Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
Guido De Maersschalck (Ceremoniemeester - Wetteren)
Hallo medebruidjes!Wij hebben contact opgenomen met ceremoniemeester Guido De Maersschalck uit Wetteren. Heeft iemand ervaring met deze man?Groetjes, Nele.
Ceremonie Reacties: 1 28-8-2006 14:39:25

Heidi
klaarzetten kerk
Dag bruidjes, nu onze dag zeer snel nadert heb ik nog wat praktische vraagjes. Wie zorgt er bij jullie voor dat de huwelijkskaars in de kerk geraakt? Of geven jullie deze op voorhand aan de pastoor?Deelt er iemand bij jullie misboekjes uit en zo ja, ...
Voorbereiding Reacties: 5 28-8-2006 14:05:40

Ann-Sophie
fotolocatie omgeving AALST
Hallo iedereen,Bijna alles is geregeld voor onze grote dag (nog 12 dagen) maar er is toch nog iets waar ikzelf niet direct een antwoord op heb...we hebben al voldoende buitenlocaties voor foto's maar als het wisselvallige weer blijft duren ( en zo zi...
Andere Reacties: 2 28-8-2006 13:48:55

Tiziana
Fotolocatie - de Plas in Zutendaal
Hallo,Wij hebben besloten om onze fotoreportage te maken in de Plas in Zutendaal. Weet iemand dit liggen? Ik heb daar geen adres van ( heb foto's gezien van andere koppels).Ik hoop dat iemand mij deze adres kan bezorgen, zo kunnen wij op voorhand een...
Fotografie Reacties: 0 28-8-2006 13:22:24

carmen
Salons Roskam 28/07/07
Het is een pure gok, maar misschien heb ik geluk. Zou het kunnen dat het koppeltje dat gekozen heeft voor Salons Roskam op 28/07/07 voor hun huwelijksfeest op dit forum aanwezig is? Zo ja, laat me aub iets weten. Ik leg alles uit zodra ik een reactie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 28-8-2006 12:30:02

carmen
Aan Caroline
Caroline,Een tijdje geleden heb je gereageerd op een topic feestzaal hof ter buecken, daar liet je weten dat je de zaal nog al onpersoonlijk vond. Je vermeld ook dat jullie dan verder gezocht hebben en uiteindelijk 2 zalen naar jullie gedacht hebben...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 28-8-2006 12:21:07

Evy
getrouwd 26 augustus 2006
Hallo allemaal,Even laten weten dat we afgelopen zaterdag getrouwd zijn.We hebben geen druppel regen gezien, de zon kwam zelfs af en toe piepen door de wolken heen...Het was echt een schitterende dag vol met traantjes van blijdschap, ontroering en to...
Andere Reacties: 1 28-8-2006 12:06:23

pascale
WAT MOET IK DOEN?
HEY?het is een heel verhaal.laat ik beginnen van in het begin.ik zelf ben geboren in Antwerpen en woon al 23 jaar in West vlaanderen.Mijn ouders wonen al heel hun leven in Antwerpen.ik had een zus die jammer genoeg overleden is over 15 jaar aan een z...
Uitnodigingen Reacties: 6 28-8-2006 11:48:06

sofie
Kapel van Helshoven
Hoi iedereen, Is er al iemand getrouwd of iemand die gaat trouwen in de kapel van Helshoven? Contactgegevens van de pater zijn welkom.Heeft er al iemand een feest gegeven in Chateau de la motte? Bedankt Sofie 19/05/2007
Ceremonie Reacties: 4 28-8-2006 11:41:11

Ina
eerste lezing
Hallo bruidjes,ik ben op zoek naar een mooie tekst voor de eerste lezing,mijn toekomstige schoonvader wil dit lezen in de mis, maar ik zou graag iets origineels hebben.Hebben jullie soms een goed idee?Dank u.Groetjes Ina
Ceremonie Reacties: 4 28-8-2006 11:06:49

Rebecca
Vervoer
HoiMijn vriend en ik weten niet goed wat we moeten aanvangen met het vervoer. We hebben niet voldoende budget om wagens te huren. We weten ook niet goed hoe we in familie/vriendenkring aan 6, 7 à 8 wagens moeten komen (we weten nog niet precie...
Voorbereiding Reacties: 12 28-8-2006 11:03:37

Katrien
Hoeve Gervan Lummen
Hoi, heeft er iemand ervaringen met Hoeve Gervan in Lummen?Groetjes,Katrien
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 28-8-2006 10:39:13

Inge
il verde in festa in Tongeren
Hallo allemaal,We trouwen 30/9 en ik ben nog steeds op zoek naar een goede bloemist regio Zolder - Beringen - Hasselt - Sint-Truiden.Heeft iemand ervaring met Il verde in Festa in Tongeren? Zij maken gevriesdroogde boeketjes.ThxInge30/09/2006
Bruidsboeket Reacties: 1 28-8-2006 9:32:24

Mireille
transparante paraplu's
Hallo,weet iemand waar ik van die doorzichtige paraplu's kan kopen??Onze fotografe vertelde dat die beter zijn doordat het daglicht er door komt en zelf een mooi effect kan geven als het regent door de regendruppels.Alvast bedankt !Groetjes Mireille0...
Andere Reacties: 4 28-8-2006 7:59:20

Caroline
fotolocatie
Hallo,Kent er iemand van jullie een toffe binnenlocatie in het Antwerpse?
Fotografie Reacties: 3 27-8-2006 21:09:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...