Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

An
Auto's
Hallo iedereenIk heb een vraagje ivm verhuur van auto's (of niet).Zijn er mense die al ervaring hebben met gewoon zelf voor vervoer te zorgen en zelf iemand hebben aangeduid om ceremoniemeester te spelen? Hoe verliep dit?Want je moet eigenlijk voor e...
Andere Reacties: 5 18-9-2006 19:20:22

ellen
feestzaal of traiteur??
Hallo,wij trouwen in oktober 2007. Nu weten we niet goed wat we moeten doen ofwel een feestzaal en dan hadden we gedacht aan Eikelhof in Tessenderlo ofwel een toffe feestzaal met traiteur. Kan iemand ons hier raad in geven. Ook wat de prijs betreft v...
Andere Reacties: 4 18-9-2006 18:42:30

Tamara
Zijn we wel goed bezig?
Hallo,er moet mij iets van het hart. Eigenlijk vanaf het moment dat we de zaken beginnen regelen zijn voor onze trouw, zit ik met twijfels of we wel goed bezig zijn. We krijgen van iedereen zoveel welgemeende raad en iedereen zegt iets anders, zodat ...
Andere Reacties: 10 18-9-2006 17:32:19

stefanie
tekst gezocht "bedankt voor gisteren, vandaag en morgen"
Hey bruidjesIk ben op zoek naar teksten voor de ouders te bedanken. Ik heb ooit iets gelezen dat ongeveer zo eindigde"bedankt voor gisteren, vandaag en morgen"maar ik weet niet meer waar ik het heb gelezen! Is er iemand die mij kan helpen m...
Andere Reacties: 8 18-9-2006 17:00:28

soetje
aan skally:verjaardag na trouw
Hoi pascale,Wel, wij hadden normaal vuurwerk voorzien voor zijn verjaardag, maar dat is op het laatste toch jammergenoeg niet doorgegaan.Had aan de dj gevraagd om happy birthday te spelen, maar ben ook zelf beginnen zingen en de hele zaal aangespoord...
Andere Reacties: 3 18-9-2006 16:20:48

sadia
nieuwe collectie
Hoi bruidjes,Weten jullie wanneer de nieuwe collectie 2007 uit is? Sommige winkels beweren dat ze de collectie al hebben, andere winkels beweren dat de collectie pas in oktober/november uitkomt. De modeshows vinden toch ook pas plaats in oktober/nove...
Andere Reacties: 6 17-9-2006 22:34:09

Ellen
nagelstudio's brugge
Omdat ik een nagelbijter ben en er toch perfect wil uitzien op mn huwelijk, ben ik van plan om gelnagels te laten plaatsen. Weet er iemand goeie adressen in brugge of heeft er iemand ervaring met de volgende nagelstudio's: nagelstyling Anne (Sint And...
Andere Reacties: 3 17-9-2006 17:59:08

soetje
gisteren getrouwd!
Hoi iedereen,Hier een klein verslagje van onze prachtige grote dag.Zaterdag 16 september was het eindelijk zo ver... Ik was om 5 uur wakker en kon niet meer slapen. Heb gelukkig 's nachts voor de rest redelijk goed geslapen.Zenuwachtig werd ik pas &#...
Andere Reacties: 4 17-9-2006 17:49:01

Sarah
Trouwkleed nu al kopen of wachten??
Hoi iedereen, ik trouw volgend jaar in september, maar ben sinds een half jaar al verloofd. Nu kan ik eigenlijk niet meer wachten om men trouwkleed te gaan kopen, ik kijk er zo naar uit. Maar nu krijg ik van zalle kanten de commentaar dat het nog vee...
Andere Reacties: 6 17-9-2006 16:56:59

Jill
Tekst Getuigen: Bedanken
Hoi iedereen, mijn grote dag is er bijna. Alles is zo goed als in orden. Alleen zou ik graag nog een kort tekstje hebben om de getuigen te bedanken. Iemand een idee?Groetjes
Andere Reacties: 1 17-9-2006 14:16:00

olivier
Fotofobie te Gent of de trouwfotograaf Asse
Dag Allemaal, wij zoeken een fotograaf en hadden aan Fotofobie in Gent of aan de trouwfotograaf in Asse gedacht. Heeft iemand met één van beiden ervaring? Kennen jullie hun prijzen?Groetjes,Olivier
Andere Reacties: 0 17-9-2006 13:29:02

Veerle
bruid stapt ze links of rechts van bruidegom
hallo,Wij hebben geen ceremoniemeester, en twijfelen of we langs de rechterkant of de linkerkant moeten stappen?En zit de familie gewoon door elkaar of zitten die aan de kant van wie links of rechts stapt?groetjes Veerle23/09/06
Andere Reacties: 5 17-9-2006 11:39:24

Angelique
Vraagje ivm fotografie van huwelijksstudio
Hey,Ik heb gezien op de site van huwelijksstudio dat deze mensen echt wel prachtig werk leveren. Kan er mij iemand zeggen of deze meevallen van prijs?Ik ben wel van West-Vlaanderen. Zou ik veel verplaatsingskosten betalen.GroetjesAngelique
Andere Reacties: 4 16-9-2006 19:48:51

ellen
feestzaal of traiteur??
Hallo, wij trouwen volgend jaar in oktober. Maar we zijn er nog niet uit of het een feestzaal gaat worden of ergens een toffe zaal huren en werken met een traiteur. Heeft iemand hier ervaring mee ook wat het prijsverschil betreft van beide formules? ...
Andere Reacties: 4 16-9-2006 19:48:19

Angelique
Fotograaf Eggermont Waregem
Hey,Zijn er soms mensen die fotograaf Eggermont nemen uit Waregem? Valt die mee van prijs, wat mag je zoal verwachten.GroetjesAngelique
Andere Reacties: 1 16-9-2006 19:17:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...