Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

davida
laatste dag
hoi,morgen is voor ons de Grote dag.Vanavond gaat mijn ventje bij zijn getuige slapen en 2 vriendinnen komen naar hier we gaan een filmpje huren en vroeg gaan slapen(denk ik).voor het moment nog nieks van zenuwen maar dat ken vlug veranderen.hopelijk...
Andere Reacties: 3 7-9-2006 13:51:52

Nathalie
nummer voor openingsdans
Mijn aanstaande en ik zijn helemaal geen dansers. We hadden als openingsdans j'ai besoin de vous van France Gall genomen. Nu zijn we gisteren naar de dansschool geweest en de dansleraar zei dat hij ons echt niet kan leren dansen op dat nummer. We z...
Openingsdans Reacties: 0 7-9-2006 13:20:40

Nathalie
dringen hulp nodig
Binnen 16 dagen is het onze grote dag. We hadden voorzien om ipv een receptie een tuinfeest te doen en dit zelf te organiseren. Nu 16 dagen voor de trouw komen we tot het besluit dat het niet haalbaar is om het zelf te doen en zijn we dus dringend ...
Voorbereiding Reacties: 2 7-9-2006 13:18:25

Claudia
Feestzaal regio Roeselare
Hallo iedereen,Wij moeten nog beginnen met onze planning. Heeft iemand tips voor een originele zaal (sfeer, gezellig, geen massa-bedoening) in de regio van Roeselare-Kortrijk?Groetjes,Claudia
Andere Reacties: 9 7-9-2006 11:26:58

Birgit
de rooooooooode loper...
Hoi iedereen,ik vroeg me af of iemand me nu precies kan vertellen hoe de "kerk-rekening" in mekaar zit. Wij trouwen om 14u, en het gebruikelijke bedrag voor kerk e.d. is €244. Nu hoor ik van sommige mensen dat daar al een deel in verv...
Andere Reacties: 2 7-9-2006 10:54:25

wendy
Op zoek naar fotograaf!
Hey iedereen,Wij zijn nog steeds op zoek naar een goede fotograaf (en niet te duur)! Kan er iemand een fotograaf aanbevelen? Onze trouw vindt plaats in het noorden van Antwerpen (Kalmthout).Groetjes,wendy
Fotografie Reacties: 11 7-9-2006 10:11:26

Karolien
dj Dirk Jacobs 't Driessent
Hallo, wij trouwen op 10 augustus 2007 en houden ons feest in 't Driessent in Diepenbeek. We moeten zo stilaan gaan beslissen welke dj we willen, maar we weten het niet zo goed. Er is daar een team met huisdj's die ze aanraden, maar ik ken hen niet. ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 7-9-2006 9:15:58

Rebecca
Dagindeling
HoiIk zit een beetje in de knoop met mijn dagindeling. We trouwen om 11.30u voor de wet. Dit wil zeggen dat we zeker om 11.00u moeten vertrekken en ik denk dus om 10.45u moeten beginnen buitenkomen en instappen.Maar de planning voordien.Wanneer bij...
Voorbereiding Reacties: 3 7-9-2006 9:08:29

Liesbeth
Aan Elke
Hoi Elke,Amai dat is wel echt toeval hé, maar dan ben je waarschijnlijk een paar weekjes verder dan mij, ook proficiat!!Tuurlijk wil ik wel ervaringen uitwisselen, hoe wil je dat doen, via mail of op een andere manier?? Je laat maar iets weten, ...
Andere Reacties: 2 7-9-2006 9:07:18

birgit
dans met ouders
hey ladiesop welke muziek dansen jullie met de ouders? onze openingsdans ligt vast, maar we weten niet welke liedjes passend zijn voor het begin van de vermenigvuldigingsdans met de ouders. groetjesbirgit02.12.06
Openingsdans Reacties: 6 7-9-2006 8:54:39

iris
dj ????
Hallo iedereen ,Heb een vraag : Hoeveel is de prijs voor een dj ? ( ongeveer)Kan iemand ons helpen ???groetjes iris 30/06/2007
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 17 6-9-2006 23:42:01

Karine
Nog 10 dagen te gaan ! !
Hey bruidjes,Nog 10 dagen te gaan en dan is het zover bij mij, ik krijg nu al zenuwen als ik denk wat er allemaal nog moet gebeuren.Gelukkig heb ik volgende week vakantie, ik hoop dat ik niets vergeten ben en dat alles in orde komt.Nu heb ik volgende...
Voorbereiding Reacties: 3 6-9-2006 23:30:40

patricia
trouwkleed gezocht : maat 42-44 alsook schoenen maat 42
hallo medebruidjesik ben op zoek naar een trouwkleed maat 42-44 alsook schoenen.kent iemand een winkel waar ze schoenen verkopen voor grote maten.verkoopt u het trouwkleed dat ik zoek laat het me weten aubtruckster_patje@hotmail.commercikes allemaal1...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 6-9-2006 22:22:50

anna
fotograaf
wij zoeken een fotograaf voor onze bruiloft op 27 april 2007, heeft iemand ervaring met fotograaf adelhof in tessenderlo voor fotografie?
Fotografie Reacties: 4 6-9-2006 20:58:58

anna
datum
hallo iedereen, wij trouwen op 27 april 2007, is er nog iemand met die datum?en hoever staan jullie al?
Voorbereiding Reacties: 1 6-9-2006 20:53:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...