Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Tilly
huwelijksuitnodiging meerdere pagina's zelf maken in publisher???
halloik heb een vraagje ivm de huwelijksuitnodiging zelf maken in publisher!wie heeft ze ook zelf gemaakt in publisher???ik wil een uitnodiging met meerdere pagina's met veel foto's platliggend!!!als ik het voorbeeld afdruk begrijp ik niet hoe dit ee...
Andere Reacties: 1 21-11-2007 15:10:58

Elke
Vietnam
@ Van (als ik me goed herinner toch ...)Een tijdje geleden zat je op het forum ivm je geboorte-uitreksel dat je in Vietnam moest gaan halen. Mijn man en ik zijn juist terug van huwelijksreis in Vietnam (en Cambodja) en het was in één woord ...
Andere Reacties: 1 21-11-2007 14:49:15

steve
hoogmartens
hallo heeft er iemand ervaring met ceremoniemeester valeer hoogmartensgroetjes
Andere Reacties: 0 21-11-2007 13:15:56

Tania
@Sarah_Yo: fotograaf
Hallo,Ik wilde langs deze weg even laten weten dat ik absoluut geen reclame voor onze fotograaf wilde maken, of andere afbreken. Wij waren gewoon heel enthousiast dat we na een lange zoektocht onze fotograaf gevonden hadden (zeer budgetvriendelijk, e...
Andere Reacties: 8 21-11-2007 11:58:10

ilse
farah love
Wie kocht haar jurk bij Farah love en wil hier een foto plaatsen ?
Andere Reacties: 4 21-11-2007 11:05:59

sabrina
woorddienst
hallo,Zijn er onder jullie nog mensen die trouwen met een woorddienst ?Ik vind er niet zo heel veel van op het net...Misschien zijn er onder jullie die me wat verder kunnen helpen met de volgorde of met teksten e.d.Je mag dit altijd door mailen .Alv...
Andere Reacties: 1 21-11-2007 10:28:36

Ellen
@Soetkin ivm prijs jurken pronovias
SoetkinIn een van de vorige berichten las ik van jou dat je een spaanse site gevonden had waarop de prijzen van de pronovias jurken terug te vinden zijn. Je stelde dan voor pronovias coleccion 2008 price in te geven in google.Ik heb dit gedaan, maar ...
Andere Reacties: 3 21-11-2007 8:41:59

Anne
ceremoniemeester - DJ
Goedemorgend,We hebben gisteren een leuk kennismakend gesprek gehad met ceremoniemeester Guy De Kok, heeft iemand hier ervaring mee? Tevens is hij DJ in de feestzaal, ook iemand hiermee ervaring???
Andere Reacties: 1 21-11-2007 7:24:32

Ibe
Volgorde suite
Hye mede-bruidjes, ik zit hier met de handen in het haar over onze "suite". We trouwen enkel voor de wet maar willen vermijden dat iedereen zomaar door elkaar loopt en het een warboel wordt op het stadhuis. Dus welke is de volgorde van de s...
Andere Reacties: 1 20-11-2007 21:29:50

Anneleen
Universitaire Parochie Leuven
Dag allemaal,Zijn er onder jullie die getrouwd zijn of gaan trouwen in de universitaire parochie van Leuven (Begijnhofkerk of Sint-Lambertus-Kapel)? Zo ja, hebben jullie een eigen pastoor of laten jullie de viering doen door een pastor van de univers...
Andere Reacties: 5 20-11-2007 20:50:10

Kathleen
zwanger voor trouw?
Hey,we waren vandaag aan het praten over kindjes en wanneer er aan te beginnen.Nu hebben we een probleempje. Als we trouwen zou ik al 6 weken zwanger kunnen zijn.Merk je dit dan al aan je kleding? Toch wel belangrijk om te weten voor mijn trouwjurk...
Andere Reacties: 16 20-11-2007 19:25:18

Kathleen
zwanger voor trouw?
Andere Reacties: 0 20-11-2007 19:23:00

kelly
visagiste
Hallokes,Weet er iemand een visagiste die aan huis komt in de omgeving van Diest,Leuven,Tienen?
Andere Reacties: 3 20-11-2007 19:00:58

steve
zaal overeinde te As (bernini)
Halloik wilde even vragen of er onder jullie zijn die al feest gehad hebben bij overeinde te As? wij hebben ons feest daar geboekt maar ben eens benieuwd naar andere meningengroetjes
Andere Reacties: 1 20-11-2007 17:15:48

Tilly
Voorbeelden huwelijksuitnodigingen
hallo allemaalkunnen jullie mij helpen aan voorbeelden van huwelijksuitnodigingen???Jullie kunnen die sturen naar alaskanmalamute2@hotmail.comJullie zouden me daar fantastisch mee helpen!!!hartelijk dankTilly
Andere Reacties: 7 20-11-2007 15:36:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...