Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

schoenen
Hallo,Ik vroeg me af hoelang jullie van tevoren je schoenen in gaan lopen?Groetjes,Lisette
Andere Reacties: 4 2-9-2006 0:53:31

Ellen
wann ten laatste bloemen kiezen
Wij waren van plan om morgen langs te gaan bij de blauwe buxus in brugge om onze bloemen te bestellen maar heb nu gezien dat ze van 30/08 tot 19/09 in verlof zijn. Wij trouwen in oktober (dus nog 2 maanden). Zouden wij nog op tijd zijn om rond 20 sep...
Bruidsboeket Reacties: 5 1-9-2006 23:03:49

chantal
wat met de collega's ?
Hallo allemaal,even een vraagje ik kan onmogelijk al mijn college's uitnodigen en wil toch een kleinigheidje voor hen doen , ietst takteren op het werk of dergelijke .Heeft er nog iemand leuke ideéen ?
Andere Reacties: 12 1-9-2006 14:01:06

chantal
14-04-2007
wie trouwt er nog op 14/04/2007?
Andere Reacties: 5 1-9-2006 13:56:51

Miriam
gravures glas
Hallo allemaal,Voor de cadeau's voor onze ouders en getuigen zoeken wij iemand die in glas of kristal teksten graveert. Ik heb al wat gesurft en vind wel hier en daar een bedrijfje, maar vaak moet je dan bij hen de producten zelf ook aankopen. Dat is...
Ideeën Reacties: 3 1-9-2006 13:41:05

Cynthia
Jeroen en Deborah
Dag medebruidjes,voor tijdens het eten op ons avondfeest hebben we een beroep gedaan op Jeroen en Deborah! Ik vond het ontzettend mooi klinken op hun website maar graag had ik geweten of er al iemand hen live aan het werk gezien heeftof zelf heeft ge...
Muziek - Live Reacties: 5 1-9-2006 13:28:49

Cynthia
Norbert - Rent a Priest
Dag bruidjesVolgend jaar in augustus trouwen we en om onze viering een persoonlijke toets te geven, hebben we de hulp ingeschakeld van Norbert Bethune van Rent a Priest. Graag had ik geweten of er iemand hem reeds aan het werk heeft gezien? Hoe zijn ...
Ceremonie Reacties: 2 1-9-2006 13:25:45

Lisa
Hoeveel getuigen mag je hebben?
Hallo iedereen!Ik vraag mij af hoeveel getuigen je mag hebben per persoon? IK heb al wat zitten zoeken op internet, maar vindt het niet direct terug.Misschien kunnen jullie mij hierbij helpen.Vele groetjesLisa31/03/2007
Voorbereiding Reacties: 5 1-9-2006 12:31:25

Suryani
Student fotografie/amateurfotograaf
Hallo iedereen,op 3 februari 2007 is het zover voor mijn ventje en mij. Intussen zijn we nog op zoek naar een student(e) fotografie of naar een goede amateurfotograaf uit de omgeving van Leuven. Kent er iemand die dit zou kunnen/willen doen? En zijn ...
Fotografie Reacties: 6 1-9-2006 10:28:42

Valerie
Make-up aan huis regio Antwerpen-Edegem
kent er iemand een goede schminkster die aan huis kan komen regio Edegem?
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 1-9-2006 9:36:54

Valerie
Flamenco gitarist
Kent er iemand een goede gitarist die thuis is in de flamenco muziek?Ook tips voor een leuke coverband zijn welkom!
Muziek - Live Reacties: 1 1-9-2006 9:35:59

Valerie
Heeft er iemand goede of minder goede referenties over volgende zalen:- zaal Stuurboord Antwerpen- zaal Barcelona in AntwerpenAlle reacties zijn welkom!
Locatie Reacties: 3 1-9-2006 9:34:43

Veerle
't Krekelhof in Gooik
Hey allemaal, wij trouwen in september 2007. Heeft iemand van jullie ervaring met de zaal 't krekelhof in gooik? We vinden het kader echt wel leuk, je hoeft je geen zorgen te maken over mooi of slecht weer want ze hebben daar een leuke overdekte ten...
Andere Reacties: 0 1-9-2006 8:33:05

Rebecca
Ringen
HoiMijn vriend en ik zoeken een originele manier om de ringen te dragen, brengen, ...Zijn er ideëen?GroetjesRebecca11.08.07
Ideeën Reacties: 6 31-8-2006 22:42:27

Rebecca
Bruidsstoet/bruidssuite
Hey bruidjesMijn planning van de bruidsstoet wordt helemaal in het honderd gegooid.Wij wilden niet teveel auto's, dus we wilden eigenlijk alleen ouders en broers en zussen meenemen, geen grootouders, omdat de meesten van hen slecht te been zijn en he...
Voorbereiding Reacties: 5 31-8-2006 22:41:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...