Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

An
WhoepWhoep!
Tijdens mijn 'jeugdjaren' werd WhoepWhoep wel eens gebruikt als ik een goed examen had afgelegd. Of toen ik tijdens de 'Eurovisiesongavond' de winnaar had aangeduid nog voor de liedjes gezongen waren. (Je kent dat wel, samen met vrienden naar het Eur...
Voorbereiding Reacties: 5 17-7-2011 20:47:38

A.
En de kilo's vliegen :(
Pffff... een heel jaar proberen een aantal kilo af te vallen, uiteraard lukt het me dan niet. Maar sinds vorige week maandag ben ik er al 3 kwijt puur van de stress, zenuwen,....     Dinsdag moet ik mijn jurk gaan ophalen..&...
Voorbereiding Reacties: 1 17-7-2011 19:58:19

Fairytale Bride
Trouwen voor wet op anderen dag dan feest
Hallo iedereen,   zijn er onder jullie die op een andere dag getrouwd zijn voor de wet en bv dag nadien het grote feest gegeven hebben? Zo, ja: wat waren jullie ervaringen?   Hebben jullie de dag van het burgerlijk huwelijk ook iets zee...
Voorbereiding Reacties: 5 17-7-2011 17:08:00

Claudia
Complexe situatie
Hoi allemaal,   Ik zit weer met een lastige situatie... Mijn oma weet nog altijd niet of ze naar ons feest wilt komen. Toen we de uitnodiging gingen afgeven zei ze van niet, want het is zo ver rijden (een dik uur), ze wilt niet blijven slapen, z...
Voorbereiding Reacties: 10 17-7-2011 17:04:48

Sharon
Ik heb echt fantastische vriendinnen
Hoi ladies,   Gisteren was mijn vrijgezellen! I had the time of my life! Het was echt fantastisch. Ik had vorige week al 3 briefjes in de brievenbus gehad: - 'Waar is het toilet aub?' Vertaal dit zinnetje in het Spaans tegen zaterdag, j...
Voorbereiding Reacties: 15 17-7-2011 12:47:08

Nienke
Enveloppendoos is klaar
Aangezien wij als thema voor ons huwelijksfeest 'VW-Kever' hebben en niet direct een enveloppendoos vonden die ons aanstond, zijn we er zelf maar ingevlogen om er eentje te maken.   En wat voor een. 111cm lang, 30cm breed en 35 cm hoog, volledig...
Voorbereiding Reacties: 8 16-7-2011 23:00:39

Claudia
Ijskar gezocht
Hoi allemaal,   Wij willen graag de mensen trakteren op een ijsje. We trouwen in Hulshout en zijn dus op zoek naar een ijskarretje in die omgeving. Iemand tips?   Groetjes, Claudia 
Voorbereiding Reacties: 7 16-7-2011 21:48:17

lies
vrijgezellen
Ze komen me dadelijk halen voor mijn vrijgezellen, spannend... Alles wat  vroeger eerst zo ver weg leek staat nu opeens voor je neus, tijd gaat dan toch snel voorbij.
Voorbereiding Reacties: 3 16-7-2011 18:05:33

Evi
Locatie ontbijt GENT (bij Stadhuis)
Hey iedereen,   We trouwen op verschillende dagen voor wet en kerk. Op 5 augustus trouwen we voor de wet in het stadhuis van Gent om 9u15.We zouden daarna (waarsch tegen 9u45 gedaan) willen gaan ontbijten ergens in de buurt maar hebben geen...
Voorbereiding Reacties: 3 16-7-2011 15:34:07

Kim
26 mei 2012 koppels
Hey! Van de bruidjes die trouwen op 26 mei 2012 wat hebben jullie allemaal al geregeld?? Wij onze feestzaal :D, moet ik nu pannikeren?? En waarom precies hebben jullie deze dag gekozen?? Ik heb een voorstel, als we nu allemaal gezamenlijk de kome...
Voorbereiding Reacties: 8 16-7-2011 9:49:32

Severine
ideeën voor kindjes aan de kerk
Tja, zoals de titel kan vermoeden, zijn we nog op zoek om iets te geven aan de kindjes aan de kerk. wij hadden eerst aan 'n snoepbrochette gedacht, maar hoorde onlangs dat het rond 3euro draait en vind het nogal prijzig. en hoeveel stuks voorzie je e...
Voorbereiding Reacties: 7 16-7-2011 0:20:23

sonja
www.novodistribuciones.com
Iemand hier al iets besteld ?    
Voorbereiding Reacties: 0 15-7-2011 20:01:08

dorien
huwelijksdagverzekering afsluiten
hallo allemaal,   ik ben bezig met eens te kijken wat we nu juist allemaal al hebben gedaan voor onze trouw en bij de stappen die ik aan het overlopen ben staat er bij : huwelijksdagverzekering afsluiten ....   wat houdt dit juist in? doe...
Voorbereiding Reacties: 4 15-7-2011 16:36:01

Linde
schoenkeuze
Dag iedereen,   Ik heb hier een raar vraagje ivm mijn schoenkeuze. Eigenlijk is het probleem tweedelig Om te beginnen willen we onze trouw wat retro getint doen: mijn kleed, zijn kostuum, onze auto..   Het eerst probleem (en misschien...
Voorbereiding Reacties: 12 15-7-2011 15:55:40

dorien
http://www.cartarosa.be/huwelijkskaarten/trouwkaart_foto.html
oh een uitnodiging in de vorm van een rijbewijs, of een magazine ... lijkt me erg leuk!!!   iemand hier ervaring mee?
Voorbereiding Reacties: 10 15-7-2011 15:29:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...