Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

davida
foto's trouw
hoi iedereen op de zustersite heb ik een verslag +foto gezet bij bruidjes september en op onze eigen site ztaan er nog meer foto's.davida en mario 08.09.06
Andere Reacties: 5 13-9-2006 15:39:56

Angelique
Zustersite
Hey,Op de zustersite staan er normaal allemaal links naar websites van mensen die binnenkort gaan trouwen. Nu vind ik dat echter niet meer terug!!Kan iemand mij helpen??Groetjes
Andere Reacties: 0 13-9-2006 15:35:28

Barbara
Traiteur Leconte Oudenaarde: ervaringen?
Hoi,Iemand ervaring met traiteur Leconte in Oudenaarde? Al veel goeds over gehoord en lijkt mij ons zeer professioneel. Benieuwd naar jullie reacties!Groetjes,B
Andere Reacties: 5 13-9-2006 15:23:27

pascale
mijn ma
hallo,over 23 jaar ben ik al eens gehuwd geweest en heb ik toen van mijn ouders(was toen de mode)een eetplaats gekregen.nu huw ik met mijn lieve schat,vroeg ik aan men ma wat we nu zouden krijgen voor ons huwelijk.antwoorde ze niets,want ik heb jou a...
Andere Reacties: 21 13-9-2006 14:04:55

Lien
Scala in Beveren : ervaringen ?
Wie kan me zijn ervaring hierover meedelen ? mercikes ! GroetjesLien
Andere Reacties: 2 13-9-2006 13:24:52

Ellen
Info
Hallo iedereen,wij trouwen op 07/07/07. zijn er soms met dezelfde datum? zoja, hebben jullie al veel geregeld?? de wet ligt bij ons wel al vast, wij trouwen om half 1 voor de wet. iemand een idee wanneer we dan best voor de kerk trouwen? alle info is...
Andere Reacties: 8 13-9-2006 11:59:37

Lobke
Bloemen feestzaal
hoi!Kiezen jullie er allen voor om ook op de tafels bloemversieringen te zetten? Dit vind ik zelf ook heel mooi maar bloemen vind ik niet goedkoop. In de zaal hebben we ook de tafelbedekking kunnen zien en die vond ik ook zonder bloemen mooi. Wat den...
Andere Reacties: 9 13-9-2006 10:49:27

lisa
eigen champagne schenken
hallo,Zijn er van jullie ook die zelf om champagne gaan om te schenken op het feest? (mits betalen van schenkrecht is dat meestal mogelijk)Hoeveel rekenen jullie dan per persoon? wij hadden gedacht aan een halve fles/persoon voor eerste lange recepti...
Andere Reacties: 2 13-9-2006 10:41:59

Lobke
Aan sissi die trouwt in Kasteel van Saffelaere
Dag Sissi,Jij trouwt ook in het Kasteel van Saffelaere. Staat de DJ reeds vast? Zij hebben mensen die ze kunnen aanraden, maar de ene vind ik te klassiek en de andere -DJ tempo- is toch vrij duur. (ongeveer 750 euro). Denk jij erover na om een andere...
Andere Reacties: 2 13-9-2006 10:41:41

Angelique
Lied binnenkomen zaal
Hey,Zijn er nog mensen die Le Lac Du Connemara nemen als intredelied om de zaal binnen te komen??Vanaf welke minuut zouden jullie dit liedje laten starten??GroetjesAngelique
Andere Reacties: 9 13-9-2006 10:25:40

Heidi
veel foto's van onze trouwdag
Dag bruidjes,Gisteren heb ik al een uitgebreid verslagje hier gezet van onze trouwdag. Diegenen die foto's willen zien kunnen surfen naar fotos.telenet.be/dexterbelgium (dus zonder www). Hier staan ondertussen al veel foto's op van de receptie en het...
Andere Reacties: 1 12-9-2006 22:20:03

Wendy
Stress ..
Hoi medebruidjes,Wie trouwt er ook op 23/9/2006 ? Begint te korten hé ..De zenuwen beginnen ook al parten te speelen ..Hebben jullie alles al rond of zijn er nog bepaalde zaken die moeten gebeuren ?Wat geven jullie aan de kindjes in de kerk ? Da...
Andere Reacties: 7 12-9-2006 21:44:24

Wendy
Stress..
Hoi medebruidjes,Wie trouwt er nog op 23/9/06 ?Begint te korten hé... De zenuwen beginnen stilaan te komen.. Ik kijk er alleszins enorm naar uit !!Hebben jullie nog iets te doen of is alles al rond ?Groetjes,Wendy
Andere Reacties: 1 12-9-2006 21:42:04

Veerle
feestzaal de zilverreiger
Hallo allemaal,Wij trouwen volgend jaar op 15 september, nog iets meer dan een jaar dus, en volop op zoek naar een feestzaal. We hebben onze stijl al helemaal aangepast, aanvankelijk waren we op zoek naar een hoeve/schuur, maar vaak dien je dan nog a...
Andere Reacties: 7 12-9-2006 21:42:00

Wen
uitnodigingen - collecties
Hallo, heeft er iemand een idee of er bij uitnodigingen ook steeds nieuwe collecties uitkomen, en wanneer die dan uitkomen? Verdwijnen de vorige uitnodigingen dan uit het assortiment?En hoe lang op voorhand kiezen jullie jullie uitnodigingen?Groetjes...
Andere Reacties: 1 12-9-2006 21:17:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...