Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Claudia
Vraagjes ivm gastenboek
Hoi allemaal,   Ik heb een vraagje ivm de organisatie van het gastenboek. Ons gastenboek bestaat allemaal uit losse blaadjes. Per gast is er dan eigenlijk één blaadje dat ze moeten invullen met vraagjes over ons en wat zij denken over ...
Voorbereiding Reacties: 2 9-7-2011 8:48:52

Orily
Al 62 dagen getrouwd ..... En nog steeds aan het nagenieten van onze dag!
Hallo bruidjes en bruidegommen!   Ons dagje is idd nu ondertussen al 62 dagen geleden ... Het was een ZALIGE dag! Wel heel vroeg in de ochtend. Om kwart na vijf liep onverbiddelijk de wekker af. Aangezien ik de avond ervoor maar om 12u in mijn...
Voorbereiding Reacties: 12 8-7-2011 22:17:42

Caro
Vrijgezellen - teleurgesteld!
Dag bruidjes   Ik heb even nood om hier mijn beklag te doen, aangezien ik het tegen mijn vriendinnen niet kan zeggen. Mijn schoonzus heeft daarnet haar mond voorbij gepraat en ik weet nu waar mijn vrijgezellenfeestje zal plaatsvinden. Ben ec...
Voorbereiding Reacties: 14 8-7-2011 20:14:13

karine
DRINGEND GEZOCHT........sterrenschijters
Met nog 14 dagen op de teller ben ik dringend op zoek naar 150 sterrenschijters!! Wij zouden dat graag aan de mensen geven tijdens onze openingsdans!! Ben al bij 3 carnavalswinkels, ava, paradisio en zelfs enkele bakkers gaan kijken maar noppes, of e...
Voorbereiding Reacties: 6 8-7-2011 18:20:33

Melodie
Bart Claes - geruchtenmolen (voor de bruidjes die twijfels hadden een hart onder de riem te steken)
Bart Claes Catering reageert op de geruchten Het bedrijf Bart Claes catering heeft al enkele maanden te maken met een geruchtenstroom over een mogelijk faillissement. Omdat de verhalen bleven opduiken heeft Bart Claes besloten om met een krachti...
Voorbereiding Reacties: 4 8-7-2011 14:25:08

Roxanne
Foto's van de mooiste dag van mijn leven
Na meer dan 365 dagen af te tellen is onze mooie dag voorbij.. Het was een prachtige dag!  Voor de nieuwschierige bruidjes hier enkele foto's   De feestzaal: Slootjeshoeve in Berlaar http://www.facebook.com/photo.php?pid=7254550&l=f637...
Voorbereiding Reacties: 12 8-7-2011 12:47:21

A.
AVA goedkoopste?!?!
Aangezien we de zaal zelf moeten verzorgen qua aankleding e.d. vroeg ik me af of AVA het goedkoopste is om servetten, tafelpapier, tafellopers,... te kopen?
Voorbereiding Reacties: 9 8-7-2011 11:37:55

Monica
Mini's
Hallokes, Wij zijn op zoek naar het verhuren van mini's. Buiten dockx vind ik precies zo niemand of waar prijzen bij staan. Hebben jullie nog een ideeke waar je deze kunt huren?  Wij wonen tegen st.niklaas maar mag ook regio Antwerpen.  Thx...
Voorbereiding Reacties: 6 8-7-2011 11:05:05

Sonia
Help! Bijgekomen door stress!
Help! Sommige mensen vallen af door stress, maar ik ben juist het tegenovergestelde! Vorige week laatste pas gehad en kon nog net in mn kleed, maar vanmorgen op de weegschaal gestaan en toch weer 700 gram verzwaard en de meeste stress moet nog ko...
Voorbereiding Reacties: 10 8-7-2011 8:57:33

Cindy
augustus 2012 - bruidjes
Wie gaat er nog in augustus 2012 trouwen? Wij de 25e... De dag ervoor is ons oudste dochtertje jarig (6jaar) en we vroegen ons af of we daar nog eens aandacht aan moeten besteden de 25e,of is dat een beetje 'vijgen na pasen'? Uiteraard krijgt ze d...
Voorbereiding Reacties: 8 8-7-2011 8:43:51

nancy
joehoe
nog een paar uurtjes op de teller en dan ben ik een getrouwde vrouw!!!!!!!!!!!
Voorbereiding Reacties: 5 8-7-2011 8:19:35

dagmar
noog enkele uurtjes
binnen enkele uurtjes ben ik getrouwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voorbereiding Reacties: 7 8-7-2011 6:27:09

Severine
ideeën gastenboek
hallo bruidjes,   ik ben nog steeds op zoek om: - gastenboek zelf (heb reeds ava gedaan, maar vind daar m'n ding niet), regio roeselare - ideeën om gastenboek te maken Kan iemand me helpen? Mercikes  
Voorbereiding Reacties: 2 8-7-2011 0:22:03

tania
Getrouwd en super gelukkig!!!!!
Hallo, intussen al 6 dagen geleden dat we getrouwd zijn, een heel jaar voorbereiding en dan o zo snel voorbij. Hebben al vaak met heimwee terug gedacht aan onze dag. Goeie tip, geniet ervan met volle teugen en nog een tip als je kinderen hebt, nee...
Voorbereiding Reacties: 9 7-7-2011 23:07:05

Darline
paar vraagjes
hallo, Met nog maar 15 dagen op de teller zijn weer een paar zaakjes geregeld maar zijn er ook een paar dingen waar ik hulp bij nodig heb. Ben nog op zoek naar fotolocaties in de buurt van Baasrode/Dendermonde. Zowel binnen als buiten.   Als de ...
Voorbereiding Reacties: 3 7-7-2011 22:39:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...