Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

melissa
raad nodig
hallo meidensorry dak nog is kom zagen maar heb echt raad nodig.wat als je niks meer van u getuigen hoor?Wat als je getuigenen uw verloofde niet kan uitstaat?Wat doen als je vader zegt van uw schoonzus te nemen als getuigen?help me ik weet echt geen ...
Andere Reacties: 6 20-11-2007 15:07:59

kelly
thema
heeft er iemand originele ideeen voor een thema op onze trouwdag
Andere Reacties: 8 20-11-2007 13:12:24

Naomi
Thema bloemen!
Hoi iedereen!!Als thema zouden we graag voor 'bloemen' gaan. We zouden deze ook gebruiken bij de tafelbenamingen. Heeft er nog iemand al zo gedaan? Zo ja, hoe hebben jullie dit aangepakt? Geraken er niet uit!Thanxxxxx
Andere Reacties: 3 20-11-2007 10:08:58

Liesbet
bruidsjurk in 2 kleuren
Hoi bruidjes,Zijn er bruidjes onder jullie die voor een twee-kleurig trouwkleed kiezen (collectie Linea Raffaeli)? Ik heb zo'n combinatie aangehad en ik vond het wel mooi, maar ik vind het toch ook wel wennen. Uiteindelijk heb ik dit bij nog niemand ...
Andere Reacties: 8 19-11-2007 19:27:34

Julie
Feestzaal in t meetjesland, rond Gent-Eeklo
Hallo iedereen,wij zijn nog op zoek naar een feestzaal in de buurt van Eeklo, Gent, meetjesland...Groetjes en alvast bedanktJulie
Andere Reacties: 7 19-11-2007 19:09:42

Sophie
bruidsjurk bij farah love
ik loop ook sinds voorbije zaterdag een stuk rustiger rond nu ik MIJN kleed heb gevonden bij Farah in zwijndrecht. alleen ik heb zo een spijt dat ik niet weet van welke ontwerper mijn kleed is.ik had zo graag er een foto of zo van gehad.sommige weten...
Andere Reacties: 4 19-11-2007 18:35:36

Liesbeth
even alles op een rijtje
Hoi trouwertjes,even alles overlopen:* zaal* kerk* gemeentehuis* kleed (en alle accesoires)* kostuum bruidegom* eten en drinken* dj* uitnodigingen* bedankjes* ringenWat vergeet ik allemaal? heb het gevoel dat dat lijstje dubbel zolang moet zijn. Let ...
Andere Reacties: 6 19-11-2007 18:10:57

Isabel
Volkswagenbusje gezocht
Hoi allemaal,wij zijn op zoek naar een - niet te dure - splitbus (volkswagen). Het model dat je kon zien in Zomer 2007 op één. Kan iemand ons hierbij helpen? Wij zijn van Limburg.groetjes!
Andere Reacties: 4 19-11-2007 15:23:28

Kim
@Evy Guy de Vocht
hallo Evyheb je misschien de website of het email-adres van Deze Guy de Locht of zijn vrouw.Je mag het ook altijd mailen naarkimrennen@hotmail.com
Andere Reacties: 3 19-11-2007 13:40:42

Charlotte
DJ Jean-Claude Marisse (Cortina)
Hey,Heeft iemand ervaring met DJ Jean-Claude Marisse (draait ondermeer in feestzaal Cortina)? Alle informatie welkom!Groeten, Charlotte
Andere Reacties: 1 19-11-2007 11:41:20

birgitte
ceremoniemeester in Limburg
Hallo bruidjes, We zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester, best in Limburg. Ik zie hier de naam Valere Peeters al vallen. Kent er iemand nog andere ceremoniemeesters? Wij zouden graag iemand hebben die het wat informeler houdt op de dag zelf. Ied...
Andere Reacties: 5 19-11-2007 11:10:33

Liesbeth
Beginnen te regelen
Hoi iedereen,We hebben eindelijk beslist dat we gaan trouwen. Nu is mijn vraag: in welke volgorde regel je alles? Bijvoorbeeld: wij willen een bepaald bandje hebben op onze trouw. Maar het is heel belangrijk dat die erbij zijn. Moeten we dan eerst aa...
Andere Reacties: 5 18-11-2007 20:49:45

kristel
volslanke suitekleding
Hallo bruidjesMijn mama heeft een maatje meer.Ik zou dolgraag hebben dat zij ook straalt op mijn huwelijksdag. Weten jullie adressen voor leuke en mooie suitekleding voor een maatje meer?Alvast bedankt..
Andere Reacties: 4 18-11-2007 18:36:28

Sandra
droomjurk gevonden in scarpellini!!!
hallo bruidjesgisteren was het dan zover: mijn allereerste pasbeurt... ik was best wat zenuwachtig maar dat was nergens voor nodig. Ik ben geweest in scarpellini oostende en omdat ik op dit forum wat tegenstrijdige berichten over deze winkel lees, wi...
Andere Reacties: 7 18-11-2007 13:03:01

Sabine
Huwelijkspremies??
Hallo,Ik hoorde dat je een aantal huwelijkspremies kan ontvangen? Welke zijn er in Belgie?Groetjes Sabine
Andere Reacties: 3 18-11-2007 11:52:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...