Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

vervloet
aan rebecca over goedkope feestzaal omg. herentals, berichtje van 21/08
als jouw budget echt klein is, dan moet je beslist eens contact opnemen met de manager van de lilse bergen! groetjes tina
Andere Reacties: 4 16-9-2006 15:16:39

sadia
Aan Karolien en Anna uit Lummen
Hallo,Ik lees dat jullie uit de buurt zijn en ook volgend jaar trouwen. Tof!!!! Ik las dat jullie nog aan het kiezen zijn voor fotograaf en dergelijke. Ik wil me niet moeien. Maar ben je al eens langs geweest bij studio Maurice uit Beringen? Die heef...
Andere Reacties: 2 16-9-2006 14:42:03

annemie
Wie nemen/namen jullie mee...
Hallo,Wie nam/neem je mee naar de bruidswinkel voor je bruidsjurk??Je mama,schoonmoeder,goeie vriendin,je toekomstige,je zusof ga je alleen en is het voor iedereen een grote verrassing??Annemie 20 07 2007
Andere Reacties: 12 16-9-2006 13:36:16

soetje
eindelijk
Hoi iedereen,Morgen kom ik voor 1 keertje niet piepen op het forum, want het is eindelijk zover! JOEPIEJOEPIE! We hebben allebei nog niet echt zenuwen, maar wel veel kriebels dat het eindelijk morgen mag zijn... Duimen hé xxx
Andere Reacties: 3 15-9-2006 19:57:30

Christel
Jurk van Demetrios
Hallo bruidjes, heeft er iemand een jurk van het merk Demetrios? Die staan regelmatig in de bruidsmagazines maar zijn precies niet gemakkelijk te vinden. Ik heb hun website bezocht en heb alleen als verdeler D&C Fashion Studio's in Tessenderlo ge...
Andere Reacties: 3 15-9-2006 16:21:14

Katrien
tav Pamela Molenhof Roosdaal
Hallo Pamela,Ik las dat je broer in augustus naar een trouw ging in het Molenhof en daar totaal niet tevreden was. Nu zijn wij daar in augsutsu getrouwd en voor zover we weten waren daar geen andere trouws die maand dus vroeg ik me af wanneer je broe...
Andere Reacties: 1 15-9-2006 13:12:16

Evelien
stadhuis
Hey,weet iemand hoelang je op voorhand het stadhuis in Waregem moet vastleggen?
Andere Reacties: 5 15-9-2006 11:42:14

els
Leeftijd
Hoi, houden jullie rekening met een leeftijdsgrens bij het uitnodigen van bv. neefjes en nichtjes? Komt iedereen of trekken jullie ergens een lijn? Groetjes, Els
Andere Reacties: 11 15-9-2006 9:40:39

Mieke
Nog 1 dag te gaan!
Hallo iedereen,Morgen is het eindelijk zover. Ik was tot vannacht niet zenuwachtig, maar nu begint het. Het is heel raar, want om te trouwen zelf heb in geen zenuwen, maar het is voor alles errond. Ik moest gisteren de valies maken van de kindjes ...
Andere Reacties: 5 15-9-2006 9:30:13

Nathalie
DJ en fotograaf in 1
Ik heb hier ooit is gelezen over een dj en videograaf in 1. Hij komt dan met een groot scherm en wa hij filmt komt direct op da groot scherm. en er komen ook clips op van de muziek die hij speelt, kan iemand mij zijn naam en gegevens geven aub?
Andere Reacties: 3 15-9-2006 8:29:29

Evelien
goeie dj gezocht!
Hey,wij dachten dat we ons geen zorgen hoefden te maken in een goeie dj, we kenden nl. iemand die voor ons ideaal als dj was. Ik contacteerde hem en bleek dat hij gestopt was!!!Nu is m'n vraag of iemand een goeie dj kent uit w-vl. Iemand die tussenin...
Andere Reacties: 6 14-9-2006 13:47:27

Karolien
aan Anna uit Lummen
Hey Anna,Plezant, zo'n bruidje uit de buurt. Ik vind jouw idee om bij regenweer foto's te maken in Plopsa-indoor geweldig! Lijkt me inderdaad heel mooi... Heb je ondertussen al een fotograaf gekozen? Staat jullie feestzaal al vast? (vermoed van wel a...
Andere Reacties: 1 14-9-2006 12:39:23

Evelien
Aan Cindy
Jaja, wij trouwen inderdaad ook op 08/09/2007. We hebben voor de cofar gekozen. Eigenlijk was ik verliefd op de zaal "ter eeste" in Roeselare. Maar die was ongelooflijk duur!Ook hebben we al ervaring met de cofar/visscherie. Mijn vriend zij...
Andere Reacties: 2 14-9-2006 9:08:18

Cindy
Tekstje voor uitnodiging Jubileum
Hallo allemaal,Ik ben ondertussen zelf al 83 dagen getrouwd en gelukkig maar nu gaan we de uitnodigingen maken voor mijn schoonouders die hun jubileum vieren in oktoberWij gaan de uitnodigingen maken en ik vroeg mij zo af wat ik daar juist van origin...
Andere Reacties: 1 14-9-2006 7:24:06

Joris
Aan Heidi, getrouwd op 09-09-06
Hei Heidi,Eerst een vooral: je zag er stralend uit en jullie bruidskindje was inderdaad superschattig!!!Ik las in je verslag dat jullie in het stadhuis van Leuven getrouwd zijn en ik had hierover enkele vraagjes: hoelang op voorhand zijn jullie het u...
Andere Reacties: 2 13-9-2006 19:33:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...