Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Eve
Badeendjes
Hoi,   Voor onze tafelversiering tijdens ons feest hebben we gekozen voor het thema 'eendjes' omdat wijzelf als huisdieren verschillende siereenden hebben. Ik ben nu dus op zoek naar winkels/groothandels waar ik verschillende soorten badeendj...
Voorbereiding Reacties: 9 13-7-2011 8:30:02

Katrijn
nog noooooooit meegemaakt!
Dag meiden!   Gisteren heb ik wat meegemaakt! 's avonds kreeg ik telefoontjes van mensen die mijn auto wilden kopen! Ik was helemaal in shock want ik had mijn auto helemaal niet te koop gezet en vroeg waar hij dan wel niet te koop stond. Op auto...
Voorbereiding Reacties: 12 13-7-2011 6:46:57

Baci
nog 2 weken en de hel barst los binnen familie
Hey bruidjes   Nog twee weken en de hel is hier aan het losbarsten... Mijn ouders zijn gescheiden.. Mijn zus heeft mijn papa al 10 jaar niet meer gesproken... Mijn zus wil niet in dezelfde kamer, mijn zus wil niet mee op de dezelfde foto, mijn p...
Voorbereiding Reacties: 18 12-7-2011 23:00:26

Julie
Grote strik voor op auto
Dag bruidjes!   Ik ben dringend op zoek naar een mega grote, bolvormige, witte strik voor op onze bruidswagen. Ik vind enkel een Nederlandse site die dit aanbiedt en vrees ervoor dat dit niet meer op tijd tot hier zal geraken ...   ...
Voorbereiding Reacties: 4 12-7-2011 22:48:35

Cindy
't is bijna zover
Nog 2 dagen 2 uren en 10 min en de mooiste dag van mijn leven breekt aan! I can"t wait
Voorbereiding Reacties: 5 12-7-2011 21:50:05

Claudia
Binnenlocatie Hulshout - Heist op den Berg - Lier - Herentals
Hoi allemaal,   Met nog maar 30 dagen op de teller zijn we nog o zoek naar een binnenlocatie voor de fotoshoot voor het geval het slecht weer zou zijn. De trouw gaat door in Hulshout, dus liefst regio Hulshout - Heist o/d Berg - Lier - Herentals...
Voorbereiding Reacties: 0 12-7-2011 19:24:39

Claudia
Nog een maandje
Bij mij is het nog exact een maandje! Ik wilde toch even mijn vreugde delen na een veel te zware werkdag... Hoelijk gaat het weer wel iets beter zijn dan vandaag. Bij ons hebben er wel een aantal mensen afgezegd voor het avondfeest, maar ik ben ervan...
Voorbereiding Reacties: 6 12-7-2011 18:48:39

Linde
geloften schrijven
Dag iedereen, Mijn verloofde en ik hebben afgesproken dat we onze geloften zelf gaan schrijven. Een mooi gedachte maar niet zo simpel. Nu heb ik al een poging gedaan en vraag ik me af of dit een beetje çava is.. Het mag wel ontroerend zijn maar...
Voorbereiding Reacties: 15 12-7-2011 14:59:21

Kelly
Checklist
Zijn er hier mensen die een zeer gedetailleerde checklist hebben. Ik heb er een paar opgezocht op internet en moet er mij daar nog eens aanzetten maar zijn er hier mensen die er al hebben. Kwestie van de checken en te vergelijken en nog eens dubbel z...
Voorbereiding Reacties: 12 12-7-2011 13:06:48

Sofie
rode loper te koop!
Hoi lieve dames (en heren, wie weet..)   Intussen zijn wij al drie dagen getrouwd!!! Een heerlijke, zalige, geweldige dag: perfect zoals ik hem mij gedroomd had!!! In onze feestzaal hadden we een rode loper gelegd van 17meter in totaal: ...
Voorbereiding Reacties: 6 12-7-2011 13:05:15

aurélie
witte paraplu's... waar kopen
Hoi!   Ik trouw zaterdag en ben dus op zoek naar witte paraplu's. Weet iemand waar ik deze zou kunnen kopen?   Groetjes en alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 6 12-7-2011 13:01:25

Eva
Vrienden toevoegen?
Hoe kan ik vrienden toevoegen aan mijn account?   Groetjes! 
Voorbereiding Reacties: 1 12-7-2011 12:23:10

marjan
even stress ventileren...
Hey mede bruidjes,   Nog 3 dagen en het zit me niet mee...Gisteren gaan eten met de schoonouders en er is uit het niets een ruzie ontstaan (eigenlijk om iets heel stom). Zij hebben nu gezegd dat ze niet meer willen komen naar den trouw (mijn sc...
Voorbereiding Reacties: 9 12-7-2011 8:52:37

Ann
Vrijgezellendagje / avond
Hey,   Ik had beloofd dat ik een verslagje ging komen uitbrengen over onze vrijgezellendag/avond, dus hier zijn we dan. Zaterdagmorgen zijn een paar vrienden ons komen halen om 10u, richting station, Daar moesten we de trein nemen waarvan we...
Voorbereiding Reacties: 6 12-7-2011 8:14:57

Penny
slaapproblemen
Hoi,   heeft er iemand een tip voor een middel om te slapen? Ik heb geen stress of zenuwen maar slapen gaat heel moeilijk sinds een paar dagen... Onze teller staat om 8 en zou graag wat slapen voor ik volgende week met wallen onder mijn ogen ...
Voorbereiding Reacties: 9 12-7-2011 0:37:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...