nog 1 maand te gaan en iedereen is mee aan het aftellen. Zo leuk! Ik ben er al meer als een jaar mee bezig, maar meestal alleen. En nu spreekt iedereen ons erover aan. Onze vrienden zijn vanall...
Andere Reacties: 4 9-8-2006 19:37:39

Linda
Schoenen knellen
Hallo iedereen,Nog 3,5 weken en het is zover. Ik ben begonnen met het inlopen van mijn schoenen maar ik heb gemerkt dat ze toch serieus knellen. Kent er iemand iets om dit te verhelpen. Ik heb al bij een schoenwinkel een spray gaan halen die het leer...
Andere Reacties: 7 9-8-2006 15:24:38

saskia
aan liese architect st martens lennik
hey lieseik las zonet dat jullie volgend jaar in de architect trouwen. wij ook op 797. wanneer jullie? met catering kan ik je echter niet helpen denk ik omdat we bbq gaan doen en ik zelf nog op zoek ben naar catering...groetjessas 797
Andere Reacties: 4 9-8-2006 13:41:09

Marjolijn
nog een maand te gaan en zaal gelukkig in orde nu!
Hallo,Vandaag nog een maand en het is zover voor ons! Gisteren zijn we nog naar de zaal geweest want zoals in een eerder berichtje gezegd waren er grote problemen omdat onze contactpersoon zijn ontslag had gegeven. Maar gelukkig is alles in orde. Onz...
Andere Reacties: 6 9-8-2006 13:18:46

kristl
visagiste
hey,Wij trouwen op 21 juli 2007 nl de nationale feestdag. Weet er iemand een goede visagiste (die eventueel aan huis komt) uit de streek rond Waregem-Olsene. weet de er ook iemand wat de kostprijs hiervan is en welke producten ze gebruiken. Zijn di...
Andere Reacties: 1 9-8-2006 12:56:01

hilde
Aan Isabel
Hoi Isabel,ik las in uw berichtje de vraag of wij van Aalst waren. Wel ik wel en ik ben bij een carnavalgroep maar we wonen nu in Brakel en trouwen in Mere ( Erpe-Mere) waar mijn ouders wonen.En jij ben jij van Aalst of zit je in carnavalgroep? Waar ...
Andere Reacties: 4 9-8-2006 12:55:45

hilde
Aan Veroniek ivm koets
Hoi Veroniek,je vroeg me waar ze die koets vandaan hadden,waar onze buren ons mee verrast hebben op onze wettelijke trouw. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat niet echt weet maar het was een koets uit Zegelsem van Team De Geyter , misschien moet je d...
Andere Reacties: 3 9-8-2006 12:53:54

A
"Nieuwe" bruidjes
Hier en daar valt het me op dat er een heel pak "nieuwe" bruidjes zijn bijgekomen. Misschien een ideetje om hen bij te zetten op de lijst van onze zustersite? Wie is verloofd en staat nog niet op http://forum.trouwen.com? Schrijf hier je na...
Andere Reacties: 30 9-8-2006 12:42:46

davida
vrijgezellendag
hoidit moet er even uit voor mijn vrijgezellen volgende week had mijn vriendin de namen gevraagd van de mensen die ik erbij wou had ze dus doorgegeven en nu gisteren kreeg ik tel.dat er mensen kwaad waren omdat ze nie mee mochten nu wat heb ik moeten...
Andere Reacties: 4 9-8-2006 6:43:57

carry
overnachting - kampenhout
Hallo bruidjes,Wij trouwen volgend jaar 18 augustus in Den Ast in Kampenhout. Wij zouden graag daar in de omgeving overnachten. Heb al opt internet gezocht maar niet veel gevonden.Kan iemand mij helpen?BedanktCarry
Andere Reacties: 2 8-8-2006 22:59:28

A
wie komt naar burgerlijk huwelijk?
HalloWij kiezen om enkel voor de wet te trouwen, dus geen kerkelijk huwelijk.Nodig je ook mensen uit voor het gemeentehuis naast ouders en getuigen of is dat niet de gewoonte?Ik heb 4 schoonbroers en -zussen. Ze wonen niet echt bij de deur (ongeveer...
Andere Reacties: 4 8-8-2006 22:06:01

Sofie
tafelthema
Hallo,Zijn op zoek naar een origineel tafelthema. Iemand een ideetje?Groetjes
Andere Reacties: 1 8-8-2006 15:16:12

Evy
Onze dag 22/07/2006 foto's
Hallo,Op 22/07/206 zijn wij in het huwelijksbootje gestapt, voor de geintresseerden... op onze site heb ik een verslagje mét foto's gezet en natuurlijk ook foto's van onze huwelijksreis.Wie de forumsite beheert, mag verslagje + foto's altijd geb...
Andere Reacties: 9 8-8-2006 14:50:16

Kallista
planning
Hey Hey Wie kan me helpen... Ik ben op zoek achter ideetjes voor de dagplanning van ons huwelijk .... Wie kan me helpen? Wij trouwen op 27/04/2007.In het stadhuis trouwen wij om 14h en de kerk is om 15h. Ik vertrek van bij mijn moeder en dat is een...
Andere Reacties: 0 8-8-2006 9:11:50

Katleen
Tweetalig misboekje
Hallo, Zijn er onder jullie nog koppels die een tweetalige mis (Fr-Ndl)zullen hebben? Waar zijn jullie opzoek gegaan naar vooral dan de Fr teksten? Alvast bedankt Groetjes Kate
Andere Reacties: 3 8-8-2006 8:49:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...