Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mireille
Morgen de grote dag....en nog zoveel te doen !!
Hallo Bruidjes en aanstaande Bruidjes,Morgen is mijn grote dag....ik stik al van de zenuwen.Er moet nog wel wat gebeuren, van die laatste kleine dingetjes. Ben zo bang dat ik iets ga vergeten dus heb alles maar op een lijstje gezet en streep zo weg a...
Andere Reacties: 5 31-8-2006 7:35:29

lisette
06-09-06
Hallo bruidjes..... Nog precies 1 week en dan is de grote dag... Ik was benieuwd of er nog meer mensen gaan trouwen op 06-09-06 ??Groetjes, Lisette
Andere Reacties: 1 30-8-2006 23:10:46

pegie
Feestzaal Hof Van Nazareth in Lier
Heeft er iemand ervaring met Het Hof Van Nazareth in Lier?Ik heb er volgend jaar mijn huwelijksfeest,het is zeker niet goedkoopen ik vraag me af, gaat het goed zijn,wie heeft er zijn feest gegeven?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 30-8-2006 23:07:13

Inge
speech bruidegom
Hallo bruidjes,gaan jullie ventjes speechen? we zijn op zoek naar een korte maar krachtige speech met toffe ondertoon. Ben aan het surfen maar vind enkel engelstalige speeches. Iemand een idee waar ik voorbeelden kan vinden?Groetjes,Inge30/09/2006
Andere Reacties: 3 30-8-2006 21:03:11

Els
teksten huwelijksviering
Hallo,We zijn bezig met het in elkaar steken van onze huwelijksmis, maar we zijn nog op zoek naar mooie en originele teksten. Hebben jullie soms enkele voorbeeldjes voor ons? Alvast heel hartelijk bedankt!Els & Koen19 mei 2007
Religie Reacties: 4 30-8-2006 19:19:46

carmen
Wanneer uitnodigingen versturen?
Bruidjes,Een vraagje: hoeveel maanden op voorhand stuur je de uitnodiging naar de genodigden? Kwestie dat iedereen genoeg op tijd op de hoogte is?Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 8 30-8-2006 16:05:19

Nele
Prijs huren kostuum/jacquet
Hallo iedereen,Ik vroeg me af hoeveel het meestal kost voor het huren van een kostuum of een jacquet. En wat omvat dat? Kostuum is dat enkel broek en vest, of ook hemd en das erbij? En jacquet, is dat inclusief hemd, das en hoed?En waar in Oost-Vlaan...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 30-8-2006 15:28:32

Nele
Vraagje ivm trouwjurk
Hey medebruidjes!Ik ben al eens aan het rondkijken naar trouwjurken, want binnenkort ga ik wat winkels afschuimen op zoek naar de jurk van mijn dromen.Ik vind trouwjurken met bustier heel mooi, dus zonder bandjes ofzo. Maar ik krijg vaak te horen dat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 30-8-2006 14:59:07

pascale
handtas
Hey bruidjes,Ik heb een vraagje,nemen jullie een handtas mee of iets dergelijks?Want waar anders steek je eventueel een ander paar kousen of makeup en andere spulletjes weg?Je kan dat toch moeilijk overhandigen aan iemand anders?laat iets weten,ben d...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 30-8-2006 14:31:10

Liesbeth
supernieuws!!!!!
Hoihoihoi!!!Ik mag het eigenlijk tegen niemand zeggen maar ik wil het toch kwijt aangezien jullie me toch niet echt kennen hé!!!Mijn man en ik zijn ondertussen 46 dagen getrouwd en sinds zaterdag weten we........dat we een kindje gaan krijgen!!!...
Andere Reacties: 19 30-8-2006 14:14:43

els
kousen
hallo, ik vraag me eigenlijk af of iedereen kousen aandoet onder het trouwkleed? En waarom??? Ik zie het eigenlijk niet echt zitten en als het geen nut heeft... Daaaaaaaag
Andere Reacties: 9 30-8-2006 14:03:58

Leen
Locatie trouwfoto's Kempen
Hallo,In juni 2007 gaan mijn vriend en ik trouwen in Meerhout, het feest zal waarschijnlijk doorgaan in Mol. Nu zijn we nog op zoek naar een originele locatie om onze trouwfoto's te nemen.Ik had ergens foto's gezien die in de haven van antwerpen werd...
Fotografie Reacties: 3 30-8-2006 13:48:39

sabrina
gezocht: bruidsjurk Brinkman
Hallo,Ik ben op zoek naar een bruidsjurk van Brinkman, collectie 2006 (2739) maat 40 (de rok is een soort voile stof in beige-kaki en het topje is beige met langs 1 op de schouder een bandje in kaki dat een motief doortrekt op het topje). Op de foto...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-8-2006 13:44:54

els
bezigheid voor kinderen?
hallo, Doen jullie iets speciaals om de kinderen de hele dag bezig te houden? Bij ons kunnen ze niet buiten en ik denk dat ik een speelhoek ga inrichten en een springkasteel ga huren (als de zaal hoog genoeg is tenminste). Een clown of zo lijkt me te...
Andere Reacties: 5 30-8-2006 13:40:57

carmen
Wat doen met de gasten tussen de kerk en de receptie???
Bruidjes, hoe zouden jullie dit oplossen: we trouwen voor de kerk om 15u00 in Hamme, daarna is er een receptie die zal starten om 17u00 voor de mensen die niet blijven voor het avondfeest, en de mensen voor het avondfeest komen er bij om 18u00. Nu ...
Andere Reacties: 6 30-8-2006 13:11:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...