Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Stephanie
parkeervergunning aan de kerk aanvragen - Antwerpen
Dag bruidjes, Het ene vraagje na het andere stelt zich! We trouwen in Antwerpen centrum en moeten dus een parkeervergunning aanvragen bij de politie voor die ochtend. Heeft iemand van jullie dit al gedaan en weten jullie wie (welke dienst) &nb...
Voorbereiding Reacties: 7 7-7-2011 17:39:29

Vicky
Nog net 1 jaar!!!
Hoi allemaal, Nog juist 1 jaar!!! Ja, 365 dagen en wij trouwen!!! Ik kijk al de hele dag op de klok en zeg steeds tegen mijn ventje, nog een jaartje en dan zijn we nu dit aan het doen... Hebben jullie dat ook? Vandaag is het dan ook nog 365 dagen ...
Voorbereiding Reacties: 9 7-7-2011 16:06:29

mieke
The count-down:-)
Dag lieve bruidjes   Hier een ontzettend gelukkig bruidje vandaag! Er staan nog 365 dagen op de teller!!!!!!! Joehoe!!! Onze -1ste huwelijksverjaardag dus vandaag. Ik heb deze morgen mijn aanstaande eens goed verrast. Wij zijn een welnes...
Voorbereiding Reacties: 4 7-7-2011 14:16:01

Eline
Na lang twijfelen, nu wordt onze dag ECHT onze dag, met betekenis!!!
We hadden dus 1 september 2012 als trouwdatum. Maar sinds vandaag is het 23 juni 2012 geworden, de dag dat dan ook net 6 jaar samenzijn!!!!!!!!!!! Het heeft toch net dat tikkeltje meer betekenis! De zaal en DJ konden gelukkig mee veranderen. We wilde...
Voorbereiding Reacties: 3 7-7-2011 14:14:09

Claudia
Antennelintjes maken
Hallo,   Kunnen jullie mij misschien helpen. Ik wil zelf antennelintjes maken. Dus zo slierten lint met een roosje aan, maar hoe kan ik die roos het best bevestigen en hoe maak ik ze dan vast aan de antenne? Of hoe maken jullie antennelintjes...
Voorbereiding Reacties: 7 7-7-2011 13:43:02

Baci
AAAH paniek wachtwoord email geweigerd
Hey dames   Ik heb een groot probleem... Sinds vanmorgen doet mijn hotmail-account het niet meer :( Ik typ het e-mailadres en het wachtwoord en alles wordt geweigerd!! :(   Grote paniek natuurlijk want de bevestigingen voor de trouw, alle ...
Voorbereiding Reacties: 4 7-7-2011 13:16:49

ilse
baby bij huwelijk betrekken
Wij trouwen op 02 sept en ons zoontje gaat dan 3 maand zijn.  Ook al is het onze grote dag wil ik toch hem een beetje erbij betrekken, alleen weet ik enkel niet hoe.  We trouwen enkel voor de wet dus we kunnen hem niet echt in een...
Voorbereiding Reacties: 3 7-7-2011 12:57:01

Ann
trouwkleed
Deze namiddag ga ik voor de laatste maal men trouwkleed passen! Hopelijk gaat het goed zijn... nu zijn we echt aan het aftellen begonnen.   En volop bezig met menu's en naamkaartjes te maken! Ook zouden we op iedere tafel een blad leggen waa...
Voorbereiding Reacties: 9 7-7-2011 11:04:30

Sara
Last-minute Mustang vinden
Hey   Mijn man-to-be vindt een Mustang zowat de mooiste auto die er is. Daarom had ik graag een Mustang als trouwvervoer geregeld. Omdat mijn ventje niet echt geld wou uitgeven aan het vervoer, mochten we echter een leuke bruidswagen lenen van ...
Voorbereiding Reacties: 4 7-7-2011 9:44:22

Stephanie
Iemand ervaring met een hond op het vliegtuig?
Iemand ervaring met reizen met een hond? Wij komen van het buitenland en brengen onze hond mee naar Belgie voor onze trouw. Nu blijkt dat de dierenarts al een jaar verkeerde informatie heeft geven, met als gevolg dat we met een tijdsprobleem zitten v...
Voorbereiding Reacties: 5 7-7-2011 5:04:21

Lobke
ceremonie stadhuis Gent
Beste allemaal, wij trouwen binnen een maand in het stadhuis in Gent. omdat we niet om 9 uur al in het stadhuis wilden staan, hebben we dan toch gekozen voor de dienst "met ceremonie" zodat we om elf uur kunnen trouwen. Nu begon ik mij af te vragen w...
Voorbereiding Reacties: 4 6-7-2011 22:22:45

A.
<< check... check... check.. >>
And i love it!!!!!!   Ondanks dat ik de hele week gewerkt heb, heb ik enorm veel van mijn 'to do' lijst kunnen afvinken: - kaars is gehaald en ze is echt mooi voor maar 25 euro << kaarskesprocessie Lummen >> - traiteur weet wat...
Voorbereiding Reacties: 7 6-7-2011 22:12:52

Vicky
Help liedje aub
Beste bruidjes en gommetjes, Ik ben volop bezig met een powerpoint voor onze save the date! En ik zou heel graag het liedje van Kenny G, forever in love hierop zetten. Nu krijg ik het nergens gedownload. Zou iemand mij aub dringend willen helpen wan...
Voorbereiding Reacties: 3 6-7-2011 21:18:02

vanessa
tekst voor op kaars
we geven aan ons getuigen een kaars maar willen daar een kort zinnetje op zetten voor hen te bedanken, iemand een idee want ik heb geen inspiratie meer   mercikes
Voorbereiding Reacties: 2 6-7-2011 20:32:00

Claudia
Autoversiering
Hoi allemaal,   Wij rijden met eigen auto's naar kerk, gemeentehuis en fotoshoot enzo. Nu ben ik nog op zoek naar leuke websites voor antenneversiering en iets van versiering voor aan de klinken. Ook zoek ik nog iets voor op de hoedenplank te le...
Voorbereiding Reacties: 7 6-7-2011 19:39:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...