Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sofie
Getrouwd!!!!!!
Het is zo ver, hier rechts boven staat nu: je bent reeds 1 dagen getrouwd!! ja gisteren hebben we de grote stap gezet! We hebben prachtig weer gehad en alles is min of meer perfect verlopen op een paar details (zoals het aanzetten van het verkeerde n...
Andere Reacties: 9 10-9-2006 15:36:51

saskia
wijnetiket
HeyWeet iemand waar je wijnetiketten kan laten drukken die je zelf ontworpen hebt? alvast bedanktsaskia en bart 677
Andere Reacties: 0 10-9-2006 15:12:49

annemie
Gezocht: originele geldbewaardoos,beeldje voor op de taart,ringdrager,gastenboek
Hallo,Ik ben dus op zoek naar bovenstaande zaken,ik had een hele leuke site gevonden,maar heb hem jammergenoeg niet bewaard en ik vind hem niet meer.Hopelijk kunnen jullie me helpen met leuke ideeën of wie weet de "bewuste" site terug ...
Andere Reacties: 2 10-9-2006 15:01:21

davida
getrouwd
hoi iedereen,vrijdag zijn we na 1jaar voorbereidingen eindelijk getrouwd en het was echt een prachtige dag.had totaal geen zenuwen een volledig verslag met foto's zal ik nog op de zustersite zetten als ik de foto's heb.grtjs een overgelukkige mevr du...
Andere Reacties: 8 10-9-2006 13:34:35

annemie
Drukker regio oostende-bredene
Hallo,Wie heeft "goede" ervaring met drukkers uit de regio oostende-bredene.Alvast bedankt, Annemie
Andere Reacties: 2 10-9-2006 11:33:31

els
uitnodigingen
hallo daar,ik ben op zoek naar een originele trouwuitnodiging. Ik heb al zo hard gezocht maar vind er geen . Hebben jullie misschien leuke ideetjes of voorbeelden. Alvast bedankt en nog veel succes en plezier met jullie voorbereidingen
Andere Reacties: 2 10-9-2006 11:12:44

annemie
Foto vraagje
Hey allemaal,Wij u huwen op 20-07-2007. Enkel voor de wet om 15u,om 17u45-18u worden wij in de feestzaal verwacht. Het zal zeer nip worden om tussenin nog een fotoreportage te doen. Hebben jullie voorstellen wannneer we het best en meest ontspannen o...
Andere Reacties: 4 9-9-2006 13:25:43

inge
Avondfeest
hey iederen,Ik had even een vraagje in verband met het avondfeest. Wij waren van plan om enkel de familie en de beste vrienden uit te nodigen op het diner en daarna nog de neven en nichten en andere vrienden uit te nodigen op het avondfeest, dus vana...
Andere Reacties: 11 9-9-2006 11:06:21

Sylvie
Wat een mooie dag om te trouwen vandaag!
Aan alle bruidjes van vandaag: 't is gewoon een schitterende dag! Mooi zonnetje, geen wolkje aan de lucht...Geniet ervan Sofie, Ann-Sophie, Vicky en zovele andere die vandaag trouwen, 't gaat zo snel voorbij!Ann-Sophie, waarschijnlijk ga je dit niet ...
Andere Reacties: 1 9-9-2006 10:04:50

annemie
Tafelschikking
Vraagje??Laten jullie de mensen zelf hun plaats kiezen aan tafel of krijgt iedereen een vaste plaats van jullie??Ik denk dat ik wel ga bepalen aan welke tafels men zal zitten,maar dat aan de tafel zelf de gasten hun plaats mag kiezen,behalve de eret...
Andere Reacties: 6 9-9-2006 9:34:24

Philip
koppeltjes voor oktober
Hoi iedereen wij zijn philip en kim en we trouwen op 28/10/2006zijn er nog koppels die de grote stap zetten in deze maand???laat van jullie horen!!!!groetjes Philip en kim
Andere Reacties: 6 8-9-2006 23:26:15

annemie
huwelijkstaart
We hebben een traiteur voor de receptie en BBQ, maar hij maakt geen bruidstaarten, wel dessertbuffet maar ik wil een taart :)Kan iemand een bakker aanraden in het Antwerpse en wat kost zo'n taart ongeveer per persoon?
Andere Reacties: 0 8-9-2006 20:28:53

griet
originele locatie
Wij zijn op zoek naar een schuur, een boerderij of een andere originele lokatie nabij het gentse om te trouwen. Het is geen eenvoudige opdracht dus alle tips en ideetjes zijn welkom.alvast merci
Andere Reacties: 1 8-9-2006 17:51:42

griet
trouwen in schuur, boerderij
Wij zijn op zoek naar een schuur, een boerderij of een andere originele plaats om te trouwen, heeft iemand ideetjes, tips of ervaringen hiermee?Wij zijn van Gent dus liefst niet te ver....
Andere Reacties: 0 8-9-2006 17:38:42

Lien
Aan Christel ivm Hof ten Damme
Kan je mij aub de prijzen toemailen en verdere info aub ? callenslien@hotmail.com dikke merci ! Groetjes
Andere Reacties: 1 8-9-2006 12:46:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...