Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Claudia
Gastenboek
Hoi allemaal,   Wij hebben een vraagje ivm ons gastenboek. Wij hebben een kaft met allemaal aparte blaadjes. Voor elke gast is er één blaadje met vragen op. Nu weten we alleen niet goed hoe we dit moeten aanbrengen. Leggen we de blaadj...
Voorbereiding Reacties: 9 18-7-2011 20:07:34

Katrien
Cadeautje voor de ouders... CHECK :-)
Beste medebruidjes   Een mooi cadeautje vinden als bedanking voor de ouders is niet altijd zo evident... Het moest iets mooi zijn, iets blijvend en toch iets waar de mensen iets mee zijn... Niet zoiets dat eerst op de kast komt te staan omdat ze...
Voorbereiding Reacties: 8 18-7-2011 19:40:11

kim
o jee
met nog 18 dagen op de teller hoop ik echt dat ik niets vergeten ben! heeft er nog iemand dit gevoel? wat kan ik hieraan doen?
Voorbereiding Reacties: 8 18-7-2011 19:35:19

liesbeth
vrijgezellen was TOP! Mijn kapper is een FLOP!!
Dit weekend hebben we ons vrijgezellen gehad, en het was super! Ik zag er zooo tegenop, maar het was dik in orde...  Eerst koekjes gebakken met de vriendinnen, die ik dan moest ruilen voor cadeautjes...  Deze moest ik dan op het eind van de...
Voorbereiding Reacties: 10 18-7-2011 18:28:47

rina
nog 46 dagen
Gisteren kleed gaan passen om laten in te nemen moet rond 20 augustus terug gaan om laatste pas te doen Hopelijk kom ik nu niet te veel meer bij Ringen gisteren ook gekozen na lang twijfelen en zoeken Als nu de genodigde nog optijd willen laten weten...
Voorbereiding Reacties: 3 18-7-2011 17:42:04

Leen
Bruidjes van november 2011?
Hoi iedereen,   Ik kan toch zeker niet het enige bruidje voor november zijn, hé! Wie trouwt er nog allemaal in november dit jaar? Hebben jullie alles al geregeld? Wanneer versturen jullie de uitnodigingen? Hebben jullie iets voorzien (stola...
Voorbereiding Reacties: 7 18-7-2011 17:28:23

virginie
Save the date kaartjes
Hallo,   Heb hier al veel gelezen over die magneten en vindt het zelf ook zeer interessant. Kan iemand me een richtprijs geven en levertermijn? Groetjes  
Voorbereiding Reacties: 2 18-7-2011 14:40:28

virginie
Reis Mauritius
Hallo iedereen,   Als alles goed gaat gaan we 14dagen naar Mauritius naar het hotel le prince maurice iemand ervaring mee?  
Voorbereiding Reacties: 6 18-7-2011 14:37:50

Wendy
Trouwt er nog iemand op 11 mei 2012/ trouwkleed gevonden. Joepieeeeeeeeee
Hallo   Zijn er nog bruidjes die op 11-05-2012 trouwen. Wat hebben jullie allemaal al geregeld. Wij: - waterburcht voor de wet ( trouwen niet in gemeentehuis) - zaal - fotograaf staat voor 99 procent vast - slaapplaats voor sommige gas...
Voorbereiding Reacties: 4 18-7-2011 11:51:42

sjoeke
Onze dag, 15 juli 2011, stralend !
Onze dag zit er alweer op, en het was GEWELDIG !!! 's Morgensvroeg zat ik al rond half zes buiten, wat een geweldig zicht, geen wolken, droog en enkele uren later volop zon. Om zeven uur kwam mijn buurvrouw aan om m'n schmink te verzorgen, zij hee...
Voorbereiding Reacties: 5 18-7-2011 10:49:06

Bruidje
Mini smarties als bedankjes
Hey   Ik ben op zoek naar crème of champagnekleurige mini smarties om aan de gasten mee te geven als bedankjes. Wij zijn van plan om kleine flesjes met onze naam op ermee te vullen en omdat de fleshals smal is willen we er graag mini smarti...
Voorbereiding Reacties: 4 18-7-2011 10:38:45

Filipa
Spannend!!! Kriebeltje, kriebeltje...
Hoi bruidjes en gommetjes,   Na een aantal super drukke dagen heb ik eindelijk een beetje tijd om op het forum te vertoeven :-)  De drukte was vooral door het werk en door het feit dat mijn ouders vanavond vanuit Portugal aankomen, spannen...
Voorbereiding Reacties: 18 18-7-2011 7:38:07

Valérie
save the date reacties
Hey,   eventje een gelukkig moment met jullie delen. Ik had begin juli save-the-date-kaartjes gemaakt voor ons huwelijk via vistaprint. DEze week belde de postbode aan met het pakje, onze bestelling. Was benieuwd naar het resultaat: prachtig n...
Voorbereiding Reacties: 7 17-7-2011 23:43:04

tiffanie
en dit enkele uren voor mn verjaardag... zucht!
Hallo allemaal,   Graag zou ik mijn hart hier eens willen uitstorten! Pff...   Mijn ouders waren dus 2 jaar uit elkaar toen ze terug bij elkaar gekomen zijn. Ik wist meteen dat het niet van harte was, en steunde hun beslissing voor de ...
Voorbereiding Reacties: 5 17-7-2011 22:50:47

Lilabluestar
Auto van autodealer als trouwvervoer?
Dag bruid(egommet)jes, mijn verloofde en ik willen absoluut geen bergen geld uitgeven aan trouwvervoer (de rest kost al genoeg! Nu heb ik al eens gelezen dat men aanraadt naar een garage te stappen en een proefauto te lenen. Heeft iemand van jullie d...
Voorbereiding Reacties: 5 17-7-2011 22:25:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...