Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kim
Walking Diner...
Zijn er onder jullie die een walking diner of iets dergelijks doen ipv een avondfeest aan tafel bediend? Het schijnt dat de gasten dan niet veel zin meer hebben om te dansen omdat ze al constant rechtstaan... Iemand tips om lekker & uitgebreid te...
Andere Reacties: 6 25-11-2007 16:25:08

Kerry
Kleedjes Garamaj
Hallo!Heeft iemand een idee in welke prijsklasse de kleedjes van Garamaj liggen?Alvast erg bedanktgroetjesKerry
Andere Reacties: 3 24-11-2007 18:02:59

sandy
vervoer
Hallo iedereen,Kent er soms iemand adresjes om een koets of huifkar te huren in de regio Schilde, Schoten, Zoersel,...?Groetjes
Andere Reacties: 1 24-11-2007 16:23:29

ilse
snoepboeket
hallo,ik heb gehoord dat er ook snoepboeketjes bestaan,waar zijn deze te verkrijgen?Ik zou deze aan de bruidskindjes willen geven als bedankjealvast bedankt ilse
Andere Reacties: 8 23-11-2007 19:07:46

Cindy
onbekende tantes, nonkels, blablabla
de titel zegt het zelf. nu mijn schoonouders weten dat ik een aparte receptie doe op voorhand komt er daar plots weer 15 of 16 man bij. mijn ma wil dan ook weer mensen bijzetten omdat zij het doen. iemand met hetzelfde probleem?hoe leg je dit aan boo...
Andere Reacties: 14 23-11-2007 17:22:08

melissa
trouwkleed
Hey meidenik heb een maatje meer en ons budjet is niet te groot weten jullie waar mooie en toch goedkope trouwkleren zijn? We hebben max 600 euro voor mijn kleed :(groetjes melissa
Andere Reacties: 8 23-11-2007 16:44:02

melissa
website
heyik heb hier een tijdje geleden een website gezien waar je zaken kon bestellen huwelijksversieringen enz kussen voor de ringen ik hoop da jullie mij snappengroetjes melissa
Andere Reacties: 5 23-11-2007 13:03:11

Liesbeth
DJ Regio AALST - MOORSEL
hey meiden!!Ik woon in Lede en trouw op 17 mei 2008, ons feest is in Moorsel.Onze dj heeft het laten afweten, raden jullie bepaalde dj's aan of kennen jullie er uit deze buurt?Alle hulp is welkom!Alvast bedanktLiesbeth
Andere Reacties: 6 23-11-2007 12:03:46

Mieke
vervoer
Hoi bruidjes,ik ben op zoek naar origineel trouwvervoer voor ons en de suite. Mijn vriend droomt van een volkswagenbusje. Het hoeft dat niet te zijn, maar een busje zou wel leuk zijn. Het moet wel binnen ons budget passen (met andere woorden niet te ...
Andere Reacties: 6 23-11-2007 11:57:19

melissa
idee's ivm trikes
Hey medebruidenMijn vriend is een triker en zou graag mijn thema daarrond doen om hem te verrassen. kunnen jullie mij helpen?als ik toekom aan de kerk is dat met de wagen en na het ja woord vertrek ik met mijn vriend op een trike da is zijn droom dus...
Andere Reacties: 9 23-11-2007 11:39:34

dorien
Fotograaf regio Aalst-Ninove
Hallo,Wij zijn dringend op zoek naar een fotograaf regie Ninove-Aalst. Wij zouden zowel een album als een digitale versie van onze foto's willen.groetjes!
Andere Reacties: 7 23-11-2007 8:57:03

sandy
kledij bruidegom huren
hoi iedereen, ik vroeg me af of iemand winkels in antwerpen weet waar ze kostuums verhuren?alle tips zijn welkom!dank bij voorbaat sandy
Andere Reacties: 6 22-11-2007 23:32:57

veronique
Even mijn hart luchten...
Hoi Bruidjes,Even mijn hart luchten. Ik wacht nu al bijna een jaar op een huwelijksaanzoek van mijn vriend. Ik ben deze week verjaard, en ik had gehoopt dat mijn cadeau een verlovingsring zou zijn maar helaas!Mijn vriendinnen zijn al getrouwd of ga...
Andere Reacties: 24 22-11-2007 19:27:07

Femke
Kapel gezocht regio Londerzeel
Hey, wij trouwen deze zomer en zijn op zoek naar een mooie kapel of kleine kerk in de regio van Londerzeel ( ruim rond Londerzeel Wemmel - Asse - Puurs - Antwerpen ). Kan iemand ons helpen?Thanks
Andere Reacties: 1 22-11-2007 16:16:00

griet
trouwfeest in het water
Hallo,Hopelijk gebeurt het niet op jullie trouwfeest, maar trouwfeesten durven al eens in het water te vallen: ziekte, gebroken benen/armen/taarten, flauwvallen, kleed kapot...Voor een nieuw televisieprogramma op VijfTV, gepresenteerd door Sophie Dew...
Andere Reacties: 0 22-11-2007 15:18:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...