Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

elke
eten in buffetvorm?
hallo, heeft er iemand van jullie ervaring met het eten tijdens het trouwfeest in buffetvorm?We twijfelen of we voor die formule zouden kiezen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 8-9-2006 11:47:03

Rebecca
Misboekje
HoiIk zou goed op tijd aan het misboekje willen beginnen, omdat ik veel zelf wil schrijven, maar ik heb geen idee hoe ik eraan moet beginnen.Zijn er mensen die hun boekjes eventueel zouden willen mailen? Niet om over te nemen, maar als voorbeeldjes?...
Religie Reacties: 3 8-9-2006 10:43:58

Katleen
tekstje voor bedankingsfoto's
Hallo iedereen,wij zijn gisteren onze bedankingsfoto's gaan halen bij onze fotograaf maar ik zou graag aan de achterkant van de foto eventueel nog een bedanktekstje vermelden. Zijn er soms (ex)bruidjes onder jullie die hiervoor mooie tekstjes hebben?...
Fotografie Reacties: 1 8-9-2006 10:17:43

Benedikte
zegenbede voor in viering?
Hallo,Ik ben wanhopig op zoek naar een mooie zegenbede voor op het einde van de viering, waarin er geen verwijzingen naar God worden gemaakt. Mijn inspiratie om zelf te schrijven is op, wie weet kennen jullie een mooie tekst?Alvast bedankt! Bene
Religie Reacties: 4 8-9-2006 9:19:55

Sofie
Morgen is het de dag! Wie nog?
Ja morgenis het de dag en ik heb nog zoveel te doen, poetsen vooral!!!en ik heb niemand om me te helpen dat is minder he! mijn ma woont 220 km van mij af! ik ga er maar eens aan beginnen zeker! Met een bad!
Andere Reacties: 5 8-9-2006 7:47:13

lisette
Aan Ann-sophie
Hoi hoi,Nou ik ben getrouwd en het was SUPER!!! Even gauw jou een geweldige dag toewensen. Mijn verslagje komt na mijn huwelijksreis, we gaan zo naar Curacao. Heel veel succes vandaag!!!!!Ik zal aan je denken!!Groetjes,Lisette
Andere Reacties: 0 8-9-2006 0:33:04

Birgit
Rode loper?
Hoi iedereen,ik vroeg me af of iemand me nu precies kan vertellen hoe de "kerk-rekening" in mekaar zit. Wij trouwen om 14u, en het gebruikelijke bedrag voor kerk e.d. is €244. Nu hoor ik van sommige mensen dat daar al een deel in verv...
Religie Reacties: 2 7-9-2006 21:33:00

Inge
misboekje nalezen
Hey bruidjes,We trouwen op 30 september en moeten dus dringend ons misboekje laten drukken. Zijn er onder jullie die het even willen nalezen zodat er geen foutjes meer instaan?Sturen jullie je emailadres dan even door?Alvast bedankt!Inge30/09/2006
Religie Reacties: 10 7-9-2006 20:27:49

Caroline
burgelijke trouw
Wij trouwen enkel voor het stadhuis. We hebben geen ceremoniemeester genomen. Hoe kom je de feestzaal binnen. Schenkt de vader ook hier zijn dochter weg? Hoe is de volgorde van de suite?Lien
Andere Reacties: 4 7-9-2006 20:15:10

anna
danku karolien en kelly
hei karolien en kelly, ik dank jullie voor de informatie,jullie zijn ook van in de buurt? en ?weten jullie al een lokatie voor uw mooiste dag?ben zo nieuwschierig!!!!!
Fotografie Reacties: 2 7-9-2006 20:11:55

Ine
voor Angelique die in het vijverhof trouwt
Hey Angelique,Leuk te lezen dat jij ook in het vijverhof trouwt!!!Wanneer is het jullie grote dag?Hoe doen jullie het?Mij lijkt het een heel geschikte zaal!!!Vele groetjes,Ine 11.8.2007
Andere Reacties: 2 7-9-2006 19:59:31

Marie
2dehands trouwkleed linea te koop
Op 26 augustus was mijn grote dag. Ik verkoop mijn trouwkleed van Linea (helft van de originele prijs). Ook de bijhorende schoenen wil ik graag verkopen (maat 39) Ik heb ongeveer maat 38 en ben 1.72m groot(maar verkorten kan altijd). Mail naar mij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 7-9-2006 18:34:16

Valerie
lied binnenkomen zaal
Hoi,Wij zijn op zoek naar een gepast leidje om de zaal binnen te komen.Eerst dachten we aan the bongo song van Safri Duo, maar uiteindelijk vindt mijn vriend dat nummer wat te oud en voorbij gestreefd. We willen dus wel een intredenummer die ons zo w...
Andere Reacties: 4 7-9-2006 17:01:25

Peggy
Coverband
Hey,Vorige week was ik op een feestje en daar speelde een live coverbandje. Ik vond dit zo goed meevallen dat ik dit nu misschien wel zou willen voor het trouwfeest ipv een dj.Zijn er nog koppels die kiezen voor live-muziek? En wie nemen jullie dan? ...
Muziek - Live Reacties: 2 7-9-2006 15:39:39

Lien
Hof ten Damme in Kallo ?
hoi hoi Hier ben ik nog even, vroeg me af of er onder jullie mensen ervaring hebben met Hof ten Damme in Kallo ? Zowel positief als negatief :-)Groetjes en bedankt ! Lien
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 7-9-2006 14:46:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...