Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Dirk
Traiteur Dominique
Hey,Heeft er iemand ervaring met traiteur Dominique van Lichtervelde?Ciao,Dirk
Andere Reacties: 0 27-11-2007 8:52:13

Valérie
Februaribruidjes - uitnodigingen
Hoi allemaal,Zijn er nog koppeltjes die in februari trouwen? Wanneer versturen jullie de uitnodigingen met de Feestdagen in aantocht... Normaal is dit toch pas zes weken op voorhand he?Groetjes,Valérie 02-02-20008
Andere Reacties: 8 26-11-2007 22:26:10

Annelies
feestzaal
Hallo,Wij zij op zoek naar een toffe feestzaal voor volgend jaar. Heeft iemand ervaring met Ladeuze in Maarkedal? Lekker eten,gezellig interieur,...?Groetjes
Andere Reacties: 0 26-11-2007 18:15:45

lien
Trouwfeest augustus, bedankingskaart kerst?
Hey bruidjes,Wij hebben op ons trouwfeest van 25 augustus een bedankingkje meegegeven aan de gasten. Nu wilde ik heel graag nog een bedankingskaartje opsturen naar iedereen, maar tot nog toe is het er helaas niet van gekomen. Zou het een ideetje zijn...
Andere Reacties: 2 26-11-2007 17:27:07

katrien
mooie teksten over liefde, vriendschap, enz.
Hallo samen!Wij trouwen niet voor de kerk, maar willen wel een dankmoment doen net voor de receptie. Wij zouden graag werken met mooie teksten en muziek. Kent iemand een site waar je mooie teksten vindt? Heeft iemand voorbeelden van mooie teksten?mer...
Andere Reacties: 10 26-11-2007 17:25:23

stefanie
Organiseren vrijgezellenfeestje
Hallo allemaal,Ik organiseer het vrijgezellenfeestje voor een goede vriendin.(zou moeten doorgaan in april) Ik heb daar echt geen ervaring mee en weet dus niet zo goed waar te beginnen.Kan er mij iemand op weg helpen?Waar vind ik info over het organi...
Andere Reacties: 3 26-11-2007 16:47:14

Tineke
het gaat nog moelijk worden!
Eerst was Linea Raffaelli mijn favoriet, toen ineens ontdekte ik Pronovias.Nu ben ik vrijdag bij Lynx geweest (Linea Raffaelli) en die kleedjes waren super romantisch en er was eentje dat er echt uitsprong. Dit weekend ga ik naar een winkel die Prono...
Andere Reacties: 6 26-11-2007 15:39:19

dorien
Kasteel van Lebbeke - weinig eten???
Hallo,wij hebben zaterdag een afspraak gemaakt om de feestzaal van het Kasteel van Lebbeke te gaan bespreken. Nu heb ik hier al van een paar collega's gehoord dat ze daar met honger zijn buiten gegaan. Nog iemand vandezelfde mening?groetjes!
Andere Reacties: 7 26-11-2007 15:30:05

Tineke
prieeltje en witte loper
Voor onze ceremonie in de tuin van de feestlocatie zijn wij op zoek naar een prieeltje en een wiite loper.Weet iemand van jullie waar je dit kunt huren?Bedankt, Tineke
Andere Reacties: 7 26-11-2007 15:10:48

Katia
kapsel
Hallohierbij zou ik willen weten of jullie geen leuke site weten met bruidskapsels. Ik heb geen lang haar maar met wat geluk hangt het tegen de trouw op mijn schouders. Maar ik kan het zo moeilijk laten groeien. Wij trouwen in mei. Nu heb ik al vele ...
Andere Reacties: 1 26-11-2007 12:11:21

dorien
Feestzaal-De Montil, De Bataaf & De Zilverreiger?
Wij zijn nog dringend op zoek naar een feestzaal voor volgend jaar ! Iemand ervaring met bovenstaande zalen?bedankt!
Andere Reacties: 7 26-11-2007 10:43:27

wendy
ideeen/tips.
hallo medebruiden.we trouwen in augustus volgend jaar en we hadden ons bedacht om op de kerstkaarten al iets te schrijven over onze trouwdag.maar we weten niet zo goed hoe we dat gaan doen.kunnen jullie ons hierbij helpen.???alvast bedanktwendy
Andere Reacties: 1 26-11-2007 10:38:31

silvy
raad nodig: dagindeling
Hallo allemaal,Alle grote dingen liggen al vast bij ons en ik heb vandaag eens een dagindeling gemaakt. Ik schrok echt en denk dat het veel te krap is. Weet alleen niet hoe ik dit kan oplossen. Zou de uren van huwelijk + begin feest echt willen behou...
Andere Reacties: 7 25-11-2007 22:55:24

dorien
Advies Feestzalen
Hallo,Heeft er iemand van jullie reeds ervaring met volgende feestzalen:Kasteel Van Oudenberg - GeraardsbergenKasteel van Lebbeke - WiezeKasteel de Rozerie - AalstDe Snip - Moorselgroetjes!
Andere Reacties: 4 25-11-2007 20:06:25

Yasmina
Eigen Website
Hey BruidjesHebben jullie een eigen website in elkaar gestoken?Willen jullie het adres van jullie website hier achterlaten?Het is leuk om de website te bekijken van andere bruidjes!Groetjes 6/9/08Yasmina
Andere Reacties: 13 25-11-2007 19:08:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...