Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Valerie
Vrijgezellenfuif
Hoi,Aangezien wij allebei niet zo echt te vinden voor zo'n vrijgezellenavond, zouden wij opeteren voor een vrijgezellenfuif.Ik heb bijvoorbeeld vriendinnen van vroeger al waarvan mijn vriend hun partner wel kent, maar net niet goed genoeg om ze mee t...
Andere Reacties: 2 20-9-2006 16:12:50

Ina
Misboekje,thema
HELP,ik zou héél graag een origineel misboekje maken maar hoe beging ik daar aan?Werken jullie met een thema?Alvast bedankt en voorbeelden kunnen jullie mailen naar van.imschoot.ina@pandora.beGroetjes Ina
Andere Reacties: 1 20-9-2006 15:50:39

A
Té emotioneel gereageerd?
Hoi,sinds een half jaar zijn mijn vriend en ik verloofd. Nu zijn mijn ouders gescheiden en heeft mijn vader sinds 6 jaar een nieuwe vriendin. Hoewel we het allemaal erg goed met mekaar kunnen vinden, was ik helemaal van de kaart toen ze ons vorige we...
Andere Reacties: 13 20-9-2006 12:45:13

sadia
Aan Anna uit Lummen
Hoi Anna, Wij zijn van Herk-de-Stad. We zijn gisteren trouwens ook gaan kijken voor bruidsjurken, bij Lilian Claes in Herentals. Heel veel keuze en heel vriendelijk. Ik had er een heel mooi kleed gevonden, maar het is pas de eerste winkel die we geda...
Andere Reacties: 5 20-9-2006 8:18:13

Ewalda
Wie trouwt er nog op 11/08/2007?
Hey allemaal,Zijn er nog mensen die net zoals wij trouwen op 11 aug 2007?En zijn er misschien mensen van de omgeving van Lummen?Groetjes
Andere Reacties: 3 20-9-2006 5:36:54

Joris
huwelijksbeurs
Beste toekomstige trouwers,Ik laat jullie even weten dat de eerste huwelijksbeurs eraan komt en dat op zondag 1 Oktober in Feestzaal De Lozen Boer in Lochristi.Iedereen die komt maakt kans op een trouwpakket oa bruidswagen, ceremoniemeester, bruidsbo...
Andere Reacties: 0 19-9-2006 22:22:34

ellen
ervaring outfort
Hellow,Wij hebben zaterdag ons feest in het outfort, hoboken. Zijn er nog mensen die hier hun feest hebben gegeven en wat zijn jullie ervaringen?Wij vinden ze eigenlijk niet zo erg professioneel overkomen naar hun afspraken toe en eigenlijk vrij laat...
Andere Reacties: 3 19-9-2006 17:12:32

eva
wij zingen op je trouw!
Dag allemaal, wij zijn twee professionele jazz-en popzangeressen en hebben al heel wat ervaringen met trouwmissen/feesten. Wij doen dit heel graag en vragen er niet veel voor: indien interesse : evahendriks@hotmail.com of 0486175785 (we kunnen dan ev...
Andere Reacties: 0 19-9-2006 15:28:01

soetje
aan els over 16 sept
Hoi Els,Ja, wij hadden drie bruidsmeisjes die witte kleedjes en vleugeltjes hadden. Misschien heb je ons inderdaad gezien. wat vond je? xxx
Andere Reacties: 2 19-9-2006 15:20:15

sadia
waar hebben jullie je bruidskleed gevonden - Regio Vlaams-Brabant, Limburg
Hoi bruidjes,Ik ben voor het moment aan het zoeken naar mijn droomjurk. Ik zoek nog winkels waar ze heel veel keuze hebben (vooral merken Marilyse, Rembo Styling, Mathyro en Linea Raffaeli). Wat kunnen jullie mij aanraden?Verder waar is ruime keuze v...
Andere Reacties: 7 19-9-2006 12:26:18

Evelien
weinig info over kerkdienst
Hey,zoals zovelen heb ik ook nog een vraagje.Vorige week heb ik gebeld naar de priester die onze mis zal leiden. Ik vroeg hem of onze datum nog paste en dat was geen probleem. Verder gaf hij niets meer van informatie, enkel dat we 2 maanden voor we h...
Andere Reacties: 5 19-9-2006 12:05:30

pascale
verhuizen
dag iedereen,Ik en men ventje huwen volgend jaar in april en hebben het gemeentehuis al vast gelegd.Nu hebben we gehoord dat we moeten verhuizen.Nu hebben we al lang zitten zoeken om een eigen huisje te kopen in de gemeente waar we wonen.maar vinden ...
Andere Reacties: 3 19-9-2006 9:40:01

Saskia
stoelendans, bananendans, nog ideetjes???
HoiWij zouden graag enkele leuke spelletjes doen tijdens het avondfeest. Ik heb al de bananendans en stoelendans meegemaakt. En heb ook gehoord van dat bruid of bruidegom 5 genodigden geblinddoekt moet herkennen. Maar zijn er nog mensen die andere id...
Andere Reacties: 4 19-9-2006 9:38:25

Vicky
Kosten gemeente - kerk - notaris
Hallo,Even een praktische vraag en niet zo heel romantisch natuurlijk... ;-) Wat zijn de kosten voor het wettelijk huwelijk op de gemeente, voor het kerkelijk huwelijk en de kosten bij de notaris voor het opstellen van een huwelijkscontract? Ik wee...
Andere Reacties: 5 18-9-2006 22:05:56

Vicky
Ceremoniewagens - Ceremoniemeester
Hallo,Wij zijn momenteel een beetje aan het rondneuzen voor ceremoniewagens en een ceremoniemeester. Eerst en vooral wat zouden we als budget hiervoor nemen? Wij hadden gedacht 500 euro voor alles samen. Komen we hiermee toe of is dit veel te wein...
Andere Reacties: 2 18-9-2006 20:36:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...