Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

A
Fie Vandevin of 't Oogenblik?
Wij zitten met een groot dilemma: Fie Vandevin of Johan Van Cutsem van 't Oogenblik nemen als fotograaf? We hebben bij allebei schitterende dingen gezien waardoor we het niet meer weten.. Iemand ervaring met één van de twee?Astrid08.09.07
Fotografie Reacties: 6 6-9-2006 19:59:22

vanessa
Mauritius ofPaphos
Hallo,Zijn er mensen die ervaring hebben of mensen kennen die er ervaring mee hebben om in juli op huwelijksreis te gaan naar Mauritius of Paphos.Ik hoorde dat het in Mauritius dan winter is en ik ben bang dat Paphos dan weer te warm zou zijn?Iemand ...
Andere Reacties: 4 6-9-2006 18:31:11

Brenda
sorry maar ben weer het adres kwijt van de zustersite
sorry dit is een vraag die al heel dikwijls gesteld is maar ik zoek het juiste adres van de zustersite.Ik ben het maar weer eens kwijt.alvast bedankt groetjes brenda
Andere Reacties: 2 6-9-2006 16:46:05

inge
liedje in kerk
Hallo meisjes,Ik zou graag in de kerk zelf een liedje zingen voor mijn 'man'i.p.v. een tekst voor te lezen. Heeft iemand van jullie een idee welk liedje hiervoor geschikt zou kunnen zijn? Ikzelf had gedacht aan 'Altijd heb ik je lief' maar vind het...
Andere Reacties: 3 6-9-2006 16:09:58

Lien
tips : feestzalen in Antwerpen ?
Hallo allemaalEen tijdje geleden vertoefde ik hier ook erg vaak, maar nu is het de beurt aan mijn schoonzusje.ZE is ten huwelijk gevraagd en zouden graag volgend jaar september trouwen.Kan iemand een zaal aanbevelen in het Antwerpse ? Wij dachten al ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 6-9-2006 15:46:15

els
op zoek naar andere trouwsite
hey!Ik was vorige week per ongeluk op een andere trouwsite geraakt, maar ik weet niet meer welke!Je kon er verschillende onderwerpen zien en andere bruidjes hadden er dan foto's opgezet van wat ze gemaakt hadden of al gekocht hadden. Ik weet dat 1 va...
Andere Reacties: 2 6-9-2006 14:56:50

Annick
Trouwkleed simpel maar elegant te koop
't Is maar voor 1 dag en het kost een bom geld ! Beter een tweedehandskleed kopen en je geld bijhouden voor de honeymoon !Maat 42-44, simpel maar elegant met kleine sleep en band rond de nek. Indien interesse : mail me annick.van.mullem@acscleaninggr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 6-9-2006 13:51:15

vanessa
datum huwelijk
Hallo iedereenNa lang twijfelen hadden we onze trouwdatum vastgelegd, 25 augustus 2007, en trouwen in de gemeente waar we nu wonen (asbeek) wonen hier nog maar 2 maand. Nu bleek inneens 2 weekenden geleden ook die datum 25 augustu dat het kermis is v...
Andere Reacties: 6 6-9-2006 13:48:19

carmen
Mooie locatie in Hamme
Beste bruidjes, Ik trouw op 28/07/07 voor de kerk in Hamme. Nu zoeken we nog een mooie locatie in Hamme om foto's te gaan nemen. Er is natuurlijk de Durme, maar kent iemand naar specifieke plaatsen, waar het echt mooi is? Alle voorstellen zijn welkom...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 6-9-2006 13:47:26

Kevin
Hof Van Reyen
Hallo, Op 19 mei trouwen wij en wij hebben de feestzaal Hof Van Reyen te Boechout vastgelegd. Heeft er al iemand ervaring met deze zaal?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 6-9-2006 12:00:34

Annelies
wat meegeven aan bruidskindjes?
Hallo iedereen,ik ben al een tijdje mijn hoofd aan 't breken oevrw at we aan onze bruidsmeisjes zouden geven zodat ze niet met lege handen de kerk binnenwandelen... Ik dacht eventueel aan een mooie knuffel, iest met bloemetjes... Hebben jullie nog lu...
Andere Reacties: 6 6-9-2006 11:14:05

Caroline
Hotel voor huwelijksnacht gezocht: Oost-Vlaanderen
Wij trouwen volgende zomer en geven ons feest in Moerbeke-Waas. Het zal niet mogelijk zijn om van daar na het feest naar onze stek in Vlaams-Brabant terug te komen (en we hebben natuurlijk geen zin om bij onsze ouders te gaan slapen ;);)). We zijn da...
Andere Reacties: 2 6-9-2006 10:19:27

Valerie
Locatie voor Fotoreportage Gent
Hoi,Weet er iemand toffe locaties zijn in Gent voor onze fotoreportage? Wij zouden graag zo iets industrieels hebben, oude bedrijven,...Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 4 6-9-2006 10:17:02

lisa
jacquet of kostuum?
hallo bruidjes,Wat vinden jullie het mooist? en wat wordt er nu meest gedragen door de herensuite? Nog niet veel trouws gedaan, dus ik weet niet goed wat nu gangbaar is, de jacquet of een mooi modern kostuum?
Andere Reacties: 7 6-9-2006 8:24:48

Katleen
Tekstje vragen getuigen
Hoi medebruidjes,Is er iemand die een tof tekstje heeft om bij het cadeautje te steken dat we aan onze getuigen gaan geven op het moment dat we hen vragen getuigen te zijn? Groetjes Kate
Andere Reacties: 2 6-9-2006 7:47:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...