Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

carmen
Als je kon kiezen....
Bruidjes,We hebben de zaal Hof Ter Buecken te Buggenhout gezien en ze was mooi, groot, maar er zijn aanpassingen mogelijk, dus we hebben er beiden een goed gevoel bij. We hebben ook nog een andere keuze nl. Salons 't Oud Gemeentehuis te Wichelen. Nu ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 30-8-2006 13:05:57

carmen
Als je kon kiezen...
Bruidjes,We hebben de zaal Hof Ter Buecken te Buggenhout gezien en ze was mooi, groot, maar er zijn aanpassingen mogelijk, dus we hebben er beiden een goed gevoel bij. We hebben ook nog een andere keuze nl. Salons 't Oud Gemeentehuis te Wichelen. Nu...
Andere Reacties: 0 30-8-2006 13:01:15

Elke
Wie trouwt er nog op 07/10/2006?
Hey bruidjes!Ons huwelijk komt steeds dichterbij! Op zaterdag 7/10 is het zover! Nog 38 dagen te gaan! Lijkt wel echt niet lang meer als ik het zo zie!Ik vroeg mij af hier nog bruidjes zijn voor 7 oktober? En hoever jullie dan al staan met de voorber...
Voorbereiding Reacties: 4 30-8-2006 12:41:46

Martine
gezocht: tweedehands jurk
Ik ben op zoek naar een modern trouwkleed (mag ook suitekleed zijn) in de stijl van Linea Raffaelli,Rembo styling of dergelijkeNormale kledingmaat: 38-40Grootte: 1m69gewicht: 56 kgHeb jij nog een kleed hangen dat je wenst te verkopen? Neem dan alsjeb...
Andere Reacties: 1 30-8-2006 10:47:08

Nele
Even het omgekeerde: scheiden voor de kerk
Hallo,mijn vriend is gescheiden. Wij willen trouwen in mei, maar zouden ook nog eens voor de kerk willen trouwen. Heeft er al iemand ervaring met scheiden voor de kerk? We hebben van de priester al gehoord dat mijn vriend op gesprek zal moeten gaan, ...
Religie Reacties: 11 30-8-2006 8:57:14

Katleen
Op zoek naar teksten voor misboekje
Hallo, ook wij staan op het punt om aan ons misboekje te beginnen. We vertrekken binnenkort op vakantie en zouden dan de tijd willen nemen om teksten en voorbeelden door te nemen. Alle teksten, voorbeelden, ... zouden ons zeker kunnen helpen. Je kan ...
Religie Reacties: 7 29-8-2006 23:46:23

Sabine
kent iemand een leuke feestzaal in beringen of kort in de buurt???
Hoi hoi, wij zijn op zoek naar een feestzaal in Beringen of kort in de buurt ervan, wij zijn niet zo bekend hier en hopen dat iemand ons een leuke kan doorgeven... Alvast bedankt...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 29-8-2006 23:43:15

patricia
voor de wet?hoeveel kost het?
halloik heb een vraag.wij trouwen op 10 maart 2007.dit is op een zaterdag en zouden ook graag de zaterdag voor de wet trouwen omdat we geen kerkdienst doen.wij zijn van deinze.en hier ist ongveer een 120euro voor de zaterdag.hoeveel is het bij jullie...
Andere Reacties: 23 29-8-2006 21:18:43

soetje
tafelschikking
hoi iedereen,Nog 18 dagen te gaan en wij zijn begonnen aan onze tafelschikking. hoe verloopt dit bij jullie? Raken jullie er ook zo moeilijk aan uit als ons? Zit met de handen in het haar! xxx
Andere Reacties: 4 29-8-2006 19:05:27

wendy
naamkaartjes
Hallo allemaal,Voor onze naamkaartjes zijn we opzoek naar originele ideeën. Het moet echt iets anders zijn dan gewone papieren naamkaartjes. Er heeft ons al iemand op het idee grbracht om de namen op steentjes te schrijven. Maar waar kunnen we d...
Ideeën Reacties: 2 29-8-2006 18:02:26

Wendy
wie betaalt kleding bruidskindjes?
Een vraagje, betalen jullie zelf de kleding van de bruidskindjes, of betalen hun ouders dit doorgaans? En de kledij van de suite? Wij zouden voor de mannen waarschijnlijk jacquets huren. Groetjes,Wendy5/5/07
Kledij - Suite Reacties: 8 29-8-2006 16:02:08

Lisa
feestzaal Tudor te Brugge
Hallo iedereen,Heeft er iemand ervaring met feestzaal Tudor te Brugge?GroetjesLisa
Andere Reacties: 4 29-8-2006 15:57:23

els
hoe met plaatsaanduiding van tafels?
hello!!Ik vroeg mij eigenlijk af hoe je de mensen hun plaats aanwijst als je aan elke tafel bv een andere kleur ballon of zo hangt. Wij hebben geen ceremoniemeester, moeten wij dan zelf op een blad kijken telkens er iemand binnenkomt aan welke kleur ...
Andere Reacties: 6 29-8-2006 15:36:25

Wendy
Wanneer beginnen aan misboekje?
Hallo allemaal, hoe lang duurt het om een misboekje ineen te steken? (zoeken van gepast teksten, lay-out, zelf kopiëren..). Hoe lang op voorhand beginnen jullie hieraan? Hoeveel boekjes voorzien jullie in de kerk?Alvast bedankt!Groetjes,Wendy5/5...
Andere Reacties: 6 29-8-2006 14:09:06

Pieter
Ervaringen zaal "Oude tallonfabriek" zwevezle of andere leuke locaties gezocht!
Hoi iedereen,Heeft er iemand ervaring met zaal 'Oude Tallonfabriek' in zwevezele? Schijnt er erg speciaal te zijn, maar de uitbaatster is nogal een 'moeilijke' om het zacht uit te drukken. Wij zouden graag een leuke, speciale zaal hebben die we zelf ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 29-8-2006 14:02:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...